Sürekli insanlara bulaşan sürekli bir ağız dalaşı yapan insanın hayat enerjisini sömüren kişiler ile aynı ortamda bulunur muydunuz?

Sürekli insanlara bulaşan sürekli bir ağız dalaşı yapan insanın hayat enerjisini sömüren kişiler ile aynı ortamda bulunur muydunuz?

Nefret ediyorum ya, özellikle belli yaş üstü kadınlarda çok oluyor sanki ne kadar bağırır ise o kadar haklılarmış gibi düşünüyorlar.
Teşekkürler 🌹
Ben duramıyorum. Direkt saldırgan oluyorum
Cevap
6Cevap
Çirkef insanlar kendi çamurunda boğulsun benden uzak olsun
Hayır tabi ki bulunmam
Dışarıdan biriyse uzaklaşırım. Aile çevresindense mecbur katlaniyorsun
Çirkef insalar karakteri bozuk insanlar yzak durmak en iyisi.
Hayır arkama bile bakmam kaçarım bu tiplerden
Tanıdıktan sonra kim bulunmak ister ki?
Ne yapsan da boş göklerden gelen bir karar vardır, kitapta yazıyor; diğerlerinden uzak durun ama çirkeflerden kaçın, kaçın.
Olmam insanın enerjisini emer öyle insanlar
Hayır hiç hoşlanmadığım insan tiplerinden.
O tarz insanlarla bulunan ortamda kaos olur 😀
Kesinlikle bulunmak istemem
Çok zor bulunamazdım
Hayır, uzak dururum.
Durmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?