Uzun bir süre konuşmayıp özrünüze bile cevap vermeyip sonrasında unuttum gitti deyip sohbete başlayanın amacı nedir?

Olur ya arkadaş arasında bir yanlışın vardır karşı taraf bunun kızgınlığı ile konuşmaz. Fakat sen anlamışsındır hatanı özürünü bile dilemişsindir kaç defa fakat karşı taraf buna bile cevap vermez. Daha sonrasında çıka gelir olan oldu unuttum deyip sohbete başlamaya çalışır.

#MustiEmre

Uzun bir süre konuşmayıp özrünüze bile cevap vermeyip sonrasında unuttum gitti deyip sohbete başlayanın amacı nedir?
Uzun bir süre konuşmayıp özrünüze bile cevap vermeyip sonrasında unuttum gitti deyip sohbete başlayanın amacı nedir?
Cevapla