Avukata böyle bir soru sormak saçma mı olmuş? Ondan mı cevap vermedi?

Ünlü bir kozmetik markasından saç kremi aldim. Daha önce de kullandığım bir ürün. İçinden boyle köpüren sampuan kıvamında birsey çıktı krem değil. Aradim dokusunu ve köpüren Fotoğraflarını atın ekibimiz anlar zaten olup olmadığını dediler. Attım tam 1 ay sonra cevap geldi. İçindeki krem neye dayanarak değil diyorsunuz diyorlar. Tekrar anlattim. Bir daha resim çekin atın dediler attım. Olmadı video çekin dediler. Video attım. Her seferinde birsey çıkıyor. Ve ben bunu kabul etmek zorunda değilim içinde ne var belli değil. Avukat bir kuzenim var ona sordum böyle böyle oldu ne diyim ben şimdi bunlara sinir ettiler değişim yapalım demek çok mu zor yani ürün krem değil diye mesaj attım. Bana cevap vermedi 😀😀 sacma mı buldu. Avukata sorulacak bir soru değil mi

Avukata böyle bir soru sormak saçma mı olmuş? Ondan mı cevap vermedi?
Cevapla