Kendi kendine yetmek neden bu kadar zor? Siz de gerçekten yorulduğunuzu hissediyor musunuz?

Şimdiye kadar kimseye ihtiyaç duymadım. 15 yaşımdan beri çalışıyorum. Sırtımı da kimseye dayamadım. Kendim kazandım, kendim yaptım ettim. Bu gün ilk kez yorulduğumu hissettim artık. Kış lastiklerini değiştirdim, taşıdım ettim. Acaba çok şey mi yükleniyorum bedenimr göre diye çokça sorguladığım bir dönemdeyim…

Kendi kendine yetmek neden bu kadar zor? Siz de gerçekten yorulduğunuzu hissediyor musunuz?
Cevapla