


sonuç itibari ile başkalarına güzel gözükmek için susleniyorlar
Aslında güçlü bir insanın başkasının ilgisine ve övgüsüne ihtiyacı mı var



sonuç itibari ile başkalarına güzel gözükmek için susleniyorlar
Aslında güçlü bir insanın başkasının ilgisine ve övgüsüne ihtiyacı mı var
Bu konu hakkında birçok düşünce olabilir. İnsanların iç dünyasını bilemeyiz. Ben güzel giyinince kendimi mutlu hissediyorum. Başkası güzel giyinince övgü almak istiyor olabilir. Anlayacağımız üzere herkes güçlü olmak zorunda değil ya da herkes giyimle mutlu olacak diye bir kural yok. Bu nedenle ezik olarak tanımlamak hoş olmayacaktır.
Peki ıssız bir yerde olsan yine se güzel giyinip
Güzel koku sürecek misin
Kendini neden mutlu hissediyorsun?
Kendine neden bu şekilde saygı duyuyorsun
Sokrates gibi bozuk plağa bağladık
Bu bir karakter meselesi olabilir. Mesela dağınık bir ortamda yaşamayı da sevmem. Düzenden hoşlanırım. Düzensizlik ruhumu huysuzlaştırır. Güzel giyimin de göreceli olduğunu varsayarsak kendimce güzel olduğumu hissettiğimde mutluluk duygusuna erişmiş olurum. İltifat ya da övgü sevdiğim kavramlar değil. Umarım daha net anlatabilmişimdir.
Tesekkurler
Cevap
1Cevap
Güçlü bir kadınım kimsenin ilgiside lafıda umrumd aolmaz ama kendimi aynada gördüğümde seninel gurur duyuyorum çok güzelsşn diyebiliyorum zTen bunun için giyinir insna kendini güzel görmek için
Kendine güzel gorukme ihtiyacını neden hissediyorsun?

Nihohoohohohohoho
Tesekkurler
İyi hissetmenin nesi rahatsız edebilir ki? Kendini seviyorsun ve onemsiyorsundur olmasi gereken de bu
Tesekkurler
Evde bile koku sıkan insanim. Kisisel bakim insanin kendine duydugu saygidir bir kere.
Mutlu yaşamlar teşekkürler
XIX bölümü hariç katılıyorum ama bu cümlelerden bu sorudaki manayı nasil çıkardın? Bir de sen?
XlX neden hariç
Ve birde sen derken?
Başkası için güzel giyinmek ve süslenmek
Onlardan alacağınız övgü için değil midir
Gösteriş meraklisni insan başkasının övgüsüne muhtaç ve bu muhtacligindan dolayı asıl ezik değil midid
Oradaki cumlelem
Bu cümleler ile birleştir
anlarsın nasıl bagaldigimi
Senin böyle düşüncelere sahip olman tuhaf geldi sadece sana yakıştıramadım Güzel giyinmek bve süslenmek için ise fikrine zit düşüncelerim var ama açıklama yapmicam.
Hayır ben sadece soru soruyorum
G uzel giyinen her insan elbette kendini beğendirmek için giymiyor
Bu soru bazı Insnalar için gecerli
Ve açıkçası toplumun çoğu için geçerli olduğunu dusunuyirum
Yoksa güzel giyinmek ve yaşamanın neresi kötü
Ama bu marka etiketi için yapılıyorsa
Ki çoğu insan kendini marka yapmak için yapıyor
O zaman eziklik olur
O zaman tabiki öyle olur ama genellemeye bakarsak herkes kendi penceresinden baktığı için uzerine alınıp itiraz edebilir bu fikre. Moralim öyle bozuktu ki güzel giyindim makyaj yaptım ve öyle çıktım. Kendimi iyi hissediyorum, zaten moral bozuk pijamalari cekip ev topuzumla evde otursam ağlıcam giyinip kendimi mükemmel hissetmek iyi geliyor insana. Yeniden doğmak gibi düşün susuz kalan bitkiye su vermek gibi yenileniyorsun. Kimsenin bize iyi hissettirmesini beklemiyoruz aksine kendi kendimize iyi hissediyoruz
Doğrudur
Genellemeler adı üstünde genellemedir
Herkesi kapsamaz
Tümdengelim de mi yapmiyah
Bir derdin varsa anlatabilirsin torticim
Derman olamasam da dinlerim
Tabi Bir hobi olarak görülebilir
jsjsjjs yaaaa😍 teşekkür ederim ona dert diyecek kadar değer vermek istemiyorum.
En iyisi
Konuşmadık mi önemsemiyor
Önemsemedikçe unutuyoruz
Aynen sokrates gibi neden neden diye düşünmek istemiyorum jdjsjsjsj
Sokrates ilaçtır iyi bilene
Neden düşünmek istemiyorsun
( not takılıyorum sen şimdi anlamazsın diye açıklama yaptım)
Takıntılı olmadığımı anlaman için neden anlamayacagimi düşündüğüne takılmicam😂😂😂
Düşünmek problen değil ama vakit kaybi, hala vaktimi harcamasına musade etmek istemem
Takilmana gerek yok
Mesajı gormemenden anladım
Düşünmememeye çalıştıkça
Daha çok düşünmez mı insan yegeeennn
Kayıp olarak gördükçe
Daha fazla kaybolmaz mı yegeeen
Bu arada baksana herkes istisnaymis
Kimse başka kızlar için ilgi için
Ayrı kalmamak için süsleniyormus
Suslenmiyromus
Türk milleti ve saçma sapan dillerden dile dolanan bir edebiyat var kadinlarin başkaları icin süslendiği yalanı...
ev topuzumla altima pijama çekip işe güce gidemem bu işe ve kendine saygıdır. Baktığın zaman patronun ve işin yüzünden sabah kalkip uzerini degistiyorsun ama bunun perde arkasi da var. Pijamayla oturuş yürüyüş şeklin bile hatta konusma stilin bile değişir.
kendine önem vermek öz saygini yükseltmek için hazirlanir ozenirsin ki bu her seyine etki eder
Hmmm
TEsekkurler torti ama benim kastım iş yeri için değildi be
Yahu hani sen dedin Ya
Herkes saldırır ( bir benzerini dedin)
Ben sormasam lütfettin olamam
Ne demişler bilmemek değil öğrenmemek ayıp
Sormuşum ki sorguluyorum
Soru soran sorguç
Sorgulanır mı a torti
Sorgucunda kalbi var
Ama dediklerin doğru katılıyorum
Teşekkürler cevapların icin
Seni sorguçluğunla seviyoruz ricalar🙏😍
Teşekkürler
Ezik demeyelim de başkalarının ilgisine ihtiyacı vardır diyelim,
Kitabın adı ne,
Marcus aurelius
Kendime düşünceler
Bu imparator kitabı kendine yazmış
O yüzden klasik Felsfe kitapları gibi değil
Sikalabilrisin
Ama ilk 50 sayfayı oku
Üsttekileri okurken sıkılmadım, okuma listeme eklendi,
Tamam işte
Sen Felsfe cisim
Ama her maddesi böyle değil
Bir çok konudan bahsediyor
O yüzden sıkılabilirsin dedim
Asıl seveceğin bir kaç kitap önereyimmi
Öner,
Doğan cüceloğlu gerçek özgürlük
Diğer kitapları sen bunları okuyunca öneririm
Şimdi yerimden kalkmayim
Aman aman kalkma yerinden, okuyunca tekrar kapını çalarım ama o zaman önerirsin
Teşekkür ederim
O kadar kaç defa kalktım kimse okumadı
Yolarım dikenini kaktüs
Sinirlenme heee😡😡😡😡
Yok yok okurum, ayrıca dikenlerimi yolmak yerine sivriltebilirsin hem iyilikte yapmış olursun
Tamam tamam oki
Ama üzerine konuscaz
Yooooksa beni kandiramazsin
Ben yolarım sana hesap mı vericem kadın
Tamam konuşuruz, hem ayrıca hiç seni kandırmakla ilgili hain planlar yapar mıyım ben,
Dikenlerimi yolarsan canın yanar ama,
Eferin böyle itaat et
Kadın dediğin itaat eder
Yaparsın yaparsın
Kadın kısmının gözü dolu
Aklı sivridir
Bende eldivenle severim ( yolarım)
Seni bir arkadaşıma benzettim umarım o değilsindir
Değilim
Onun yerine geçtim
Ruhunu işgal ettim
Çünkü onun yükselen burcu ve normal burcu cakisiyordu
Bir büyücünün falından girdim bedenine
Böoooooooo
Giyim ile insanlar hakkında fikir edinmenin iyi bir kriter olduğunu düşünmüyorum
Kendine olan saygiyi belirler ve sünnnettie
Sünnet deme be
Sünnette kocan için süslenme var
Başkası için değil
Gezel giyinmek açık saçıklık değil , temiz ve özenli giyinmek
Tamam da sayın torti buna lafım yok
Sünnet lafına lafım var
Sünnette kadın kocası için süslenir
Seni başkası ile karistididim hatlar gitti dur
Yahu süslenmek ne alaka ben güzel giyinmekten bahsediyorsun sanıyordum
Tamam sünnette erkeklerin dikkatini çekmeden giyinmelisin
Böyle düşünen kadar değil
Peki neden?
Sen güzel giyinmeyi gösteriş görüyorsun. bu yanlış. insan güzel giyinebilir. kadinlar makyajda yapar. İllaki başkası için yapmayız. Sen makyaj yapmadığın için böyle görsende bu da yanlış.
Issiz kimsenin olmadığı bir yerde yaşasan yapar misin
Yaparım 4 yaşında bile annemin makyaj malzemelerini sürüyordum. Annem kızdığı için hatırlıyorum. siz kadın içgüdüsü u anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Senin kızın olsun görüp anlarsın o zaman
Peki annenden gördüğümden dolayı yapmış olamaz mısın
Babamdan gördüklerimide yapmam lazım o zaman.
Çivi çakmaya çalışmadın mı
Ya da araba süremeye?
İyide onları yüzünemi suruyorsun
Ne farkeder
Özenmek ozenmedir
Baban yüzüne bir şey surseydi belki sende surecektin
O zaman niye sakal trasi olmadım
Jilete ulaşmadığından?
Çocukken yapılan şeylerin cinsiyet ayrimimi yapıcaksın?
Senin tezini çürütüyorum.
Tezim yok sorum var
Soruyorsam sorguluyorum demektir
Sorguluyirsam
Düşünceye tapmıyorumdur
Sorun yanlış hala anlamadıysan ruyadasin sanırım. İnsanlar güzel giyinir kadınlarda süslenir normal olan bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?