kendinizi boşluktan kurtarmak için hangi sözleri okuyosunuz 


Senin almaya cesaret edemediğin riskleri alanlar, senin yaşamak istediğin hayatı yaşarlar.
Bu sözü oldukça anlamlı buldum hep bu yüzden de gerektiği yerde gerektiği zamanlarda hep risk alarak devam ettim hayatıma ve bu beni daha diri, daha tetikte birisi yaptı.
yiğit düştüğü yerden kalkar :))
Şaka bir yana, şu anda büyük olan bazı firmaları incelemiştim. Çoğunun geçmişinde en az bir iki defa şirket batırıp sonra yeniden deneyip bu defa başardıklarını gördüm. Bu bilgi bazen motive ediyor. Yani düşmekten korkmamalı..
Cevap
33Cevap
Gökyüzündeki güneşin ışınlarını izle her zaman karanlıktan uzakta tutar
Kendimi sevmek.
Sen aklına koyduğun her şeyi başarırsın çünkü senin inanılmaz bir gücün var ve sevginn de var ahahsfhfkj
Zorluklardan yorulduğunda ya da başarısız olduğunda kimse seni kurtamayacak seni kimse ayağa kaldırmayacak. Bunu sen KENDİN yapacaksın.
"Oturduğu yerden başarıya ulaşan tek canlı tavuktur" sözü bana çok koymuştu kendimi tavuktan bile ezik hissettirdi o yüzden üni sınavına hazırlandım ve istediğim bölümü kazandım
Bu hayat gelip geçici. Hayata tek bir kere geliyorsun ve bu hayatı başarıyla bitirmek zorundasın, haydi durma kalk ayağa!
"Bugün neden yapıyorsun diyenler yarın nasıl yapıyorsun der."
Bu🥲

Yok, devam etmek zorundasın çünkü başka seçenek yok
En sevdiğim dahilerden einstein'ın bir sözü.
"Problemleri onları üreten düşüncelerle cozemeyiz, zaten problemleri yaratan mevcut düşünce sistemimizdir "
Ayakta durmak için bi söze ihtiyacım yok kendimi kandırmam boşluktaysam boşluktayım kendime dürüst olurum neyse acısı zamanla zaten geçiyor
helaaal
Düş kırıkların olsa bile sen makinasin makina diye anlık bi yükselip devam ederim bendeki dişil enerji sizlere ömür
…
Dedem benim idolüm dedemi gördüğümde
Ve ayyıldızlı bayrağı gördüğümde kendime geliyorum
Fakiri atmışlar ip üstüne, gitmiş düşmüş sık üstüne diye bir motivasyon sözüm var..
Kuşlar sadece uçmaz, düşüp ve yine kalkarlar zootrpolis çizgifiliminden bir şarkının sözü
Her bir kotu gunun gectigi gibi bu gunlerin de gececegini dusunurum.
sen bununda üstesinden gelirsin hade bakalım bence bu bana uygun
Genelde müzik dinliyorum. Müzik her daim beni rahatlatır.
ne tarafa dönersen dön popon arkandadır
SİNAN ENGİN
Sen kendine merhamet etmezsen kimse sana merhamet etmez
Instagramdan takip ettiğim motivasyon sayfaları var bana bir tık güç veriyor 😆
gülümse, mutlu görün ve hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam et
Sen aklına koydugun herşeyi başarırsın. Cunku senin inanılmaz gücün ve sevginde vareee.💪🏻 . d
Bu sözle yalan
Şafaga en yakın vakit alacakaranlıktır.
Acılar, ağrılar geçicidir ama pişmanlık sonsuza dek sürer. Bu yüzden durma! Devam et.
"Mezara girmedin ve hala yaşıyorsun."
Bu da gelir bu da geçer
Alışmalısın dayanmalısın
Yarın başka bir gündür yarını bekle
Bu da geçer arkadaş boş ver üzülme
Rahmetli Kemal Sunal geldi aklıma.
Canım ne kadar yansada hiç bir zaman vazgeçmedim çünkü hep güçlü olduğuma inandım
Bu sünepe dümbğk ten neyim eksik 😂😂😂
bence 10/10 motive etme şekli
Teşekkürler 😂
Hiçbir şey için geç değil
Geççek geççek elbet bu da geççek
Düşük ihtimal 0 demek değildir
Sen hüzünlüsun diye dünya durup yol vermeyecek.
Hayat kisa.. Kuslar ucuyor..
Cemal Sureya
Var. "Kapatıyoruz!" 😏
Uzaydan bakıldığında çokta büyük bir olay değil.
Nefes al sadece nefes al
ÇaresizSEN çareSENsin
Bu hayatta unutulan değil iz bırakan ol😂
Hadi bebeğim yapabilirsin
her şey geçicek gğzel gğnler gelicek sabret
Mecbur dayanacan nxjxjx
Yaşamak direnmektir. diren kızım...
Zaten Birgün öleceğiz
"Bu mal yaptıysa ben de yaparım."
Unutmayın ki bana hiçbir şey olmaz
Buda geçer ya hu
her şey yoluna girecek ve güzel olacak
Doparlan birakma kendini
Hiçbir şeyin yoksa, her şey senindir.
Talih cesurdan yanadır
Bu canım yaptıysa bende yaparım
Müzik benim ruhumun gıdası 💪
Beni ilk görüşünde serseri mi sanmıştın.
Kalk, silkelen sen üzülünce dünya durmuyor.
Hadi kalk yatagına yat
Yok öyle bir söz
Her şey güzel olacak
Hayat kısa 🤌🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?