İlla Boya kutusuna düşmüş insanlar mı begenilmeli ya sadelik doğallik ne güne duruyor?

Benim düşüncem hersey yerine göre olmalı 7 24 boyalı süslü püslü gezmek hepsi bi elden çıkmış gibi gözleri kanıyo insanin ya erkekler bunların neyini beğenir anlamam kalp guzeli olsa insan daha mantıklı degilmi insan daha az üzülür.
İlla Boya kutusuna düşmüş insanlar mı begenilmeli ya sadelik doğallik ne güne duruyor?
Cevapla