Mutluluğun sapı olsa kesin sapı elimde kalırdı çünkü... cümlesinde boşluğu siz nasıl doldururdunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Doğaçlama takılın 😂 😂 aklınıza ilk gelen kelimeyi yazabilirsiniz # rengarenk yollar 🌺🌿🌺🍁💮🥀
Mutluluğun sapı olsa kesin sapı elimde kalırdı çünkü... cümlesinde boşluğu siz nasıl doldururdunuz?
Cevapla