Bir tiktok özlü sözü 😄
Tipimi görünce deliren var mı bilmem amaa adımı duyunca çıldıran çok 💣

Bir tiktok özlü sözü 😄
Tipimi görünce deliren var mı bilmem amaa adımı duyunca çıldıran çok 💣

Bence her ikiside, adımı duyunca çıldıran yüzümü görünce deliren çok var.
Lanet olsun, çok fenayım çok delirtip çıldırtıyorum insanları...
Sefan olsunn 🥳 kendini seven öven hemcinslerimi seviyorum 😄
Teşekkür ederim şekerim 🥳🥳💙
bu dizi filmi izlemiştim sonu enfesti kimsenin beklemediği bir sondu öyle hatırlıyorum
soruya gelince hem yüzümü görünce hem adımı duyunca delirenlerin oldugunu düşünüyorum ama çok umurumdamı? hayır
Güzel soru, yüzümü görünce çıldıran çünkü unutamazlar benim yüzümü adımı duyuncada çıldırırlar yaygın bir isim adımda 😂😂 her türlü kabus gibiyimdir 😈
Vay vays 😄
Cevap
17Cevap
Delirende çok, çıldıranda napalım allah vergisi...😎😄
Ver yansın 😄
Güzel olmakta başa bela işte...😄
Ne yapacan 😄
Adımı duyunca arenada matadorun elindeki kırmızı bezi görmüş ispanyol boğası gibi deliye dönüp saldıranlar bile var.
Selam gadası 🙃
Her ikisinde de kimsenin olmadığını düşünüyorum.
İkisi de yok bende
Adımı duyunca çıldırıp deliren daha çok. O yüzden görmeye fırsatları kalmıyor.. 😄
😄
Yüzümü görünce deliren var mı bilmiyorum ama adımı duyunca çıldıran insan çok
⚔️
Sade bir adamım ben.. şimdiye kadar her hangi bir tepki görmedim.
Günaydın. :D
Günaydın 🎈
Delirmek güzelliktendir insallah diycem de ikiside yok 😃o yüzden irdelemiyciiimmm
Güzellikten deliriyorlar tabii ismini de duyunca iyice terelelli 😄
Ben gittiğim her yer de nam saldığım için düşmanım çok. İsmimi duyunca bile insanlar kuduruyorlar :D ;)
Bilmem 🤷🏻♀️ pek umrumda değil açıkçası çıldırmak isteyen çıldırabilir köşede kendi halinde 😂
Kimse beni görünce ne çıldırıyor ne deliriyor. Sevinenler daha çok.
Öyle ergenus şeyleri söylemiyorum. Deliren varsa da kendi içinde delirsin baby🤎
İnsanlara pek zararım yokrur benim en azından öyle düşünüyorumm. O yüzden ikisini de sanmamm
Yüzümü görünce şaşıran, adımı duyunca sevinen çok..
İkisi de var kısmen😂😂😂😂
Yüzlerine gülümsemem çok ağırlarına gidiyo şekerlerimin😏
ikisi de yok valla herkes benimle anlık birlikte genelde. Hatırlanmam
Her ikiside ama daha çok adımı duyan iş yerimde çok popüler bir insanım.
Adını duyunca çıldıran diye yant vermek istiyoreee.. ;) :D
Beni görünce deliren fıttıran var bilmukabele kendileriyle
Adımı duyduklarında tüyleri diken diken oluyordur eminim🤭
Yüzümüzü görünce deliren de var adımızi duyunca çıldıran da
Direkt beni görünce susan çok diyeyim. Adımla da yüzümle de insanların derdi olmuyor. Onların asıl derdi benimle ¢
Delirenler çıldıranlar olmuş dedim olabilir😂👸
Annem bile sevmez beni 😊 şaka değil
Aaaaaaa
maalesef
Beni öldürmek isteyen çokmuş gibi geliyor :)
e napcaz :/
:( :(
Ne yüzüm, ne de adım delirtecek derecede değil.😂
İkisi de Yaşanıyor canım
Tiktok saömalıktır klavye delikanlılıgı sadece
Hicbiri mutlu olanlar coktur heralde
ikiside yoktur sanmam
Bilmem onlara sormak lazım
Yüzüm daha sevilesiymiş öyle derler 😄
Yüzümü görünce daha çok.
Yok be napsınlar beni djxjjx
Ikiside mevcut benim itina ile😅😂
Yok bea 😄 ikis de yok
Adım sanırım. İş yerinde pek severler beni 😂
Hiçbiri de olmuyor 😀
İkisinin de olduğunu sanmıyorum
İkisi de yok. :D
Sorularını görünce ateş basıyor beni:)
İkisi de😅
Bilemicem 😃
Bilmiyorum 🤷♀️
Adımı duyandir herhalde...
İkisi de yok. d
deliyle isim yok
Adımdan olabilir bu
Hepsi ben
İkisi de olmuyor 😳
İkisi de yok
Her ikiside😂
fifty fifty
Yüzden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?