Ben kesin binerdim teorilere ve mistik şeylere bayılırım 😬😄

Ben kesin binerdim teorilere ve mistik şeylere bayılırım 😬😄

Kişisel görüşüne bayıldım. Bu bir mistik görüş ya da teori değil Allah tarafından emredilerek peygamberin yaptığı her tür canlıdan bir çiftin bindiği tufan sırasında batmayip tufandan sonra gemiden inerek yeniden üremeyip hayatın devamını getiren canlılar bindi. Ben o dönemde olsam ve imkan olsaydı binmezdim. Çünkü kurtulmaya değer bir nesli temsil etmiyorum. Geleceğe faydası olacak kişiler binsin
Peki Nuh tufanı dediğin şey henüz yaşanmamış ve yaşanacak olan şeyin haberi ise?
Hatta insanlara birtakım olacak şeylerin haberini veren birtakım yazıları başka boyutlara çekip, üzerine birde bunu geçmişe atfettilerse?
:) :)
Kuranda geçmiyor mu bu olayy..
İşte mesele bu ya, o harfleri (fonetik olan) insanlar kurallarla seslendiriyorlar. Yoksa esasta farklı bir şey anlatır. Akıl dışı bir şey ortaya çıkar. Bir kitap geliyor önüne dimi? Ve bu kitabı annen, baban, alim denilenler, hoca denilenler sana öğretiyor. Aslında ezberletiyor. Diyor ki işte bunun üzerinden 1400 yıl önce şu oldu 2000 yıl önce bu oldu. Fakat görmediği, tanık olmadığı bir şeyi böyle söyler. Ne enteresandır ki kitapta tarih bile vermez. Tamamen varsayımsal konuşurlar. Yahu daha 100 yıl önceki ermeni meselesi bile netlik kazanmamıştır. Hatta şuraya bir harita koyarım Osmanlı denen tarihten bile şüphe edersin. Varlığı haritalarda geçmiyor. :)
Cevap
8Cevap
hayır Binmezdim.
Binerdim çünkü iyiliği, adaleti emreden bir din beni kendine çekerdi ve diğer tarafta kendi elleri ile yaptıkları heykellere ya da hayvanlara tapan aptallar varken başka da seçeneğim olamazdı ")
Soruya bayıldım çok güzel
Ben kesin binerdim. İlahi kelamlar bana huzur verir çünkü.
Binmezdim. Nuh'un Gemisi'ne binmek için fazla realistim.
Hayatı bu kadar çok sevmiyorum binmezdim
Öyle bir gemi hiç bir zaman olmadı.
inanmiom böyle şeylere
Binerdim muhtemelen
Evet binerdim
Binerdim :)
Tabiki
beni sal Nuh derdim.
bos bir soru
Kafam karışırdı çok garip olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?