Can çıkar huy çıkmaz sözündeki gibi can verseniz dahi sizden çıkmayacak huyunuz nedir mesela?
Sizi siz yapan neler var sizde? Ahshdf bayılırız kafa karıştırmaya 😄

Can çıkar huy çıkmaz sözündeki gibi can verseniz dahi sizden çıkmayacak huyunuz nedir mesela?
Sizi siz yapan neler var sizde? Ahshdf bayılırız kafa karıştırmaya 😄

Ben karar verme konusunda zorlanan bir adamım. Tipik bir terazi burcu.
Bununla birlikte, doğru davranışlarım da vardır elbet. :D
Bittabi, bunları söylemeyi veya öyle olduğumu belirtmeyi sevmem. İnsanlar bende, ne görürse odur.
Bazıları doğru görür, bazıları yanlış.
Güç, dayanıklık, sporcu
Alışveriş,
Aile düşkünlüğü,
Hayvanseverlik,
Tam bir yemek canavarı,
Chevrolet marka araba tutkunu,
Mitolojik tarih okuyucusu,
Şüpheci,
Zor güvenen,
Titiz,
Temkinli,
Ve daha bir sürü şey...😂
Mitolojik tarih okuyucusu çok iyii
Hem de nasıl...😌 Bu aralar Herkül ve 12 görevini araştırıyorum. Günümüz dinleri ile çok fazla kesişen özellikleri mevcut. Biri M. Ö. 1200 lerde yaşanmış, diğeri M. S. 1. yy. inanılmaz kafa karıştıran olgular var.😈
Vay vay ben de severim 😌
Favorin, daha çok çeken hangi mit ya da karakter?
Ben yunan mitolojisine genel olarak ilgiliyim. Zeusun oğulları eşleri vs 😄
😍😍
Karakterim, inatçı olmam, bazen de kafa denkliğine göre eğlenceli olmam diyebilirim. birde genelde sevdiğim hobiler olabilir, film izlemek, oyun oynamak, kitap okumak, şarkı dinlemek gibi.
Simetri benim vazgeçilmezim. Yamuk bir şey göreyim irrite oluyorum. Mekanik şeyleri çok seviyorum. Çok sakin ve çok sabırlıyım. Taşınca da kötü oluyorum.
Cevap
13Cevap
Hiç bir fikrim yok desem kabul olur mu acaba
Selam gadası 🙃
Deli dolu olmam başta olmak üzere tatlı dilli biriyimdir.
Asabiyet, tutku, bazı şeylere takıntı hali, biraz kıskançlık..
Yakın çevrem de çay görünce hep beni hatırlar.. 😄
Bir de arveles 😄
Artık dex forte favorim.. 😄
Biraz kıskanç, tutkulu, temkinli, eğlenceli ve sabırsız olmam.
Takıntılı oluşumu bir çok arkadaşım bilir. Kisa süreli para alışverişlerinde kesin...'de vardır derler bu sekmez 😂 Sinirim ahh o sinirim 😤 her şeyim geçer ama o geçmez
Çay sever, takıntılı düzenli, disiplinli, kuralları olan, çalışkan, biraz yorgunluktan hırçınlaşan gibi gibi..🤭
ne kafa karıştırması az sonra eve gıdıcem onu düşünüyorum metrobus kalabalık mı acaba ((:
Ben de düşündüm şimdi kalabalık mıdır ki inşallah değildir 😄
Bizim buradaki otobüslere sizin orada metrobüs deniyo İstanbul ya tabii.. biz gariban düz otobüs 😄
Bizim neyimize kıvrımlı
Hiperaktif olusumdanmidir bilmem ama başarmaya odaklarım kendimi. basaramazsam tekrar denerim.
Yay burcuyum demem yeterli herhalde yükselende yay ayda akrepte huy işte 😁
Yüzüm , sıfatım. Sonucta yüzümle para kazanıyorum 🥺
Hayat dolu olmam, enerjim dobra olmam , inatçi olmam ve anıyaşamam
İçe dönük çekingen utangaç biriyim bu özelliklerim değişmiyor
Ben her şeye kırılan üzülüen her kesi kendimden önce düşünen vee mal biriyim. hep haytımı başkaları yöneltdi vee yorgunum ve sinriliyim ve kalbim acıyoo
Dağınıklığım🤣
Mükemmel 😄
Benliğimle yaptığım her şey 🧚
doğrucu mahmut
Kendim olmam ve açık sözlü olmam
Eğlenceli, duygusal ve takıntılı
Sürekli cana yakın pozitif ve güler yüzlü olmak
Özelliklerim
Şey gibi oldu bu cevap 😄
-Karınıza özel günlerde sürpriz yapar mısınız?
+Hevet yaparım
-Ne yaparsınız?
+Sürpriz yaparım!! Ahahsjfghj😄
Neymiş at bakayım
Mamyaklık ve 20 karakterli olmam
İnat 🙂
Çok güleçim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?