⭐ Bi takım beyinsizler kibirlerini farklı isimlerle bizlere bip*lemezlerse dünya daha güzel bir yer olacak cidden. Bi de yiyoruz sanıyorlar ya en trajikomik kısmı da o. Yetmiyor, üzerine bi de kendilerini bize pek mütevazı biri diye reklam ediyorlar. Yook, sakinim. Yine gülüyorummmm yine geçiyorummmm, bende nett. 😄😄⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Mesafeli duruş, soğuk yaradılış ve kibirli kişilik arasındaki farklar sence nelerdir?
Ben o çok kibirliyim... yok ben şöyleyim, böyleyimm... bunu sana anlatmak yerine kendi gözlerin ve hislerinle öğrenmeni isterim. "burada herkes yalan söylüyor"... yok ben kibirli değilim falan fişman... kendi kzndine aynaya baktığındaki kibrin kime öyleyse? Sokakta yürüdüğün zaman kendini hint kumaşı sananlara ne demekli o vakit🤔🤣🤣neyse en iyisi susayım yoksaa herkes bana uyuz olacak gerci olsunlar hiç olmazsa hayatlarında ilk kez dobra olurlar🤦🏻♀️😎✌🏻😘😂😂😂
Kibirli insanlardan nefret ederim. Bana göre bu hayatta herkes eşit yüksekten bakmanın hava atmanın kimseye bir faydası yok. Soğuk ve mesafeli duruş yaradılış çok ayrı bir konu bunun kibirli olmak ile hiç bir ilgisi yok. Bende soğuk mesafeli bir yapıya sahibim herkese karşı belli bir saygım vardır. İnsanları dinlemeyi anlamayı severim
Kibirli bir insan burnundan kıl aldırmayan insan. Mesafeli sadece sıcak değil pek ilişkilerinde bu. Oysa kibirliler egolu ve narsist yapıya sahipler. Kendini ön planda tutar.
Benimde soğuk bir duruşum var böyle biriyim ancak kibiri hiç sevmem öyle insanlardan uzak dururum. Mesafeli, soğuk duruş farklı kibirli kişilik farklı bunuda ayırt edemeyen bir zahmet boş konuşmasın. Herkesin tavrı, yaratılışı aynı değildir.
Aaa hiç yakıştıramadım senin gibi bir genç beyine 😁 Bi yazılımcıdan beklenmedik sözler 🙄 Sosyal medyada gece ve gündüz diye bi kavram yoktur güzel kardeşim en iyi sen bilmelisin 😎😎