Yaşadığım tacizleri anlattım? Hata mı ettim?

İş yerlerinde arkadaş çevresinde yaşadığım tacizleri anlattim. Konu konuyu acti Bir müdür burada bir çalışan vardı beni öpmeden ise başlamazdi dedi. Mudur yardımcısı caya davet etti guvenilir yalnızda değildim ama adam bu gece burada kalabilirsin dedi dedim. Neden hep bunu yaşıyorum çok garip dedim. Farkli bir seksapaliten var dedi o yüzden. Hata mı ettim bunları anlatarak.

Yaşadığım tacizleri anlattım? Hata mı ettim?
Cevapla