Bir insanla ilişiği kesmek için hangi sebep yeterlidir? Yani ne olursa, onunla ilişiği kesersin?

Bir insanla ilişiği kesmek için hangi sebep yeterlidir? Yani ne olursa, onunla ilişiği kesersin?

Çapsızlık, densizlik, patavatsızlık, terbiyesizlik, saygısızlık, seviyesizlik ilişiği kesmem için yeterli nedenlerdir. Bunlardan biri bile varsa ilişiği keserim.
Yalan söylemesi, haksızlık yapması, saygısızlık yapması ve karşısındaki kişiyi dinlememesi birde ön yargısı olması. bunlardan birisi yeterli olabilir.
Cevap
2Cevap
Bir çok nedeni olabilir ama genele bakarsak içime sinmeyen, samimiyetsiz bir hareketi olursa ya da ihanet ederse.. Keyifli geceler..
Yanar döner sinsi yılanımsı bir şey olduğunu sezmem yeterli :D
Israrla yalan söyleyip aynı yalanda diretmesi veya en ufak sorunda sorunu çözmek yerine kaçmaya çalışması.
İki yüzlü ve yalancı olduğunu anladığım an keserim.
Ben derdimi anlatırken o ne ki diyip kendi derdini anlatmaya başlarsa direkt naşş
Candan davrandık diye haddini hududunu bilmezlik ederse, belli konularda sınırı aşmaya kalkarsa ilkin uyarırım baktım devam ediyor, keserim ilişiği.
Terbiyesizlik, boş boğazlık, argo kelimeleri sık kullanma, sınırını bilmeme.
Ondaki ben, bendeki o kadar yoksa tamamdır..
Aynı kafadan değilsem anlaşamayacağız diye işetişimimi koparırım yani.
Saysızızlık tabi ki
Hayvansı tavırlar sergilerse tamamdır
Bana iki gün yazmaması yeterli
Arkamdan konuşması yeterli.
Yalan
Duruma göre değişir.
Samimiyetsiz yapmacık ukala şımarık elestirel
Karaktersizlik, vicdansızlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?