Gencim güzelim kendimi seviyorum ama istediğim gibi bi hayatım yok ne yapmalıyım?

gencim güzelim iyi bi insanım ama istedğim gibi bi ortamım yok ve oluşturamıyorum da sanki gençliğimi boşuna gidiyorumus gibi hissediyorum millete bakıyorum neler neler yapıyorlar benim eksik yanım ne onu düşünüyorum

Gencim güzelim kendimi seviyorum ama istediğim gibi bi hayatım yok ne yapmalıyım?
Cevapla