Pazar günlerini seviyorum ama en çok cumartesi 💙 Neler yapıyorsunuz, nasılsınız? :))

Pazar günlerini seviyorum ama en çok cumartesi 💙 Neler yapıyorsunuz, nasılsınız? :))

Güzel başladım, erken kalkıp ılık duş aldım, sonra geri uyudum çünkü aklıma bugün izinli olduğum geldi. 11 gibi uyanıp güzel bir kahvaltı yaptım kedilerimle temizlik vs derken randevum var saati bekliyorum dışarı çıkmak için. Güzel geçiyor ya
Kimler gelmiş 😎
Kafa tatilindeydimm
Günaydın sen naptın neptün :d
Senin askerlik bitmez ahah
Yaşayabilir misin sensizliği 😂
Ben de böyle içiyorum hahah
Sa - ol 😃
Cevap
22Cevap
Güzel başladım
Ne eksik ne fazla
Güne duş alarak başladım, daha sonrasında ise kahvaltı yaptım. Şimdi de kahve içiyorum. Çok şükür, iyi hissediyorum.
Güne iyi başladım sayılır ama şu an iyi değilim. Herkesin iyi olmasını temenni ederim 😂
Bunu kendi sorumda belirttim açık hesap bakabilirsiniz
Misafir vardı İzmir’den gelenler onları yolcu ettim evdeyim film bakıyorum da ilgimi çeken olmadı
Güne 1 saat 30 dakikalık uyku ile başladım. Gün başladı da ben bitiğim o nasıl olacak bilmiyorum.
Buraya girene kadar iyi gidiyordu. 😃 Ne saçma paylaşımlar oluyor. 😁 Uzun süre girmemek iyi geliyor zaten.
İyi idare eder çok şükür diyelim yani
Gayet güzel başladı ve devam ediyor..
Güne 10a kadar uyuyarak başladım gerisi boş 😄
Hafif buruk bir gün benim için niye bilmiyorum
Diger günlerden farkı yok
Enerjim yok 😵💫
İyi başladım, kahve içtim..
verde 1 yudum icelim :D
Hiç uyumadım yatakta kıvrılmış takılıyorum.
Aslında kötü ya
Sıkıcı
Gün kötü başladı iyi sonlansa bari 🤔
Annemin azarlamasıyla başladım 😁
Uyunarak başladım normal
Hep yorgun başlıyorum
Evdeyim her gün olduğu gibi
O elindekine ihtiyacım var şuan🥺
Berbat başladım, iğrenç hissediyorum.
Yorucu başladık full temizlik
Evde filim izleyip kahvemi içiyorum 😁
uykulu yorgun
Yorgun hissediyorum.
Kötü hissediyorum
Ne yapcaksın
Çalışıyorum
pazarı sevmem
Hızlı ve hırslı..
bu el senin mi
İyi hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?