Kişilik & Karakter 1 yıl ömrün kaldığını öğrensen ‘ölmeden önce yapılacaklar’ listende neler olurdu? lawwedll Takip Et Yoda Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Maddi durumumuz izin verirse ben direkt dünya turu yapmayı tercih ederdim 5 dakika düşündüm aklıma tek bu geldi 1 yıl ömrün kaldığını öğrensen ‘ölmeden önce yapılacaklar’ listende neler olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Aşk sadece. Hiç yaşamadım 1 0 Yorumla
porifldekibendeğilim Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Babamla biseler yaparmİstanbula giderdim @lilyyx'i görmek içinEğer imkanım varsa japonya, KoreUçağa binmek iyi olurdu 2 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. 1 yıl çok değil mi :( paraşütle atlar gitmek istediğim ülkeri görür istediğim şeyleri yapardım heralde 1 0 Yorumla
AKaKesKinKa Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl The bucket list filmini açar onlardan kopya çekerim 😂Ama muhtemelen kalan bir yılı tembellik yaparak geçiririm 😂 Kasmam kendimi eğlenmek için 😂 1 0 Yorumla
thirdstone Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Ya çok kalabalık ya da çok izole ve yalnız yaşardım. 6-6 diye ayırabilirim 🤔 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Madem bir yıl Ömrüm kaldı kanada’da geçirmek istemiyorum Türkiye giderdim 1 0 Yorumla
Ghkjk Takip Et Xper 4 Yaş: 21 , eic 93% +1 yıl Sanırım bende dünya turu yapardım akla dsha bişey gelmedi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Onunla maçi * da seks yapardı.. 1 3 Yorumla lawwedll +1 yıl Anlamadım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Maçi pıchu dünyanın 7 harikasınsan biri Yorumla lawwedll +1 yıl Anladım peki Yorumla
ZorHayalllllll Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Ben sevdiklerimle vakit geçirirdim 2 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Uyuşturucu kullanırdım 2 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Ögrensem 1 saat sonra ölürüm muhtemelen 1 0 Yorumla
ÜşengecEvKedisi Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl namaz kılmak bol ibadet etmek 1 1 Yorumla BaşbuğKürşad +1 yıl Cennete kapak atacaksın 😈 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Çok şey hiç bir şey 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aşk sadece. Hiç yaşamadım
Babamla biseler yaparm
İstanbula giderdim @lilyyx'i görmek için
Eğer imkanım varsa japonya, Kore
Uçağa binmek iyi olurdu
1 yıl çok değil mi :( paraşütle atlar gitmek istediğim ülkeri görür istediğim şeyleri yapardım heralde
The bucket list filmini açar onlardan kopya çekerim 😂
Ama muhtemelen kalan bir yılı tembellik yaparak geçiririm 😂 Kasmam kendimi eğlenmek için 😂
Ya çok kalabalık ya da çok izole ve yalnız yaşardım. 6-6 diye ayırabilirim 🤔
Madem bir yıl Ömrüm kaldı kanada’da geçirmek istemiyorum Türkiye giderdim
Sanırım bende dünya turu yapardım akla dsha bişey gelmedi
Onunla maçi * da seks yapardı..
Anlamadım
Maçi pıchu dünyanın 7 harikasınsan biri
Anladım peki
Ben sevdiklerimle vakit geçirirdim
Uyuşturucu kullanırdım
Ögrensem 1 saat sonra ölürüm muhtemelen
namaz kılmak bol ibadet etmek
Cennete kapak atacaksın 😈
Valla aklıma geleni, ertelediklerimi yaparım.
Hiçbir şey.
Çok şey hiç bir şey
Yurt dışına çıkarım
Tkp et
Yoo