Kızlar bana uzun süre baktiktan sonra neler dusunuyordur veya yaptığım güzel biseymi?

Yolda yürürken kızlara gülümseyerek bakıyorum bu aralar ve bise farkettim daha uzun süre bakıyolar gülümseyerek baktığım zaman. dikkatlerini çekiyorum ama iyimi kötümü bilmiyorum öyle çok gülmüyorum sadece kazanan gülümsemesi yapıyorum ağzım kapalı yani hafif dudağımın kenarını yana çekiyorum o kadar

Kızlar bana uzun süre baktiktan sonra neler dusunuyordur veya yaptığım güzel biseymi?
Cevapla