Birine ağır hakaret etmek her zaman suç sayılır mı bazen yapmak zorunda bırakmıyorlar mı sizce de lütfen cevap verin?

Bir tane kıza hakaret ettim çünkü sürekli bana karışıyor. İşsiz. Neyse. Şimdi de biraz üzülüyorum o kelimeyi kullandığım için yoksa o kızı hâlâ sevmiyorum. Ztn hayatımda ilk defa kullandım sözlü olarak hiç söyleyemem bile ztn. Ya ama ben ona dedim uğraşma diye. Dinlemedi. Napabilirim elimde değil o biseyler yaptıkça ben daha da kötü hissediyorum o bana acıyamaz ya en nefret ettğim şey insanların acıması falan sana ne yani hasta mısın kızım. konuyu bilseniz hak verirsiniz bence ama çok uzun. Eğer karışma dediğimde anlasaydı aylardır anlamıyor bu noktaya gelmezdi. Tek amacım benimle uğraşmasındı yani ben öyle diyince öyle mi oluyor sanki. Ayrıca ben daha da üzülüyorum o öyle yapınca bana acımaya hakkı yok birinin sinirini bozmak nasil bi iyilik olabilir? Sacmalamayı bıraksın diye hakaret ettim. Sizce ben kötü biri miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Suç derken yanlış anlaşıldı herhalde yanlış mi daha doğru olur evet daha fazla cevap bekliyorum teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Yasal suçtan bahsetmiyorum:D hakaret her zaman yanlış mi diye soruyorum
Birine ağır hakaret etmek her zaman suç sayılır mı bazen yapmak zorunda bırakmıyorlar mı sizce de lütfen cevap verin?
Cevapla