+1 yılSOEKWPAÇWŞ ay çok özür dilerim komik değil gülesim geldi ben hiç terk edilmedim ama terk ettim ettim ama kendim terk edilmiş kadar hissettim birini terk etmek de kolay değil (kişiden kişiye değişkenlik gösterir) terk eden taraf oldum halde çıkmak zor oldu onu aklına getirecek şeylere oruç tutacaksın biraz ve onunla aynı ortamlarda olmayacalsın arkadaşlarına bahsetmiyceksin düşündünü aklına geleni beyin kaydetmez ama gördüğünü duydunu okudunu kaybeder düşündünüyse unutur zaman zaman içten içe aklına acaba şu an napıyor diyeceksin ama dışından demedin sürece beyin onu siliyor aklına geleceği tek yer düşünceler olsun oda zamanla geçecektir bol şans.
03 Yorumla- +1 yıl
İnşallah hakkında hayırlısı
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok zor çıktım bir yıl oldu daha yeni hayata döndüm diyebilirim çok dualar ediyordum namaza başladım şimdide kurana başladım kendimi bu şekilde teselli ediyorum ama aranızda bi çocuk varken bu durum daha zorlaşıcak ki kolay da olmaz ama zamanla olacak bu da sabır ister oğlunuzu görmemeniz ayrı bu acı terk edilmeniz de ayrı bir acı öncelikle bu iki acıyı karıştırmayın yoksa iş daha da zorlaşacak
01 Yorumla
+1 yılKanka vallahi illaki yaşanıyor herkes yaşıyor böyle şeyleri sonuçta birilerine güveniyorsun inanıyorsun sonra terk ediliyorsun bunlar kötü şeyler bir raddeden sonra onsuzluğa da alışıyorsun sonuçta ondan önce de vardın yani takma bu kadar sonra zamanlar geçiyor diyorsun ki ya ben bu mal için mi üzüldüm diyorsun sonra gidiyor daha iyisini buluyorsun evleniyorsun
01 Yorumla
+1 yılDemet Akalın ve Serdar Ortaçla
ölüyü diriltirler o derece
https://www.youtube.com/embed/TtmPYw3DY4ghttps://www.youtube.com/embed/LWBWF2z_d1c00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılNe ilksin ne de son.
Kimse vazgeçilmez değildir.
15 Yorumla- +1 yıl
Üzgünüm...
- +1 yıl
Davanı aç, adalet yerini bulur umarım.
Allah yardımcın olsun. 🙏
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılTerk eden kaybeder ben değil :D
00 Yorumla
+1 yılİnanır mısın ben böyle şeyleri hiç umursamıyorum yani onu kafama takacağıma sevdiğim şeylerle vakit geçiririm benim için çok daha iyi. Bir kere benim hayatımdan gitmiş bir insan için neden üzüleyim O benim hayatımdan giderken üzüldü mü bana değer vermeyen bir insan için neden gözyaşı dökeyim neden acı çekeyim hayır yapmam umursamam. Tavsiyemdi bu kesinlikle umursamamalısın kimseyi hak ettiğinden fazla değer verilmemeli.
14 Yorumla- +1 yıl
Nasıl kaçırdılar ya polise gittin mi? Eğer boşandığın eşin alıp götürdüyse çocuğu senin müsaden olmadan savcılığa gidebilirsin
- +1 yıl
Haklısın
Uyanıyorum efendim güzel bir kahvaltı güzel bir çay moodumu yakalıyorum 😂😂😂neyse o işin esprisi ama kesinlikle önce acını yaşa bu soruyu sorduguna göre belli ki lay lay kim değil gerçek sevmişsn. Önce üzüntünü yaşa ki daha iyi ol sonra kendine uğraşlar bul duygusal müzik dinleyip kahretme kendini. Çalışıyorsan işine odaklan yoksa spora ver kendini her daim iyi gelir. Gercekten sevdiysen unitmak zor olacak bunu bil ama geçecek
03 Yorumla
+1 yılBu öyle pat diye unutabileceginiz bir durum değil ki. Keşke kolay olsaydı fakat hayat acının içinden geçirmeden bırakmıyor peşinizi.
Kabullenmek gerekiyor en başta ve kendinizi kapatmayın eve, kendiniz için aktiviteler bulun.
İnancınız ne bilmiyorum ama inancınız doğrultusunda dua edin.
03 Yorumla- +1 yıl
Allah yardımcınız olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni bilmem ama ben iki sene önce cok kotu bir sekilde terk edildim atlatmam baya zor oldu bir takim degisiklikler yaptim sac vs. Gibi bol bol arkadaslarla takildim unutmak icin baska biriyle çıktım asiri sigara icmeye başladım ama her yalniz kaldigimda igrenc hissediyordum kendimi gerci hala oyle hissediyorum cunku insanin aşık oldugu biri tarafindan terk edilmesi kadar zor bir duygu yok
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDogrudur kimin ne zorluklar yaşadığını bilemeyiz sadece mumkun oldugunca sagligini korumaya calis
Cevap sahibi+1 yıl🙏🙏
+1 yılAçıkçası bir sürü ruh gibi dolaşıyorsun s**** saçma onu aramaya çalışıyorsun sosyal medyadan takip etmeye çalışıyorsun sonra Zaman geçtikçe alışıyorsun önüne bakıyorsun yeni kişilerle tanışmaya başlıyorsun
07 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim ben şunu anladım ki kadın milletine fazla değer vermeyeceksin vur kaç yapacaksın ondan anlıyorlar
- +1 yıl
Öyle kardeşim yani değer veriyorsun kıymet veriyorsun sohbet ediyorsun üstleri çıkarıyorsun sonra kadın üstüne bir çıkıyor seni ezip gidiyor
- +1 yıl
Vallahi kardeşim birkaç hafta önce benim de canım sıkkındı karı kız mevzusu yüzünden emin ol değmiyor
Çıkmıyorum. Acıdan kaçmıyorum. Üstünü örtmeye çalıştığımda o acı kaybolmuyor. Onun üstüne gidiyorum.
Terk edildiğimde sevgilimle gittiğimiz yere tek başıma gidip hıçkıra hıçkıra ağlamıştım ve inanılmaz rahatlamıştım sonunda
05 YorumlaAynaya bakıyorum ve diyorum ki. Kendine gel. Angelina Jolie, Irina shayk , emrata , Shakira aldatiliyor. Bu erkek milleti. Sonra teselli kahvesi ve olmuş eximin ruhuna helva kavurup bir güzel mideye indiriyorum. Kusura bakmasın elin oğluna üzülmek için ben bu dünyaya gelmedim hayatım devam ediyor, millet ölümün yokluğuna alışıyor ben üstüne üstlük beni aldatan beni insan yerine koymamış sevmemiş bir insan için hiiiiiiic kendimi uzemem
12 Yorumla- +1 yıl
Eğer oğlun küçük bir yastaysa mahkeme evet anneye verir. Boşanma nedeninize ve mahkemeye sunulan belgelere göre çocuğun sana gösterilme veya gosterilmeme hakkı tanınır. Nafaka kanununun son güncellemesini hatırlamıyorum fakat sen bunu o kadına değil cocuguna veriyorsun ki bence çocuğun için vermelisin. Ama sana çocuğu göstermeme gibi bir şey olamaz
+1 yılNapacaksın blıyormsn dısarı cıkacak sın kendını eve kapatma bol bol sosyalleş arkılerınle takıl gulumse komık videolar filmler izle. Telefonundan acılı sarkıları sıl ve dinleme. Bunu ıyılesene kdr yap arada agla ama kendını yataklara atma. Agla ondan sonra acılır sın. Eger kendnı eve kapatır ve mutsuz olmaya sartlarsan asla unutamazsın bıde onu takip etmeyi brak. Senın enerjin yükselince onunkı dusecek ve zamanla sana doneblr
13 Yorumla- +1 yıl
Bosandınız yanı.. Benıde esım terkettı bosandık bende cocuk yok Allahtan. Ama bole dusunup hayatı kendnı zehir etme. Aranızda sıddetlı gecımsızlık yoksa cocugu sana gosterır.
+1 yılEğer gerçekten kalpten sevdiğiniz biri tarafından terk edilmişseniz bu acının tarifi yok aradan yıllar geçiyor üzülmüyorsunuz ona, sadece kendinize üzülüyorsunuz acı hafifliyor geçiyor ama akla geldikçe insanın içinde hafif burukluk bırakıyor. Ama sevmediğiniz bir insansa zaten çokta umrunda olmuyor sadece biraz egon sarsılıyor. Bu psikolojiden çıkmak için kendinizi sevmek , kendinize saygı duymak; hedefler koyup onları başarmak kurtulmanıza yardımcı olabilir.
111 Yorumla- +1 yıl
Allah sabır versin inşallah, bazı şeyler zamanla düzelir akışına bırakın zamanla Allah acınızı dindirir inşallah. Oğlunuza sarılın onunla mutlu olmaya çalışın
- +1 yıl
Mahkemeye başvurmadınız mı?
- +1 yıl
Eşinizi az çok tanıyorsunuz oğlunuza nasıl bakacağınıda bilirsiniz. Ona kötü davranmayacağını biliyorsanız kötü şeyler düşünmeyin
- +1 yıl
Çocuğum olmadığı için sizi anlayamıyorum ama zor bir durum olmalı inşallah düzelir her şey sizde oğlunuza kavuşursunuz
- +1 yıl
Amin sizdende , rica ederim
+1 yılBelki de cikmiyoruzdur. Genelde vurdum duymaz takılırım. Umursamam. Sonra zamanla da geçer. Kolay kolay kimseye bağlanan biri degilim. Insanalrdan anında soğuyan bir yapıya sahibim..
08 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani. Esiniz mi bıraktı. Cocuk ile sizi
. - +1 yıl
Çok geçmiş olsun. Ne diyecegim bilemiyorum. Anlasma yapın. Cocuk arada yipranmasin. Benim fikrim.
- +1 yıl
Onlar sizin ters tepkinizden korkuyordur. Suçlu ya. Ama siz arama ile sakın kalarak konuşsanız. Ortak yol. Cocuk için..
- +1 yıl
Valla çocuğun için. Bir şey diyemem. Konuyu bilmiyorum.
+1 yılcok zor kendini yani dis gorunusunh degistirebilirsin kafani dagitabilirsin sevdigin seyleri yapabilirsin sevdigin insanlarin yaninda durabilirsin bi zaman sonra zaten alisirsin bunlari yapmasan bile her gun durup aglarsan da alisirsin kendi kendine en kotu kendinle dertles duvarla yastiginla dertles uyu film izle tek basina gez
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılBenim oradan çıkmam 1,5 yılımı aldı nasıl çıktığıma gelirsem şöyleki ben kabul ettim hani hiçbir şey olmayacağını hiçbir şeyin güzel olmayacağını kabul ettim
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılçıkamıyorum bi geçmedi acısı hastayken başında bekledim suriyeden dönmesini aylarca bekledim operasyondayken 1 kez bile konuşmadım sesini duymadım yataklara düşe düşe bekledim o dönünce başkasıyla nişanlandı geçmiyo işte
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılben anlamıyorum artık daha ne kadar kötüleşebilirler bak gider ayrılır tamam çocuğu da alır ama göstermemek ne demek onun olduğu kadar seninde can parçan o çocuk
Cevap sahibi+1 yıliçini ferah tut bak evladıyla sınanan nice peygamberimiz var sen sabret elbet Allah görür
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılİlk terkedilen ben miyim? Sadece ben mi terkediliyorum, hayat tek bir kişiden mi ibaret diye düşünürüm.
Böyle düşünmek iyi hissettirir bana012 Yorumla- +1 yıl
Ortada oğlum olunca onu düşünmekten başka yapacak hiç bişeyim yok. Göremiyorum oğlumu aylardır.
- +1 yıl
O durum çok başka, çok haklısın. Çocuğunu özlüyorsun, merak ediyorsun. Eski eşine dava açabilirsin, kimse çocuğunu görme hakkını, onunla zaman geçirme hakkını elinden alamaz
- +1 yıl
En ağırını yaşatacam onlara
- +1 yıl
Yine de kimseye bedel ödetmeye çalışma, çocuğun da etkilenir bu durumdan
- +1 yıl
Kendini haksız duruma sokmayarak hakkını ara
- +1 yıl
Zaten bunu yapacam. Adli yoldan mahvedecem o şerefsizleri
- +1 yıl
Yine de çocuğunun annesi, ona yapacağın her darbe çocuğunu da etkiler
- +1 yıl
Onlara acımayacağım asla. Çocuğumu almak için herşeyi yapacam
- +1 yıl
Onları cezalandırmayacaksın ki sadece, sen o cezayı çocuğuna da vereceksin.
- +1 yıl
Ben sadece adli yollardan oğlumu almak istiyorum.
- +1 yıl
Tabi bu senin en doğal hakkın ama onlar gibi zalim olma, çocuğunu annesinden esirgeme
- +1 yıl
Bilmiyorum ne yapcğımı gerçekten
+1 yılValla namaz kılıyorum inanın bi çok arkadaşım inanmıyor hatta kildigima kılık kıyafetten ama neyse iyi geliyor bi için huzur kaplıyor
03 Yorumla- +1 yıl
😇😇😇
+1 yılBeni terk eden birisini ben kaybetmemişimdir o kaybetmiştir, yolu açık olsun benden uzak olsun diyip yoluma bakarım kafama takmam
05 Yorumla- +1 yıl
Orası ayrıdır ya, Rabbim oğlunuza uzun ömür versin.
Valla kanki çıkamadım ne kadar debelensemde daha çok batıyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Yani şimdi hak etmedim 3 yıllık beni 2 günlük kızlara tercih ettiği içinde kirginim ama zor günümde yanımdaydı çok güzel sevdi o konuda hakkını yiyemem allah razı olsun kötülüklerini 3-5yada 10 taneyle anlatırım ama iyiliklerini saymakla bitmez sonucda oda benim kahrımı çekmiştir muhakkak
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılNe yaptım da terk edildim diye düşündüğün oldu mu..
13 Yorumla- +1 yıl
Aşırı sevdiğin için seni terk etti yani..
Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı. Hayat şartları ayrılık acısı dinlemiyor 😄 kalkıp işe gidiyorum, bir şekilde geçiyor
01 YorumlaSadece yalnızlığımla takılıp, kendimi soyutluyorum.
013 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yılNeyse daha hiç geç değil, daha fazla zamanım gitmedi diyerek hızlıca unutuyorum
04 Yorumla- +1 yıl
O zaman tek ilaç zaman...
- +1 yıl
Aynen öyle.
Kişilik & Karakter konusunda 635 cevap paylaştı. hiç yaşamadım ama muhtemelen çıkamazdım o psikolojiden
05 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılÇıkamıyorum zamanla çıkılır ya çok şey yapmamak lazım
02 Yorumla- +1 yıl
Zaman lazım
+1 yılOnu düşünme. Ona ait her şeyi sil ve başka bi meşguliyet bul kendine
05 Yorumla- +1 yıl
Halledersiniz aranızda. Sakin olun
- +1 yıl
Mahkemede çözülür belki
- Kişilik & Karakter konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılBenden önemli değil önemli olan benim mutlulugum diyerek
00 Yorumla
+1 yılBı erkek için asla ağlamam ne yaşarsam yaşayım beyninde ve kalbimde bitiririm biri gider biri gelir misali diyerek teselli ediyorum kendimi 😂
04 Yorumla- +1 yıl
Ayyy bak öyle kötü olmuş
- +1 yıl
Oğlunun velayetini almak için çok çabala çok güçlü dur yoksa hayatın çok kötü gider
+1 yılBende bir askerle ayrıldım. Kim kimi terk etti karışıktı ama askerlerin yeniyi bulması uzun sürmez... kadına ne yaptın , aldattın mi
020 Yorumla- +1 yıl
Kaç gün eve gitmiyordun, benim konuştuğum komandoydu
- +1 yıl
Eve geliyor muydun o zmn
- +1 yıl
O zmn yalan söylüyorsun, seni neden aldattın korkar, silahın da var
- +1 yıl
Sen sık sık eve gelen biriysen tabiki korkar
- +1 yıl
Ya abi senin maaş belli zaten senden bir alacağı olmaz, sevmiştir ilk sonra bakmıştır mesleğin zor ailesiyle birlik olup kaçmıştır
- +1 yıl
Bende askerle evlenmek istemezdim, başta her şey güzel geliyor.. seni tayin olduğum yere goturcem, beraber kahvaltı yapıp işe gidicez , eve dönünce sen sevinçle karsilayacaksin, göreve gidince konuşuruz fason fiso hayaller.. evlenince bakıyorsun adam ruh hastası sinirli hiç öyle biri değil, heves bitince sende kaçıyorsun heralde..
- +1 yıl
Yerinde olsam subay olmaya çalışırım ya da kendime bir üst rütbeye çıkmaya, daha iyi yerlere gelmeye.. Sana bir sır vereyim çocuğunu ayda bir bile görmeye gitsen mahkeme kararıyla çocuk seni daha çok sever disardan geldiğin için, hep senle oynamak gezmek ister.. sonra büyünce kendi seni secer
- +1 yıl
Aslında senin işin kafa dağıtan bir iş, sen unutmamaya çalışıyorsun. Boşvermeyi öğreneceksiniz abi. Kadın geri dönse bile hayır gelmez
- +1 yıl
Bence dönse önce ağzını burnunu kırıp sonra kabul edersin, sen öyle duruyor
- +1 yıl
Komando olmak nasıl bir şey, zor mu
- +1 yıl
Troll gibisin, namusu KS de mi ariyorsun
+1 yılAbi karaktersiz seni kesin askersin diye bırakmıs hadi ordan et yeni birini bul kadınlar duygusuzdurr
05 Yorumla- +1 yıl
Askersin heralde ama asker maası belli o bosandıysa nafaka alamaz bence sikayette bulun oglum siddet görüyo gibi
- +1 yıl
İnşallah kazanırsın abi paraya kıy güzel bi avukat bul
+1 yılkısacası çıkamıyoruz...
3 yıl olacak hala seviyorum15 Yorumla- +1 yıl
Nasıl ya polise gittin mi
- +1 yıl
Sen kötü bir sey mi yaptın yoksa gerçekten haklı mısın peki?
Aga 4 aydır ne acılar çekiyorsun sen baktım da... Ya ağlamamak için zor durdum aldatılmak cok kötü
016 Yorumla
+1 yılYeni her zaman daha iyidir yenisini dene cidden
00 Yorumla
+1 yılGiden gitmiştir gitiigi gün bitmiştir 😂
01 Yorumla
+1 yılHiç umrumda olmaz giden benim üç gün ağlarım
01 Yorumla
+1 yılHiç terketidilmedim bilmiyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Amin cümlemize
+1 yılBu gece sadece pain 🤞
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılTerk edilmediğim için bilemiyorum.
01 Yorumla Alışveriş gece gezmeleri ortamlar vs
03 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılFilm izlerim.
01 Yorumla
+1 yılZamanla alışıyor insan herşeye.
01 YorumlaSpor aktivite farklı keyifler
04 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılAcıyı kabullenip yaşayarak.
00 Yorumla
+1 yılİleriye bak, geriye bakarak ilerleyemezsin
00 Yorumla
+1 yılİki gün ağlarım üçüncü gün alışırım 😒
00 Yorumlamüzik dinleme geçer birader
00 Yorumla
+1 yılBesmeleyle sjsjsj
02 Yorumla- +1 yıl
Ne demek ha birde sağ ayak ile çıkmayı da dene onu demeyi unutmuşum
2-3 gün şok sonra zaman herşeye ilaç
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılHiç sevgilim olmadı
03 Yorumla- +1 yıl
Bence de
+1 yılCikamiyosunn
01 YorumlaZamanla
01 Yorumla
+1 yılTerk ettim terk edilmedim
07 Yorumla- +1 yıl
Ama hak ettiler aldatıldım zorlama VS
- +1 yıl
Evt vs
- +1 yıl
Zoruma gidiyor ya sevdim kimse yasasın cok agır helwkı seviyorsan
+1 yılZamannla
01 Yorumla
+1 yılTerk edilmedim hic
03 Yorumla- +1 yıl
Benden vazgeçmek isteyen gidebilir
Nasıl terk edildin?
01 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 311 cevap paylaştı. Zamanla
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDuygularını yönlendir knk
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇıkmıyorum ki
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılzamanla
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılne kadar oldu
Cevap sahibi+1 yılsonsuza kadar surmez eminim
Cevap sahibi+1 yılay mevzu derin galiba ben almiyim
Cevap sahibi+1 yılevet gene dusunmeden konustum iyi mi :c
Gizli Üye(30-35)+1 yılçıkamıoyrum ki
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılal benden de o kadar
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer