
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bazen sinir olduğumda birşeye isyan edesim tuttuğunda şansım olsa erkek olarak doğardım diyorum. altını çizıyorum sinir olduğum da özellikle bir dönem varki en çok o zaman bu isyanım 😬
Şöyle bir gerçek var ki kadın olmak çok güzel. Şeyyy bence biz dünyadaki en güzel canlı türüyüz.🤭
Anketi de onaylarsa tamamdır.. 😄
Erkeği mi seçtin.. 😄
Başlamış bile işbirliği falan haberim yok püüühhh size 😂😂😂😂 neyse artık ben pembişlere farklı bir pencere acıyorum:
kizlar bi düşünün
bu yüzden napıyoruz?
erkek şıkkını seçiyoruz 😂😂😂☝🏼
burada ajitasyon var.. Demagoji yapma.. 😂
Kadınlar bile kadın demiş.. Demek ki bu saydıkların şanssızlık değil.. 😄
Hatırlayana kadar zaman var bol bol.. Bakacaz sonuca.. 😄
Yuh diyorum sana @_Elyise reklam yapmayacağım, oy toplamayacagım dedin, bende mütevazı bir görüş yaptım 😂
Maşallah destan yazmışsın 😂
Ayrıca, tiryakiden dolayı bana bir oy daha eklenmesi gerekiyor 😂 malum soru sahibi olduğu için oy kullanamıyor 😂😂😂
Bilseydim böyle roman yazacağını, destan yazardım 😂
Bak kadından erkek olan bir Rüzgar Erkoçlar var, peki erkekten kadın olanları saymaya gerek var mı 😂😂😂
Bak kadınlara regl izni de çıkıyor meclisten.. Ayrıca kadın regl olunca hayatındaki adam regl olmaktan beter oluyor valla.. 😂 Keşke regl olsaydım da bu nazı tuzu tribi çekmeseydim diyen milyonlarca erkeğin olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam.. 😂
@tiryakinimtiryakin ispata gerek yok, yüzde yüz gerçeklerden bahsediyorsun 😂
Kadın gibi oldunuz massallah dırdırdır susmadınız….. bütün sancıları siz cekin temizliği yemeği her şeyi siz yapın bide durmadan hesap verin ona buna nereye gittiğini kaçta geldiğini doğumu da siz yapın tamam oldu mu şimdi! Bence soruyu yanlış sordun……. Bi sonraki anket kadın olmak mi zor erkek olmak mı zor olacaktı 😄
Kadın olmak çok kolay çünkü sizin gözünüzde🤦🏻♀️
😂😂😂😂 koptum 😂😂😂
Elyise kızdı.. 😅
Kaybedeceğini anladı 😂 baksana soruya bile suç buldu😂😂
O biçim soru yaa.. 😄
Erkeğe şiddete hayır.. 😂
Bir reklam anketi nasıl değiştirdi 😂 Elyise görüş yapmadan önce dağlar kadar fark vardı, bir görüş yaptı, fark felan kalmadı 😂
@blackman3419 2 fark var.. Sandıklar kapanmadan umudu kesme.. 😄
Evet, kadın kazandı dememek gerekiyor 😂 ayrıca senin 1 oyunu da ekleyeceğiz 1 fark kalmış olacak😂
@blackman3419 en son ölüm darbesini ben vuracam.. 😅
Umudum sensin😂😂😂
@blackman3419 Artık bir şey istemiyorum.. Sigaramı kendim alırım.. 😄😅
Ben sana bir şey teklif etsem de, zaten sen kabul etmezsin biliyorum bunu😂😂😂
@blackman3419 o yüzden etmedin değil mi.. Çok kibarsın.. 😄
Öyleyimdir 😂😂😂 malum arada sarı kanarya bağı var😂😂
@blackman3419 He doğru.. Akraba sayılırız.. 😅
😂😂😂😂😂
Soru sahibine sormak gerekiyor, ama sanırım biz öne geçince kapanır 😂😂
Haftasonu araya girdi, borsa bile kapalı.. 😄
Pazartesi günü bakarız.. 😅
4 fark var.. Kapanmayacak bir şey yok.. 😄
Zaman geçtikçe fark açılır oldu🙄
Elyise beni kandırdı, diğer soruda dedi ki oy toplamayacagım, seçim kampanyası yapmayacağım dedi... ben de mal gibi sadece kadınlığa dönen erkekleri öne sürerek görüş yaptım 😂
Sonra bir geldi, yaptığı görüşe bak, doğum dedi, regl dedi, temizlik dedi, bir de kalın kalın yazdı😂
Bu zeka değil başka bir şey 😂 sen dedin ki oy moy istemeyeceğim, kampanya yapmayacağım ve ben de inandım saf gibi😂
Ya bu regl dediğin zaman diliminde erkeklerin neler çektiğini biliyor musun sen😂 ayrıca, artık regl izni geliyor, ohhh ne güzel her ay 1 hafta tatil😂 daha ne istiyorsunuz 😂😂
Evet, pes ettim.. 😄
Rica ederim..
Sonuç değişmeyeceği için pes ettim..😄
Tebrikler : )) bir daha ki iddaa Fenerbahçe maçına olsun, yoksa başka türlü kazanamayacağım😂
Ne yapıyordu 🙄
Ben sana yaptıracağım onu merak etme😂😂😂
5 te biter😂😂😂
Erkek olarak gelmek büyük şans bence.
Cinsiyetçilik yapmıyorum ama kadının taşıdığı onlarca yük ve sorumluluk o kadar ağır ki bunu erkeklerin kaldırabileceğine inanmıyorum. Erkeklere göre kadınlar sürekli evde oturup keyif yapıyormuş gibi geliyor ama asla göründüğü kadar basit değil.
:D bilen biliyor geneli öyle değilsiniz elbette ama kadınlar ne kadar rahat ve özgür varlıklar olduğunu bilen biliyor bazı erkekler bunun bilincinde
tam tersi erkekler hep oturuyor zaten
Bunca zorluğuna rağmen. Kadın olmaktan memnunum.
Tabii ki tartışmasız kadın olarak gelmek şanstır, erkekler boşuna demiyor şansımız olsa kız olarak dünyaya gelirdik diye😂
Belki kadınlar da erkek olarak gelirdik diyordur.. 😄
Sanmıyorum demiyorlardır 😂 ben hiç erkek olmaya çalışan kadın duymadım girmedim, ama kadın olmaya çalışan ve olan çok erkek gördüm 😂
Rüzgar Erkoçlar'ı bulup sormak lazım kadınlıktan ne zarar gördün diye.. 😂
Evet o vardı dimi😂
Yakalıyıp orjinalini hatırlatalım.. 😂
Başka var mı acaba🤔 düşünüyorum düşünüyorum aklıma gelmiyor 🤔
Bence onları düşünerek hafızaya ihanet etmeyelim.. 😄
Aynen aynen😂😂
Kaybettik ama teşekkürler 😄
Başımız sağ olsun.. Rica ederim.. 😄
Garibanlar sevinsin😂
Ne çene varmış sende yahu😂 Dört bir yandan saldırıyorsun maşallah 😂😂😂
Sen var ya kesin GS lisindir😂😂😂
Bak nasıl bildim, hiç şaşırmadım hiç 😂😂😂
Şimdi bu Şanlı Fenerbahçe - 6S olayına girersek işin içinden çıkamayız 😂
Henüz tatlı bir yayını göremedik 😂 hem acı yönüne denk geldik 😂😂
Şanlı Fenerbahçe - 6S maçı ne zaman acaba? Büyük bir iddaaya hazır ol😂😂
Neyse fazla bir şey kalmamış 😂😂
Cevap
15Cevap
Güzel bir ülkede, zengin bir ailede gelmediğin sürece cinsin fark etmiyor :D
Kadın olmak şans bence, yalnız kalmıyorsun çünkü ama erkek olarak geldiğim için yine erkek olarak gelirdim. ama hiç gelmezdim tabi tekrar
Tabiki erkek olarak gelmek şans.. Bütün yük kadınların üzerinde her derdi sıkıntıyı biz çekiyoruz erkek olmak gibisi var mı ya.. Şimdi sorsak kadının görevi nedir diye temizlik yapmak, çamaşır yıkamak, yemek yapmak, bulaşık yıkamak, ütü yapmak vs diye cvplar gelir.. Kadın olmanın neresi şans şimdi 😅😅
Erkek olarak gelmek şans elbette...
Birincisi doğuştan fizyolojik olarak güçlü doğuyoruz.
İkincisi fizyolojimizi olduğundan daha güçlü hale getirip, buyumemizi kontrol edebiliyoruz.(kadinlarda yeterli hormonal seviyeler olmadığından asla bir yerden sonra bumu natürel olarak ilerletemezler.)
Üçüncüsü tamamıyla fiziki güç koşullarından dolayı, dünyanın kuruluşundan bu yana insanlık hep ataerkil oldular. Çünkü erkek avcı, söz sahibiydi.
her ne kadar erkek şanslı desekte kadın olarak gelmenin cezbedici bir büyüsü var bunca zorluğun üstesinden gelebiliyoruz. psikolojimizin bitti sandığımız yerde yeniden doğması yeniden ayağa kalkmamız hiç yılmamamız. bir daha gelmek varsa yeniden kadın olmak isterim
erkek olmak için kendi sorunlarınızı yazmışsınız ne saçma. mantıklı düşünüp yargısız infaz yapmadan gerçekden bir erkeği babanızdan yola çıkarak değerlendirip öyle erkek olup olmadığınıza şükredin derim.
Kime diyorsun genç adam..
Erkekler kadar az düşünmek isterdim. Onlar çok şanslı.
Bence de az dudunmelisiniz
Kendimden emin olmasam, cinsiyetimi sorgulayacam bu görüşten sonra.. 😄
Objektif olarak söylüyorum; kadınlar her konuda yasal ve sosyal haklara sahip iken erkeğin hayat hakkı bile yok
Hayat erkeğe çok çok zor
Çevremizde görüyoruz kadın evinde oturuyor eşinden nafaka alıyor babasının emekli maaşını alıyor hiç kimseye muhtaç olmadan bağımsız bir hayat sürdürebiliyor
Erkekler şanslı.
Bir daha dünyaya gelirsem çok gelişmiş bir ülkede, üst sınıf bir ailede, erkek olarak dünyaya geleyim. 🤣Yakışıklı, sağlıklı tabii 🤣 tam dinleyeyim de ne olur ne olmaz...
İngiliz prensi olmak isterdim 🤣
@DanoneGünlükSut o da olur 🤣
Beyonce’un bu konuda bir şarkısı vardı. Sözlerinin anlaşılabilmesi için çevirisini koyuyorum.
Anlaşılacağı üzerine tabii ki de erkek olmak şans.
erkek olarak gelmek şans bence istediğin saate kadar disarda dur kimse karışmıyor istediğin gibi para harcayabiliyorsun sorumluluğun yok denecek kadar az dünyanın yükünü kadınlar çekiyor valla yazık bize
Bu soruyu niye sorduğunu biliyorumm...😂😂😂
Niye.. 😄
Şüpheleniyorum sadece.. 😄
Şeytan kendini benden sakınsa onun için daha iyi olur sanki.. 😅
Erkek olmak daha büyük şans tabi. Kadın olmak diyen erkekler muhtemelen vajinalarini kullanarak yol almaya heves eden amiplerdir
Evet doğru. Bugünkü kadınlar neyini kullanarak yol alıyor. Tiktokta gir anlarsın.
Sorulduğunda en doğru kararı vermişim , tekrar sorsalar kadın olmak derdim , yaşamak için zorluk çekmediğimiz düşünürsek kadınlar şanslı ( şns kelimesini sevmedim ve tartışmaya açık) .
Kesinlikle erkek olarak gelmek şans. Kadın olduğun için tecavüze uğrama, öldürülme, cinsellik için kullanılma ihtimalin yüksek. Kendini korumak zorundasın özgürlüklüklerinden fedakarlık yapman gerek. İstediğin gibi yaşayamıyorsun ve bütün küfürler kadınlara yönelik. Resmen aşağılanmak için dünyaya gelmişiz.
kadın ya bence. herşeyin üstesinden gelebiliyoruz içimizde bir can yaratıyoruz sevgiyle şefkatle onunla ilgileniyoruz çoğu zaman kendimizin bile görmediği sevgiyi hayatımızdaki insana çocuğumuza gösteriyoruz fedakarız ve en önemlisi kadınız ::))
iyi ki erkek değilim diyorum erkek diyenler de turkiyedeki cinsiyet esitsizliginden dolayı onu seçiyorlar
kadın olmaktan mutluyum. aklımı seviyorum, tavrımı seviyorum, naifliğimi seviyorum. öpüyorum canım kendimi omuzlarımdan :D
Şanslı olarak gelmek şans neden derseniz kız erkek farketmez Allah verdiyse her türlü işin yürür
Kadın gelmek tabiki gece gündüz evdeler ohh ne güzel 😀
Seni eksiledim 😂😂😂
@lotus-patra eksile 😬
Kadın tabiki askerlik yok savaş çıkınca cepheye gitmek yok nafaka dul maaşı babadan kalan emekli maaşın erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden 12 kat fazla vs
Kisaca her cinsiyetinde birbirinden farkli zorlugu var.
Turk toplumunda erkek olarak gelmek şans. Ayrıcalıklı bir konumda oluyorlar genelde nedense
Zengin olarak gelmek şans. Hayata 0-1 başlıyorsun o zmn.
Erkek olmak daha avantajlı yeniden doğacak olsam erkek olmayı tercih ederdim..
Erkek olmak, erkek doğmak bu sınırlar içinde çok daha cazip halde.
Bence değil. Çok sorumluluğunuz var
Çalışmak gibi
Karşıyız buna merak etme
Erkek olarak doğmak şans. Yaşıyosunuz bu hayatı be
İşin içinde şans faktörü varsa hayvan olarak diyeyim
Erkek tabikii, bi kez dogurun öyle karar verin...
Her ay ki regl sancısını saymıyorum bile...
Şansım olsaydı kız olarak doğardım ama hayatımın en büyük şanssızlığını yaşadım.
Kadın olarak gelmek şans bence
Erkek olarak gelmek sans cunku daha ozgurler su saatte neden disari cikmis diye sorgulayan yok cinsellik yasasan namussuz diyen yok
Erkeklerin hepsi karaktersiz kadınların hepsi degıl en azından o yüzden kadın olmak tabi hep üzülen de kadın.
Aslında kadınların ayrı erkeklerin ayrı sitem ettiği cinsiyete bağlı durumlar var kimse kız olmak çok zor ya da erkek olmak çok zor demesin bence insan olmak zor kadın ya da erkek olmak değil
Erkeklerin hepsi karaktersiz kadınların hepsi degıl en azından o yüzden kadın olmak tabi hep üzülen de kadın.
ben erkek olmak isterdim ne güzel gece rahat rahat geziyosunuz
Kadın
Ne demişler dünya kadar malın olacağına fındık kadar.. olsun
Erkek olarak bir çocuk doğurursam erkek olur umarım
Kesinlikle erkek gelmek isterdim şu dünya denen yere. Evlenmezdim de oh mis. Çalışır kendim yerdim.
İki taraftan birinin şans olduğunu düşünmüyorum iki cinsiyetin de kendine göre zorluklari var ama şu zamanda Türkiye çapında düşünürsek kadın olmak daha zor gibi geliyor
Erkeklerin çoğunun kadın, kadınların çoğunın da erkek seçmesi.
Kadın olarak gelmek çok daha avantajlı..
Bunu neye göre değerlendirdiğimize bağlı bence..
Erkek olarak gelmek bence.
Erkek olarak gelmek şans.
erkek olarak gelmek
Garanti kadın olmak. Nazımız filan geçiyor
Tartışmasız kesinlikle erkek olmak 😒
Bayağı şaşırtıcı bir anket
Erkek olarak gelmek bence
Erkek..
Erkek olmak çok büyük bir şans.
Erkek olarak gelmek şans
Bence olay yaşanan hayatta bitiyor
Erkek olarak gelmek bir şans
Kadınlar daha şanslı
Kesinlikle kadın olarak net!
muslumansan ikisi olmak da zor
Erkekler üstsüz geziyor en azından kadınlar baştan aşağı kapanacak
Erkekler 4 kadın alıyor rus kadın helal ama kadınsan sadece müslüman erkekle evleniyon
@DanoneGünlükSut erkeklerin de sorumlulugu fazla, kadin calismak zorunda degil
Şu an zorunda erkekler çalışan kadın alıyor hem de ev işini kitliyor çoğu erkek en az memur olsun diyor
erkek hiç bişi yapmaları gerekmiyor
Kadın olmak harika bişey hsjdsj 💅🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?