Dalgınlık ile yaptığınız en saçma en komik şey nedir?

Dalgınlık ile yaptığınız en saçma en komik şey nedir?

Sigara yakıp yedeği ile balkona çıkmak istedim. Buraya kadar her şey normal. 😀

Yedeği dudaklarımın arasına koyup, yaktığımı kulak üstü yaptım. 😂

Sigara içerken kafamda bir kaşınma batma hissi gelince sigara oradayken kaşıdım. Yine o his gelince sigarayı aldım. Yaktığımı oraya koydugumu öyle farkettim. 😂🤣

Biraz saçım da yandı. Neyse ki topluydu. Ucuz atlattım 😂😂😂

Dalgınlık ile yaptığınız en saçma en komik şey nedir?
Cevapla