Kendimi boşlukta hissediyorum boş hissediyorum ne yapıcam bu durumda?

Eskiden herkesle konuşurdum yalnız kalmamak için saçma sapan muhabbet sohbet falan ederdim şimdi kimse yok ama ben aşırı boşluktayım hiçbir şekilde dolduramıyorum hayatın anlamını kaybediyorum
Kendimi boşlukta hissediyorum boş hissediyorum ne yapıcam bu durumda?
Cevapla