Bir arkadasim var benden her gun konunla mesajlasmami yani iletisim halinde olmami bekliyor? Bu normal mi ne yapmaliyim?

Kendisi kiz. Lesbiyen degil bastan soyleyim kizin sözlüsü var her neyse kizin da benimde ikimizden baska arkadasimiz yok ama ben öyle degilim o benden surekli ona yazmami istiyor.. Mesela her sabah mesela bi is yaptiktan hemen sonra. Basliyor neden yazmadin seni bekledim neden hep ben yaziyorum diye sitem ediyor.. Biraz bu beklentiisnden dolayi sıkılıyorum ne yapmaliyim?

Bir arkadasim var benden her gun konunla mesajlasmami yani iletisim halinde olmami bekliyor? Bu normal mi ne yapmaliyim?
Cevapla