Çok masum ve safım bıktım? Nasıl açık göz olurum? Utangaçlık başa bela?

Ya bu safliktan biktim. Hep terbiyeli oldukda ne oldu saftrik s.. ala.. k gibi gorunduk.. ben terbiyesiz olma taktikleri verin demiyorum. Sadece nasil daha biraz girisken acik göz olurum konuskan falan. Millet heryere gidiyor acik gözlü ben daha bir erkekle tanisilir nadil bilmiyorum 🤦‍♀️ yanima gelsede biri utaniyorum. Niye böyle? Taktik verin ya tipime de yansiyo saf masumluk akiyo tipimden. Hic cekici olmuyorum sadece masum ve tatli gorunuyorum taktik !!!

Çok masum ve safım bıktım? Nasıl açık göz olurum? Utangaçlık başa bela?
Cevapla