Keşke hiç olmasaydım. Yok olmanın bir Yolu var mı?

Ben bir pisliğim, aşağılığım , kötüyüm kendimden iğreniyorum kendimi parçalamak istiyorum artık. Keşke nefsim karşıma dikilse ve onu öldürsem çünkü o bana düşmanlık ediyor. Kendimi kontrol edemiyorum savruluyorum resmen ve bu beni zedeliyor. Ben var olduğuma inanmıyorum çünkü ben diye bir şey kalmadı neyden kaçtıysam içine düşüyorum düştükçe karanlığa gömülüyorum… ben bir pisliğim ben insan bile değilim keşke yok olsam. Canım yanıyor desem canımı hissetmiyorum içimde bana ait bir şey yok ben neredeyim kimim neyim bilmiyorum. bildiğim tek şey benim çok eskiden öldüm bedenim niye direniyorki hala….

Keşke hiç olmasaydım. Yok olmanın bir Yolu var mı?
Cevapla