"Çirkin kızlar, güzel kızlar tarafından çok övülür" sözüne katılıyor musunuz?

Güzel kızlar, kendilerinden daha çirkin olan kızları rakip olarak görmediği için "ay zavallım" diyerek bol keseden över diyorlar.

Ben demiyorum🙊 onlar, bunlar, şunlar diyor bunu tabi ki. Siz ne diyorsunuz?

Aiy ne severdiiiiiiiim
Aiy ne severdiiiiiiiim
"Çirkin kızlar, güzel kızlar tarafından çok övülür" sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla