• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Dünyaya kadın olarak gelmek mi şans, erkek olarak gelmek mi?

tiryakinimtiryakin
tiryakinimtiryakin Takip Et
FenomenMaster Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
102
Yapay Zekaya Sor
Men and woman.. 😄
Men and woman.. 😄
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dünyaya kadın olarak gelmek mi şans, erkek olarak gelmek mi?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Aso6533
    Aso6533 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazen sinir olduğumda birşeye isyan edesim tuttuğunda şansım olsa erkek olarak doğardım diyorum. altını çizıyorum sinir olduğum da özellikle bir dönem varki en çok o zaman bu isyanım 😬

    Şöyle bir gerçek var ki kadın olmak çok güzel. Şeyyy bence biz dünyadaki en güzel canlı türüyüz.🤭

    2
    4 Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Anketi de onaylarsa tamamdır.. 😄

      Yorumla
    • Aso6533
      Aso6533
      +1 yıl

      Onaylandı sanki 😄

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Erkeği mi seçtin.. 😄

      Yorumla
    • Aso6533
      Aso6533
      +1 yıl

      Kadını seçtim. bazen öyle düşünüyor olsam da her zaman kadını seçerim.😄

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • _Elyise
    _Elyise Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Başlamış bile işbirliği falan haberim yok püüühhh size 😂😂😂😂 neyse artık ben pembişlere farklı bir pencere acıyorum:

    kizlar bi düşünün

    • her ay regl sancısı yok
    • doğum vs yok
    • temizlik çamaşır işleri yemek işleri yok
    • istediğin zaman çık eğlen kimse seni sormaz kaçta gelirsin diye
    • sayısız kişiyle olup adın çıkmıyor

    bu yüzden napıyoruz?

    erkek şıkkını seçiyoruz 😂😂😂☝🏼

    11
    53 Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      burada ajitasyon var.. Demagoji yapma.. 😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Kesssss kadın olmak şansmış hey yavrum hey siz 1 gün bile çekmezdiniz bizim çektiklerimizi 😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Kadınlar bile kadın demiş.. Demek ki bu saydıkların şanssızlık değil.. 😄

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Onlar unutmuş olabilir bu sıkıntıları ankete oy verirken 😂 yoksa acıtasyon falan değil gerçekler 😄☝🏼

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Hatırlayana kadar zaman var bol bol.. Bakacaz sonuca.. 😄

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Kızların regl sorularında onları bombalayacağım 😂😂😂 madem kadın olmak şans o zaman şikayet etmek yasak bitti 😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Yuh diyorum sana @_Elyise reklam yapmayacağım, oy toplamayacagım dedin, bende mütevazı bir görüş yaptım 😂
      Maşallah destan yazmışsın 😂
      Ayrıca, tiryakiden dolayı bana bir oy daha eklenmesi gerekiyor 😂 malum soru sahibi olduğu için oy kullanamıyor 😂😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 soru iptal diye düşünmüştüm görünce saldırdım tabi yazdığım şeyler gerçekler 🤷🏻‍♀️ Kadın olmak şans ya hani nedenini çok merak ediyorum 😂😂😂😂😂 artıları eksileri bi dosyalanmış şekilde sunarsanız sevinirim 😂👍🏼

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Bilseydim böyle roman yazacağını, destan yazardım 😂
      Bak kadından erkek olan bir Rüzgar Erkoçlar var, peki erkekten kadın olanları saymaya gerek var mı 😂😂😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Bak kadınlara regl izni de çıkıyor meclisten.. Ayrıca kadın regl olunca hayatındaki adam regl olmaktan beter oluyor valla.. 😂 Keşke regl olsaydım da bu nazı tuzu tribi çekmeseydim diyen milyonlarca erkeğin olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam.. 😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      @tiryakinimtiryakin ispata gerek yok, yüzde yüz gerçeklerden bahsediyorsun 😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Kadın gibi oldunuz massallah dırdırdır susmadınız….. bütün sancıları siz cekin temizliği yemeği her şeyi siz yapın bide durmadan hesap verin ona buna nereye gittiğini kaçta geldiğini doğumu da siz yapın tamam oldu mu şimdi! Bence soruyu yanlış sordun……. Bi sonraki anket kadın olmak mi zor erkek olmak mı zor olacaktı 😄
      Kadın olmak çok kolay çünkü sizin gözünüzde🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      😂😂😂😂 koptum 😂😂😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Elyise kızdı.. 😅
      Dünyaya kadın olarak gelmek mi şans, erkek olarak gelmek mi?

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Kaybedeceğini anladı 😂 baksana soruya bile suç buldu😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Topuğunuza sıkarım kaçarken bu da erkek işi sonuçta 🤣

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      O biçim soru yaa.. 😄
      Erkeğe şiddete hayır.. 😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Bir reklam anketi nasıl değiştirdi 😂 Elyise görüş yapmadan önce dağlar kadar fark vardı, bir görüş yaptı, fark felan kalmadı 😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      @blackman3419 2 fark var.. Sandıklar kapanmadan umudu kesme.. 😄

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Evet, kadın kazandı dememek gerekiyor 😂 ayrıca senin 1 oyunu da ekleyeceğiz 1 fark kalmış olacak😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      @blackman3419 en son ölüm darbesini ben vuracam.. 😅

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Umudum sensin😂😂😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      @blackman3419 Artık bir şey istemiyorum.. Sigaramı kendim alırım.. 😄😅

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Ben sana bir şey teklif etsem de, zaten sen kabul etmezsin biliyorum bunu😂😂😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      @blackman3419 o yüzden etmedin değil mi.. Çok kibarsın.. 😄

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Öyleyimdir 😂😂😂 malum arada sarı kanarya bağı var😂😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      @blackman3419 He doğru.. Akraba sayılırız.. 😅

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 sandık ne zaman kapanıyor saat tarih lütfen 😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Soru sahibine sormak gerekiyor, ama sanırım biz öne geçince kapanır 😂😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Haftasonu araya girdi, borsa bile kapalı.. 😄
      Pazartesi günü bakarız.. 😅

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Mızıkçılık bu bence bu akşam 00:00 bitmeli 😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Sessiz kalırsınız tabi şimdi 😂😂✌🏼 Şanslı erkekler sizi 😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      4 fark var.. Kapanmayacak bir şey yok.. 😄

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Göreceğiz artık 😅

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Zaman geçtikçe fark açılır oldu🙄
      Elyise beni kandırdı, diğer soruda dedi ki oy toplamayacagım, seçim kampanyası yapmayacağım dedi... ben de mal gibi sadece kadınlığa dönen erkekleri öne sürerek görüş yaptım 😂
      Sonra bir geldi, yaptığı görüşe bak, doğum dedi, regl dedi, temizlik dedi, bir de kalın kalın yazdı😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 kadının zekasını hiç bir zaman küçümseme 😂😂😂☝🏼

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Bu zeka değil başka bir şey 😂 sen dedin ki oy moy istemeyeceğim, kampanya yapmayacağım ve ben de inandım saf gibi😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 öyle demedim uydurma daha şimdiden yoruldum dedim sayenizde yani beni yorduğunuz için kampanya yapıp oy toplayamayacağım sen dua et regl sorulardan kızları toplamadım 😂😂😂 yoksa bu fark çok daha açık olurdu 😂😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Ya bu regl dediğin zaman diliminde erkeklerin neler çektiğini biliyor musun sen😂 ayrıca, artık regl izni geliyor, ohhh ne güzel her ay 1 hafta tatil😂 daha ne istiyorsunuz 😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 valla burada öyle bir durum yok maalesef regl izini falan 😂 bence her yer bunu faaliyete geçirmez😂😂
      Bizim çektiklerimizin 1% çekmiyorsunuz keşke daha çok çektirebilsek size az bile yani 😂✌🏼

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Eigörüşüde aldığıma göre kazandım demek galiba 😂 teşekkürler ✌🏼

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Evet, pes ettim.. 😄
      Rica ederim..

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Vay vay vay sonunda tiryaki pes etti 😂☝🏼 bi kişi daha var galiba pes eden 😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Sonuç değişmeyeceği için pes ettim..😄

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Tebrikler : )) bir daha ki iddaa Fenerbahçe maçına olsun, yoksa başka türlü kazanamayacağım😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 teşekkür ederim 😂😂 neyse bu sefer bu şekilde kalsın fazla zorlamayım seni 😂😂😂 bükemediğin bileği ne yapıyordu insanlar kaybedince 😅☝🏼 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Ne yapıyordu 🙄

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 😂😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Ben sana yaptıracağım onu merak etme😂😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 hıhı tabi 😂😂 2-0 oldu bu hatırlatayım

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      5 te biter😂😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      @blackman3419 görürsem söylerim 😂

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Erkek olarak gelmek büyük şans bence.
    Cinsiyetçilik yapmıyorum ama kadının taşıdığı onlarca yük ve sorumluluk o kadar ağır ki bunu erkeklerin kaldırabileceğine inanmıyorum. Erkeklere göre kadınlar sürekli evde oturup keyif yapıyormuş gibi geliyor ama asla göründüğü kadar basit değil.

    10
    4 Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Wuhuuuu işte bu👍🏼

      Yorumla
    • MatthewFox
      MatthewFox
      +1 yıl

      :D bilen biliyor geneli öyle değilsiniz elbette ama kadınlar ne kadar rahat ve özgür varlıklar olduğunu bilen biliyor bazı erkekler bunun bilincinde

      Yorumla
    • xİstilacıTürİnsan
      xİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      tam tersi erkekler hep oturuyor zaten

      Yorumla
    • yenibirüyegldi44
      yenibirüyegldi44
      +1 yıl

      Bunca zorluğuna rağmen. Kadın olmaktan memnunum.

      Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Tabii ki tartışmasız kadın olarak gelmek şanstır, erkekler boşuna demiyor şansımız olsa kız olarak dünyaya gelirdik diye😂

    1
    25 Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Belki kadınlar da erkek olarak gelirdik diyordur.. 😄

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Sanmıyorum demiyorlardır 😂 ben hiç erkek olmaya çalışan kadın duymadım girmedim, ama kadın olmaya çalışan ve olan çok erkek gördüm 😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Rüzgar Erkoçlar'ı bulup sormak lazım kadınlıktan ne zarar gördün diye.. 😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Evet o vardı dimi😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Yakalıyıp orjinalini hatırlatalım.. 😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Başka var mı acaba🤔 düşünüyorum düşünüyorum aklıma gelmiyor 🤔

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Bence onları düşünerek hafızaya ihanet etmeyelim.. 😄

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Aynen aynen😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Kaybettik ama teşekkürler 😄

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Başımız sağ olsun.. Rica ederim.. 😄

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Ben köşede sırıtmaya devam edeyim bari 😅✌🏼

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Garibanlar sevinsin😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Üzülen hatta çıldıran garibanlardan iyidir hani 😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Ne çene varmış sende yahu😂 Dört bir yandan saldırıyorsun maşallah 😂😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Sen var ya kesin GS lisindir😂😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Öyleyim tabi 😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Bak nasıl bildim, hiç şaşırmadım hiç 😂😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      Biz küreriz siz sarı kanaryalar cık cık ötersiniz ancak 😂😂😂😂
      Kupayı da alırsak tamam artık yerin dibinden toplarım sizi 😅✌🏼 her daim barış 😂😂😂✌🏼✌🏼✌🏼

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Şimdi bu Şanlı Fenerbahçe - 6S olayına girersek işin içinden çıkamayız 😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      😅 girmeye gerek yok zaten sen bana öyle deyince GSli falan giciklik yapasım tuttu 😂 yoksa çok tatlı bir insanımdır✌🏼😂😂

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Henüz tatlı bir yayını göremedik 😂 hem acı yönüne denk geldik 😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      😂😂😂 tamda istediğim gibi işte 👍🏼☝🏼

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Şanlı Fenerbahçe - 6S maçı ne zaman acaba? Büyük bir iddaaya hazır ol😂😂

      Yorumla
    • _Elyise
      _Elyise
      +1 yıl

      8 ocak 😂👍🏼

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Neyse fazla bir şey kalmamış 😂😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

65

Cevap

15

Cevap

  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Güzel bir ülkede, zengin bir ailede gelmediğin sürece cinsin fark etmiyor :D

    3
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Kadın olmak şans bence, yalnız kalmıyorsun çünkü ama erkek olarak geldiğim için yine erkek olarak gelirdim. ama hiç gelmezdim tabi tekrar

    1
    0 Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabiki erkek olarak gelmek şans.. Bütün yük kadınların üzerinde her derdi sıkıntıyı biz çekiyoruz erkek olmak gibisi var mı ya.. Şimdi sorsak kadının görevi nedir diye temizlik yapmak, çamaşır yıkamak, yemek yapmak, bulaşık yıkamak, ütü yapmak vs diye cvplar gelir.. Kadın olmanın neresi şans şimdi 😅😅

    2
    2 Yorumla
    • Qysjj
      Qysjj
      +1 yıl

      Yalann

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      @Qysjj neyi yalan

      Yorumla
  • MyColorDark
    MyColorDark Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkek olarak gelmek şans elbette...

    Birincisi doğuştan fizyolojik olarak güçlü doğuyoruz.

    İkincisi fizyolojimizi olduğundan daha güçlü hale getirip, buyumemizi kontrol edebiliyoruz.(kadinlarda yeterli hormonal seviyeler olmadığından asla bir yerden sonra bumu natürel olarak ilerletemezler.)

    Üçüncüsü tamamıyla fiziki güç koşullarından dolayı, dünyanın kuruluşundan bu yana insanlık hep ataerkil oldular. Çünkü erkek avcı, söz sahibiydi.

    1
    0 Yorumla
  • saygisevil
    saygisevil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 34%
    +1 yıl

    her ne kadar erkek şanslı desekte kadın olarak gelmenin cezbedici bir büyüsü var bunca zorluğun üstesinden gelebiliyoruz. psikolojimizin bitti sandığımız yerde yeniden doğması yeniden ayağa kalkmamız hiç yılmamamız. bir daha gelmek varsa yeniden kadın olmak isterim

    1
    0 Yorumla
  • G-Ü-V-E-N
    G-Ü-V-E-N Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    erkek olmak için kendi sorunlarınızı yazmışsınız ne saçma. mantıklı düşünüp yargısız infaz yapmadan gerçekden bir erkeği babanızdan yola çıkarak değerlendirip öyle erkek olup olmadığınıza şükredin derim.

    1
    1 Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Kime diyorsun genç adam..

      Yorumla
  • Amanoof
    Amanoof Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkekler kadar az düşünmek isterdim. Onlar çok şanslı.

    3
    2 Yorumla
    • traderhkn4141
      traderhkn4141
      +1 yıl

      Bence de az dudunmelisiniz

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Kendimden emin olmasam, cinsiyetimi sorgulayacam bu görüşten sonra.. 😄

      Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Objektif olarak söylüyorum; kadınlar her konuda yasal ve sosyal haklara sahip iken erkeğin hayat hakkı bile yok
    Hayat erkeğe çok çok zor
    Çevremizde görüyoruz kadın evinde oturuyor eşinden nafaka alıyor babasının emekli maaşını alıyor hiç kimseye muhtaç olmadan bağımsız bir hayat sürdürebiliyor

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Erkekler şanslı.

    Bir daha dünyaya gelirsem çok gelişmiş bir ülkede, üst sınıf bir ailede, erkek olarak dünyaya geleyim. 🤣Yakışıklı, sağlıklı tabii 🤣 tam dinleyeyim de ne olur ne olmaz...

    2
    2 Yorumla
    • DanoneGünlükSut
      DanoneGünlükSut
      +1 yıl

      İngiliz prensi olmak isterdim 🤣

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      @DanoneGünlükSut o da olur 🤣

      Yorumla
  • MelisaDurgun
    MelisaDurgun Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı.

    Beyonce’un bu konuda bir şarkısı vardı. Sözlerinin anlaşılabilmesi için çevirisini koyuyorum.

    https://youtu.be/Vd5n6vz9qQU



    Anlaşılacağı üzerine tabii ki de erkek olmak şans.

    1
    0 Yorumla
  • yemekyemekcokguzel
    yemekyemekcokguzel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    erkek olarak gelmek şans bence istediğin saate kadar disarda dur kimse karışmıyor istediğin gibi para harcayabiliyorsun sorumluluğun yok denecek kadar az dünyanın yükünü kadınlar çekiyor valla yazık bize

    1
    0 Yorumla
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bu soruyu niye sorduğunu biliyorumm...😂😂😂

    1
    6 Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Niye.. 😄

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Sen biliyosun niye olduğunu..😉😅

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Şüpheleniyorum sadece.. 😄

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Şeytana kulak asma.. o zaten beyne girmek için yer arıyo durmadan, inanma ona🙃😉😅

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Şeytan kendini benden sakınsa onun için daha iyi olur sanki.. 😅

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Aynen😉😂😂😂

      Yorumla
  • Lifeisnice
    Lifeisnice Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek olmak daha büyük şans tabi. Kadın olmak diyen erkekler muhtemelen vajinalarini kullanarak yol almaya heves eden amiplerdir

    3
    1 Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Evet doğru. Bugünkü kadınlar neyini kullanarak yol alıyor. Tiktokta gir anlarsın.

      Yorumla
  • kimleraldı
    kimleraldı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Sorulduğunda en doğru kararı vermişim , tekrar sorsalar kadın olmak derdim , yaşamak için zorluk çekmediğimiz düşünürsek kadınlar şanslı ( şns kelimesini sevmedim ve tartışmaya açık) .

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kesinlikle erkek olarak gelmek şans. Kadın olduğun için tecavüze uğrama, öldürülme, cinsellik için kullanılma ihtimalin yüksek. Kendini korumak zorundasın özgürlüklüklerinden fedakarlık yapman gerek. İstediğin gibi yaşayamıyorsun ve bütün küfürler kadınlara yönelik. Resmen aşağılanmak için dünyaya gelmişiz.

    1
    0 Yorumla
  • kötüdurum33
    kötüdurum33 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    kadın ya bence. herşeyin üstesinden gelebiliyoruz içimizde bir can yaratıyoruz sevgiyle şefkatle onunla ilgileniyoruz çoğu zaman kendimizin bile görmediği sevgiyi hayatımızdaki insana çocuğumuza gösteriyoruz fedakarız ve en önemlisi kadınız ::))

    1
    0 Yorumla
  • adaceylin_17
    adaceylin_17 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 518 cevap paylaştı.

    iyi ki erkek değilim diyorum erkek diyenler de turkiyedeki cinsiyet esitsizliginden dolayı onu seçiyorlar

    2
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    kadın olmaktan mutluyum. aklımı seviyorum, tavrımı seviyorum, naifliğimi seviyorum. öpüyorum canım kendimi omuzlarımdan :D

    1
    0 Yorumla
  • birumuttu
    birumuttu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Şanslı olarak gelmek şans neden derseniz kız erkek farketmez Allah verdiyse her türlü işin yürür

    2
    0 Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın gelmek tabiki gece gündüz evdeler ohh ne güzel 😀

    2
    2 Yorumla
    • lotus-patra u
      lotus-patra
      +1 yıl

      Seni eksiledim 😂😂😂

      Yorumla
    • İstanbul_bey
      İstanbul_bey
      +1 yıl

      @lotus-patra eksile 😬

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadın tabiki askerlik yok savaş çıkınca cepheye gitmek yok nafaka dul maaşı babadan kalan emekli maaşın erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden 12 kat fazla vs

    1
    0 Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kisaca her cinsiyetinde birbirinden farkli zorlugu var.

    1
    0 Yorumla
  • Dubbelgeest
    Dubbelgeest Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 340 cevap paylaştı.

    Turk toplumunda erkek olarak gelmek şans. Ayrıcalıklı bir konumda oluyorlar genelde nedense

    1
    0 Yorumla
  • 1bilinmez
    1bilinmez Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 94%
    +1 yıl

    Zengin olarak gelmek şans. Hayata 0-1 başlıyorsun o zmn.

    1
    0 Yorumla
  • AgresifKızıl
    AgresifKızıl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Erkek olmak daha avantajlı yeniden doğacak olsam erkek olmayı tercih ederdim..

    1
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek olmak, erkek doğmak bu sınırlar içinde çok daha cazip halde.

    1
    3 Yorumla
    • yenibirüyegldi44
      yenibirüyegldi44
      +1 yıl

      Bence değil. Çok sorumluluğunuz var

      Yorumla
    • yenibirüyegldi44
      yenibirüyegldi44
      +1 yıl

      Çalışmak gibi

      Yorumla
    • yenibirüyegldi44
      yenibirüyegldi44
      +1 yıl

      Karşıyız buna merak etme

      Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Erkek olarak doğmak şans. Yaşıyosunuz bu hayatı be

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    İşin içinde şans faktörü varsa hayvan olarak diyeyim

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Erkek tabikii, bi kez dogurun öyle karar verin...
    Her ay ki regl sancısını saymıyorum bile...

    1
    0 Yorumla
  • Ultra_Phoenix
    Ultra_Phoenix Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Şansım olsaydı kız olarak doğardım ama hayatımın en büyük şanssızlığını yaşadım.

    1
    0 Yorumla
  • Cassie_Robichaud
    Cassie_Robichaud Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Kadın olarak gelmek şans bence

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkek olarak gelmek sans cunku daha ozgurler su saatte neden disari cikmis diye sorgulayan yok cinsellik yasasan namussuz diyen yok

    1
    0 Yorumla
  • azapsuresi
    azapsuresi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkeklerin hepsi karaktersiz kadınların hepsi degıl en azından o yüzden kadın olmak tabi hep üzülen de kadın.

    1
    0 Yorumla
  • nazaryildiriw
    nazaryildiriw Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Aslında kadınların ayrı erkeklerin ayrı sitem ettiği cinsiyete bağlı durumlar var kimse kız olmak çok zor ya da erkek olmak çok zor demesin bence insan olmak zor kadın ya da erkek olmak değil

    2
    0 Yorumla
  • azapsuresi
    azapsuresi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkeklerin hepsi karaktersiz kadınların hepsi degıl en azından o yüzden kadın olmak tabi hep üzülen de kadın.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    ben erkek olmak isterdim ne güzel gece rahat rahat geziyosunuz

    1
    0 Yorumla
  • AskeriiMühendiss
    AskeriiMühendiss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadın
    Ne demişler dünya kadar malın olacağına fındık kadar.. olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkek olarak bir çocuk doğurursam erkek olur umarım

    1
    0 Yorumla
  • hafize736
    hafize736 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kesinlikle erkek gelmek isterdim şu dünya denen yere. Evlenmezdim de oh mis. Çalışır kendim yerdim.

    2
    0 Yorumla
  • PattyBlindell
    PattyBlindell Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    İki taraftan birinin şans olduğunu düşünmüyorum iki cinsiyetin de kendine göre zorluklari var ama şu zamanda Türkiye çapında düşünürsek kadın olmak daha zor gibi geliyor

    1
    0 Yorumla
  • ReyPalpatine
    ReyPalpatine Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkeklerin çoğunun kadın, kadınların çoğunın da erkek seçmesi.

    1
    0 Yorumla
  • Sandırmayınİnsanları
    Sandırmayınİnsanları Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadın olarak gelmek çok daha avantajlı..

    1
    0 Yorumla
  • KaranlıkMYHEART
    KaranlıkMYHEART Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Bunu neye göre değerlendirdiğimize bağlı bence..

    1
    0 Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Erkek olarak gelmek bence.

    1
    0 Yorumla
  • BaşakKadınıDiyorki
    BaşakKadınıDiyorki Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl

    Erkek olarak gelmek şans.

    1
    0 Yorumla
  • Meryyc
    Meryyc Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    erkek olarak gelmek

    1
    0 Yorumla
  • Msldkm
    Msldkm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 91%
    +1 yıl

    Garanti kadın olmak. Nazımız filan geçiyor

    1
    0 Yorumla
  • hayatkaradag
    hayatkaradag Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Tartışmasız kesinlikle erkek olmak 😒

    1
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bayağı şaşırtıcı bir anket

    1
    0 Yorumla
  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Erkek olarak gelmek bence

    1
    0 Yorumla
  • igdonducakss
    igdonducakss Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek..

    1
    0 Yorumla
  • Neslihürvicdanıhür
    Neslihürvicdanıhür Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 675 cevap paylaştı.

    Erkek olmak çok büyük bir şans.

    1
    0 Yorumla
  • KaramelMacchiato_
    KaramelMacchiato_ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Erkek olarak gelmek şans

    1
    0 Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Bence olay yaşanan hayatta bitiyor

    1
    0 Yorumla
  • Yıkıkdökükkk00
    Yıkıkdökükkk00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek olarak gelmek bir şans

    1
    0 Yorumla
  • terziayca
    terziayca Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 72%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Kadınlar daha şanslı

    1
    0 Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Kesinlikle kadın olarak net!

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    muslumansan ikisi olmak da zor

    1
    4 Yorumla
    • DanoneGünlükSut
      DanoneGünlükSut
      +1 yıl

      Erkekler üstsüz geziyor en azından kadınlar baştan aşağı kapanacak

      Yorumla
    • DanoneGünlükSut
      DanoneGünlükSut
      +1 yıl

      Erkekler 4 kadın alıyor rus kadın helal ama kadınsan sadece müslüman erkekle evleniyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @DanoneGünlükSut erkeklerin de sorumlulugu fazla, kadin calismak zorunda degil

      Yorumla
    • DanoneGünlükSut
      DanoneGünlükSut
      +1 yıl

      Şu an zorunda erkekler çalışan kadın alıyor hem de ev işini kitliyor çoğu erkek en az memur olsun diyor

      Yorumla
  • xİstilacıTürİnsan
    xİstilacıTürİnsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    erkek hiç bişi yapmaları gerekmiyor

    0
    0 Yorumla
  • xDuru
    xDuru Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadın olmak harika bişey hsjdsj 💅🏻

    3
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Anketler > Dünyaya kadın olarak gelmek mi şans, erkek olarak gelmek mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın olarak doğmak mı daha avantajlı yoksa erkek olarak doğmak mı? 7 cevap verildi
Dünyaya erkek veya kız olarak gelmeyi seçmeyen, ve erkek olarak gelen biz (erkekler)? 5 cevap verildi
Kadın doğmak mı, yoksa kadın olmak mı? 10 cevap verildi
Kadın olmak mı, daha şanslı erkek olmak mı?💃🏻😜🙆🏻‍♀️? 17 cevap verildi
Bu devirde erkek mi yoksa kadın mı olmak daha avantajlı? 8 cevap verildi
Sizce kadın olmak mı, erkek olmak mı avantajlı? 50 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨