Hiç kimseye karşı hiçbir şey hissedemiyorum kiminle görüşürsem görüsüyüm tık yok bende bi kaç yıldır da böyleyim sebebi ne sizce?

Tık yok bende sadece belki tavırlarını onaylarsam yakinlik kuruyorum oda çok yüzeysel oluyorum ne mantigim ne duygum hiçkimseyi onaylamiyor
Hiç kimseye karşı hiçbir şey hissedemiyorum kiminle görüşürsem görüsüyüm tık yok bende bi kaç yıldır da böyleyim sebebi ne sizce?
Cevapla