Güncellemeler
+1 yıl
Suç derken yanlış anlaşıldı herhalde yanlış mi daha doğru olur evet daha fazla cevap bekliyorum teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Yasal suçtan bahsetmiyorum:D hakaret her zaman yanlış mi diye soruyorum
Bir tane kıza hakaret ettim çünkü sürekli bana karışıyor. İşsiz. Neyse. Şimdi de biraz üzülüyorum o kelimeyi kullandığım için yoksa o kızı hâlâ sevmiyorum. Ztn hayatımda ilk defa kullandım sözlü olarak hiç söyleyemem bile ztn. Ya ama ben ona dedim uğraşma diye. Dinlemedi. Napabilirim elimde değil o biseyler yaptıkça ben daha da kötü hissediyorum o bana acıyamaz ya en nefret ettğim şey insanların acıması falan sana ne yani hasta mısın kızım. konuyu bilseniz hak verirsiniz bence ama çok uzun. Eğer karışma dediğimde anlasaydı aylardır anlamıyor bu noktaya gelmezdi. Tek amacım benimle uğraşmasındı yani ben öyle diyince öyle mi oluyor sanki. Ayrıca ben daha da üzülüyorum o öyle yapınca bana acımaya hakkı yok birinin sinirini bozmak nasil bi iyilik olabilir? Sacmalamayı bıraksın diye hakaret ettim. Sizce ben kötü biri miyim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bazen ben de üzülüyorum ama gel bana hakaret et diyorlar resmen.
Evet ya.
Üzülme değil de öyle ağır oldu biraz özür dilemem asla o benden özür dilesin hadsiz olduğu için sence hatta o benle muhattap olmasın ya
O da size ettiyse ödeşmiş olursunuz ama etmediyse özür dile.
Hak edene edilir üzülme ama etmemek daha iyi aleyhine kullanan olabilir
Artık insanlara iyi davranma devri kapandı bence, Ben çok denedim kötü olana iyi davranmayı ama Bi zaman sonra sende insanların sana davrandığı gibi davranmak zorunda kalıyorsun..😌
Tahrik varsa iş değişir ama yine de suç tabi ki.
Suç sayılır çoğu zaman
Hararet conta yakar dikkat et
Her zaman suç