isim yok, eşim yok, param yok her gün evdeyim. 25 yaşında oldum koca da bulamiyorum her gün ağlamak fayda etmiyor ne yapacagim
isim yok, eşim yok, param yok her gün evdeyim. 25 yaşında oldum koca da bulamiyorum her gün ağlamak fayda etmiyor ne yapacagim
Benim de işim param yok sevgilim eşim yok sosyal hayatım yok senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç evden dışarı da çıkamıyorum gençliğimi hiç yaşayamadım hayatı hep kaçırdım hiç mutlu olamadan gün göremeden ölüp gideceğim
Sen hayatına birşeyler katmazsan, bu istediklerine nasıl sahip olacaksın? Koca bulunmaz zaten kendiliğinden ortaya çıkar o. Mesela sanat sever birini istiyorsan resim galerisinde, dans etmeyi seven birini istiyorsan dans gecelerinde bulursun ama galeriye ya da geceye gitmezsen o adamla nasıl karşılaşacaksın, bence bunlardan önce kendi ayaklarının üstünde durmana ihtiyacın var, işin olmadan paran olması da zaten mümkün değil zaten
İşim yok param var motorum ve şirket araban var
İşim yok derken kendime ait küçük çaplı işler yapıyorum ama
Düzenli iş değil arkadaşım yok sevgilim yok cok yalnızım
Bildiğin arkadaşının olduğu bir yer yerde işe başla sonrası gelir bakarsın başka iş yeri seni çağırır. Hayata bir yerden başlamak lazım elbet iyi bir eşte bulursun
Bu aklıma geldi inan ki hiç arkasim yok ys şehir disindalar ya evliler vs.
Onlar yardımcı olur sana illaki ortak arkadaşınız vardır. Benimde arkadaşlarım çok hemen hemen hepsi evli ve iş gereği çok farklı şehirlerdeyiz.
Cevap
72Cevap
Önce motivasyonunu düzene koy ki diğerlerine de yetecek gücü kendinde bulabilesin. İşim, eşim, aşım yok deme. Sağlığın var, aklın yerinde ve güzelsin diye düşünüyorum. Ağlaman tabiki de fayda etmez çünkü ağladığında sadece içindeki dertler yavaş yavaş gözlerinden akar. Oysa ağlamayı bırakıp işe koyulmak hayatını yeniden ayağa kaldırır.
Moralini düzelterek başlamalısın işe. Çirkin, kötü ve yalnız bir insan değilsin. Kendini sevmeli ve kendinle barışmalısın. Herkesin eşi, flörtü ya da sevdiği var diye seninde olmak zorunda değil. Ama olmasını istiyorsan da acele etme. Çünkü sen hayatını, işini yoluna koymadan karşına biri çıkmasın ki kafanı da, hayatını da daha fazla karıştırmasın. Önce kariyerine odaklan, aşk hayatın zaten kendiliğinden oluşur ¢
Bunlar tabi basit ve ufak tefek maddeler, iş biraz da sende bitiyor. Ne kadar kapalı kutu olursan keşfedilme olasılığın o oranda düşer.
cut.
Eş Aranmakla Yetmez Allah nasip eder Olur İş arayın netten Fiziksel olarakta Ağlamak bi yandan iyi insana merhamet kazandırır ama her zaman ağlamak depresyon yapar temiz hava alın dışarda kendinizi geliştirin bi seyler için çabalayın bunlar olursa Eş de olur herşeyde Çalışkan insanı sever Allah mücadele edeni de Ve Başarıya ulaşması için Yardımını Esirgemez Esen kalın🙂
Aslında bu probleminin çözümü çok çok basit. Çok fazla kurcalamadan iyi ya da kötü bir iş bulacaksın ve bu arada da daha iyi iş aramaya devam edeceksin. Sosyal hayata girdiğin için yani işe giderken gelirken ve hafta sonu tatilin olacağı içinde biri ile tanışma yüzde şansun daha fazlalaşacak , artacak. Gerisi ise kısmetin artık..
bir gün karalar bağladım sürekli ağladım baktım hiç bir şey değişmiyor ölen dirilmiyor o gün bıraktım ağlamayı ağlamak bir çözüm değil rahatlamakta değil sadece yorgunluk getiriyor bence bir işe başlamalısın paranı kazanmalısın
Benim de isim var ama zor ve yorucu ayrıca kafa rahat değil param var ama çok değil yeter eşim ise yok yaş ise 27 evde kaldık isim olmasaydı eşim olsaydi daha mı iyiydi bilemedim iş bulunuyor da eş bulunmuyor 🙄🙄
Yani doğru kişiyi bulmak zor gerçi doğru işi bulmak da zor🤔 olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu 🫢😂
her evlenenın de mutlu olacagı yok ama
Doğru kisi ile olan mutlu oluyor
Hayat sadece size degil, herkese zor. Inisler , cikislar , virajlar her zaman olacak. Size sizden baska kimse yardimci olamaz. Kendinize hedef koyun ve dua edin.
Ben evlendim aen gibiydim inşallah sende evlenirsin
İnşallah canım kardesim
Evlilik güzel valla inşallah evlenirsin
İnşallah
Evet eşimle yaptım
Ne zaman evlendin
3 yıl oldu
Eşinizle aranız nasıl
İyi çok şükür
Rabbim bozmasın sormamıda yanlıs anlama bende yenı evliyim ve eşimle aramı bir türlü yapamadım😒😒
Amin seninde inşallah aran düzelir kardeş neden yapamadın ki hangi konuda yapamadın
Buradaan acık acık anlatılmaz profilim gizli olsaydı yazardımda amaacık acık anlatamam kardesım😒
Seks konusunda mı isteksiz eşin
Bunu lütfen benı yanlıs anlamayın Allah için burdan acıklayamam
Densizin biri görür yoruma salça olur
Valla ben burdan konuşurum kusura bakma eşin sekste isteksiszse işin zor ama farklı şryler dene 3 lü 4 lü gibi
Bana ulaşma imkanınız var mı
3 lü 4 lü şey dedıgınızı anlamadım neyı kast ettınız
Aranıza başka erkek ya da kadın alın demek istedim
O bizi aşar
Sizi bekliyorum anlatacaklarım var
nasıl pekı evlılık
Ya senin gibileri niye bulamıyoruz yaa 😊 ben de evleneceğim ama işte senin gibiler de daha önce evlenip bosandigim için bir tane annedinde kalan kızım olduğu için beni istemiyor bile niyeyse 🥺
İstemezler tabi niye istesinler ki
Sen de haklısın elbette ama bir yere kadar
Ağlayarak iş bulamazsın, iş bul. Sonra arkadaş edin sonra arkadaşlarla görüş bir şeyler yap devamıda kendiliyinden gelir. Kolay gelsin.
Bunu yazacak kadar aklınız varsa bence işte bulursunuz, aşta bulursunuz, eşte bulursunuz.
İmkansız bir şey değil.
Hergün ağlayan bir kızla kimse evlenmez kimse iş vermez ama bir Cami kapısında ağlarsan birileri para verebilir.
Ağlamayı bırakıp başka birşeyler yapmayı mı denesen.
İş bul o zamn bana konuşmak kolay ordan
yoruma cv ni bırakırsan değerlendirmeye alalım :)
Ben 40 ı geçtim dert etmiyorum. iş bulunur para bulunur eşte bulunur. Sen yeterki umudunu ve azmini kaybetme 25 yaşında 3 çocuklu dul bir kadında olabilirdin Sağlığını koru en önemlisi daha hayatın başındasın
Allah yolunu açsın işini eşini karşına çıkarsın
Eee is yok, sosyal yasam yok koca seni nerede nasil bulacak.
Bol bol dua et. Yılbaşı geliyor noel baba sana bacadan getirir atar bir koca 🤭🤭
Çok iyisin sag ol
Ama gerçekçi olmak gerek. Sen kendini kapatarak sadece kendini cezalandirirsin. Anca netten bulursun bir koca adayı. Onu da tavsiye etmem. Çünkü duygusal boşluk ve açlık içindesin seni kandırırlar
Yok ya netten falan da bulmam isim olmaz
O zaman bol bol dua et. Noel baba hazırlıklara başlamadan paketini hazirlasin🤭🤭
Benim de hiçbir şeyim yok gerçekten insanın motivasyonunu kötü etkileyen bir durum gelecek hakkında iyi bir şeyler düşünemiyor insan
Ailen demedi mi hiç su görücü geliyor bu görücü geliyor akşama hazirlan falan filan
Dediler
Evlen o zaman
Evlenilecek tıp değiller yobazlar falan
Okumuş iyi aile çocuğu bul o zaman en iyisi ben kız olsam yapacağım o olurdu herhalde yakışıklı ve başarılı in bir alt segmenti, her dediğini de yapar ve bu tiplerden kaynıyor
Yahu tek hayalim böyle bir çocuk tipi hiç onemli değil sadece kafası güzel karakterli. Direkt evet demez miyim ben bulsam
Popişi kaldırıp çalışmaya başla en iyisi koca aramakla hayat mı geçer
gene koca delisi bi yazar daha olm önceliğiniz kariyer olsun la kendiniz için bişi yapmadan ewde oturuyosunuz sonra ağlıyosunuz delimisiniz nesiniz
Ay zirkon knk yine mi sen 😂😊
Koca delisi değil hayatımızda bir şey olmayınca napak bari evlenek diyoruz. Kariyer de olmuyo
yani o açıdan bakınca haklı gibisin ama bide şöle bi açıdan bak; evlendiğin kişide b. ktan biri çıkarsa yarı yolda kalırsan ne yapcan şimdi bulunduğun durumdan daha zor bi duruma düşcen ama. bence elinden geldiği kadar öncelikle kendin için bişiler yapmalısın. ziraa hayat o kadar acımasız ki
Haklisin
Ağlarken Allah'a dua etsen işte. Millet açlıktan dert senin derde bak. 😃 Ailen olduğunu dua et oturup. Buraya takılmak yerine git biraz gez toz. Evde oturmamış olursun.
Eşinizin olmamasını biraz siz kadinlar istiyorsunuz
Hayati biraz da akisina birakmak lazim bu kadar kasmamak gerekkk
Bizde aynı durumdayız, hayat devam ediyor bir şekilde pembiş.
Galiba burnun dik biraz da kaba popon var calismaya popo yok kismetlerinde pek begenmiyorsun en guzeli sen evlenme armudun sapi uzumun copu sarkisini soyle dur
Karamsar olma bu kadar öğrenciyim bende masraflarımı çıkarmak için haftasonu çalışıyorum bulursun sende
Git e*kort ol
Para
Koca
İş
3. u bir arada
Def ol canım
Ya bebeğim neden böyle düşünüp üzüyorsun kendini evlenip daha kötü bi hayat yaşamakta var her evlenen mutlu mu oluyo sanki internetten iş ilanlarına bak cafeleri filan bi gezin bak
İnsanlar evlenmek için evleniyorlar artık haklısın
bunları okuyunca allahım ilerde evlenince inşallah kızım olmaz diyorum. Düz duvara tırmanıyor kızlar
evlılık delısı hepsı
evlenmek ısteyen normal de evlılık dısı yapan cok o ahlaksızlık
@barmen1515 siz çevreden aldığımız baskıyı keşke duysaniz
dogrudur baskı varsa ınsan şaşırır
İş neden yok elin ayağın tutuyordur heralde? Ayrıca evliliği gözünüzde bu kadar büyıtmeyin demek ki şu an zamanı değil.
Belli bir sebebi var onunda boş ver
iyi kötü bir iş bul zaten sonra gelir koca da o kadar çnemli degıl sen iş bul
Nerde bulam ya
bilmemki iş kurdan falan bi bak
Neden erkeklerle takilmiyorsun, sokaga ciksan yuzlerce bulursun
Kurs murs bişeylerden meslek edin çalış
ya da nebilim hobi bul kendine
Ya denedim hepsini. Bilgisayar kursuna gittim yazılım falan işte bir sürü şey denedim
Hmm umudunu kaybetme
Hep aynı şey ya
Tabikide değil Allah'a Tevekkül
İş bulursan paranda olur eş zaten kolay
işinin olması her sorunu çözer 👍
Kendini idame edecek kadar isin olsun gerisine gerek yok.
Dert etme yaa bu kadar hepsi olsa hepsinin ayrı ayrı derdi olurdu 😂
mastürbasyon yapmayı dene zevk ve mutluluk hormonu salgılar
Benimkide bi garip. Reglim diyorum bana söyleme şöyle şeyleri diyo. 🤷♀️
işi yok orayla o zmn
Bana bdsml yaparmisiniz ya ücretli
O ne be
Hepsi olur dert etme.
Bende 18 yaşındayım ama hala bebeklikten çıkamadım
İş bul bi yerlerden tutunmaya calış
konuşalım dertleşelim
İllaki sizin de kısmetiniz vardır.
Dertleşmek istersen yazabilirsin
Hergün evde isen nasıl koca bulacan
Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
evde oturarak bulamazsın ne eş ne iş
Salyangoz satman lazım
İş bul hem sosyalleşirsin
Eski sevgilinle takıl sende
evlenmeyi çok mu istiyorsun
Benimle evlenir misin
Zerre üzülmüyorum desem :D
Aynı ben MK ya ölmek istiyorum :((
Antalya'ya gel çalışalım
Aynı durumdayız. Kız sen bari 1. Elsin.
Sen bosandin mi ki
Evet
Olsun ne olacak ki hayata tekrardan başlarsın tecrübelerinle bu sefer daha guclu
Aynen , kesinlikle. En büyük avantajı bu oluyor.
Evet çoğu zaman şimdiki aklım olsaydı böyle yapardım söyle yapmazdım diyoruz tecrübesiz bilgisiz olduğumuz için çok pişmanlıklarimiz oluyor daha iyi bir akla sahipsin
Aynen
Kaç yıl evli kaldın
@birömürlükyolcu 10 yil
Kaç yaşındasın ki. Çok uzun sürmesine rağmen neden bitti peki
@birömürlükyolcu öyle gerekti.
bı daha dusunur musun evlılık pekı
@barmen1515 doğru zamanda , doğru kişiyle evet
hımm sütten agzın yanmıs yogurtu ıyı secersın artık dimi
@barmen1515 aynen, kesinlikle
evcıl msiin cılgın mı pekı
@barmen1515 yerini bilen
renklı o zmn sıkıcı değil
neden bıttı pekı 1. evlılık snn
İş arayarak başla hobi edin
Nerde ariyim memurluk istiyorum
Çabalıyor musun
Hemde nasıl ama hep boş ya
Belli olmaz 25 yaş yolun başı daha
İnşallah bana bı dayı lazim sanirim
Nasıl dayı
Dayı ya hani iş e girmek iicn yardımcı
Doğru diyorsun da ama kendini geliştir illa bulursun
İnşallah
Lise bitirdin mi
Evet. Açıköğretim üniversite bitirdim
Ee güzel işte 25 yaşında herşeyin tamam biraz cv
Nereye basvuruyum ki
Cv de var bende
Heryere hangi şehirdesin bakcam ben
Hatay. İskenderun veya Arsuz olur yalnizca
Tamam senin için arayacağım soruyu silme kaybetmeyelim birbirimixi
2 dk Aç kendini seni takip edem olmaz mi
Mesaj at
Tamam dir gizle kendini
Şşş gizlendim iş reis
Kız sana koca mı yokk
Yok
Vardır vardır ☺️
İnşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?