Hangi anlarda kötü hissedip ağlamak isteği geliyorrr?

Ben kendimi güçsüz hissedersem diger insanlara göre o ortamda kendimi daha dışlanmış ve eksik hissedersem:(
Hangi anlarda kötü hissedip ağlamak isteği geliyorrr?
Cevapla