Hiç istemediğim ilişkilerim oldu. Hiç sevmediğim arkadaşlarım oldu. Hayır diyemedim kimseye. Sizce ben zayıf mıyım?

Hiç istemediğim ilişkilerim oldu. Hiç sevmediğim arkadaşlarım oldu. hayır, diyemedim kimseye. Neden bilmiyorum ama insanların benimle ilgili fikirleri hep çok önemli oldu. Sanki herkesi mutlu etmem gerekiyormuş gibi. Sizce neden iyi biri olduğum için mi yoksa zayıf olduğum için mi

Hiç istemediğim ilişkilerim oldu. Hiç sevmediğim arkadaşlarım oldu. Hayır diyemedim kimseye. Sizce ben zayıf mıyım?
Cevapla