Hepimizin değer verip değer görmediği insanlar vardır. Birgün değerimizi anlarlar ama vakit geçmiş olur ya. Var mı hayatınızda böyle insanlar ve onlara karşı tavrınız ne olur?

Hepimizin değer verip değer görmediği insanlar vardır. Birgün değerimizi anlarlar ama vakit geçmiş olur ya. Var mı hayatınızda böyle insanlar ve onlara karşı tavrınız ne olur?

Hiç bir şey yapmam. Çünkü artık benim için "hiç" tirler.
Evet çoğu kişinin olduğu gibi benimde hayatımda böyle insanlar oldu. Keyiflerine göre gittiler ama döndüklerinde eski ben yoktum. Artık benim için sıradan her hangi bir insan olurlar..
Böyle şeyleri hiç takmam ben, Allaha havale eder geçerim.
Bilirim ki enin de sonun da bana yaptığını yaşar.
Ya kara yağız bir delikanlı söz konusuysa? :P
Onun için her şey yapılabilir netekim. Değil mi ;)
Biz buradayız efendim. Bekleriz. Ama kara yağız delikanlı için bir söz veremem. Onun napacağı belli olmaz. :P
Hayatıma zor insan alırım , bir kere çıkmışsa geri dönmesini istemem , dönmek isteyeni duymam, görmem.
Cevap
2Cevap
Güle güle derim.
Hicc umursamam ne hali. Varsa görsün
Hayatlarından çıkar giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?