• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

En son kimi nasıl mutlu ettin? En son seni kim nasıl mutlu etti?

saskinomayra
saskinomayra Takip Et
Master Yaş: 48
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor

alalım tüyoları

Güncellemeler
+1 yıl
çok süper soru sormuşum teşekkür ederim
En son kimi nasıl mutlu ettin? En son seni kim nasıl mutlu etti?
Cevapla
Tüy Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    en son kimi mutlu ettim
    iş yerinde bir arkadaşımı bir konuda yardımcı oldum kendisi gerçekten zorlanıyordu
    en son beni kim mutlu etti..
    hmm geçenlerde çikolata ısmarladı birisi şekerim düşmüştü yediğimde mutlu oldum

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      çok güzel.. yardım etmek yardım ettiğin kişiyi mutlu eder ama insan yardım etmekten dolayı kendi de mutlu olur. güzel bi duygu

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      sorun çıkarmak yerine sorun çözmek düstürum bu :)

    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      en güzeli. ben de çözüme odaklanmayı severim.

En İyi Cevaplar

  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    En son birisini mutlu ettiğimi sanıyorken çok sinirlendirmişim. Bazı kadınlarda bir tuhaf. Hoşlarına gidiyor, ya da öyle davranıyorlar, sonra aynı harekete birden aşırı tepki gösteriyorlar. 🙂

    0
    18 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ay hayırdır çok merak ettim :))

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Yeni girdim gezideydim kusura bakma.
      https://www.hizliresim.com/5mspjdvc

      https://www.hizliresim.com/corvmfw

      https://www.hizliresim.com/n0d3y89

      Çiçek ile ilgili bir şey yazmıştım hatırlıyormusun. Hanım duymasın demiştim. İlk iki gül haşına gitti, 3. Ye. çpk tepki gösterdi. Onun için dedim.🙂

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      tahmin ettim..
      resimlere sonra bakarım. şimdi iş yerindeyim. benim adam ha bire iş veriyor.. imdat

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      "Yeter briee" de🙂

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      biliyorum şu anda benden nefret ediyorsun ama yapacak bir şey yok dedi..

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Geöen kızdırdın ondan mı acep?🤔

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      kızdırmadım ki.. büro dağılmış biraz.. aslında çok dağılmış.. evraklar yerine atılmamış istif edilmiş. kafayı yedi.. her şeyi yerine atıyor.. ben de dosyalıyorum. haklı mı.. haklı..

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Her kadın böyle şeyleri kabul etmez, o da bunu kabul etsin, idare etsin, daha nazik söylesin🙂

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      nazik gibi değil. profesyonelce söylüyor. hiç böyle eşimmiş gibi değil. gerçekten iş ortağımmış gibi... normalde böyle değil. çift karakterli

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      işe giriştiği zaman cıvımıyor.. e hani beş dakika önce canındım gülündüm.. noldu yaa şimdi...

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Bence işte başka biri oluyorsa, işte iş gönleği, evde ev gömleği, çok iyi bir şey, buna sebde riayet et, bak göreceksin mola cermiş gibi olacaksın🙂

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      valla o istediği zaman işyerinde de karısı oluyorum yani.. belirleyici olan o

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Genelde ev hayatı ile iş hayatını ayran, rahat ediyor. Dengeyi koruyabildiği için sende bunalmıyorsun büyük ihtimalle

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ya biraz ayırmıyor gibi.. farklı işte.. çok anlatamadım. neyse.. :))

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Kalabalıklarda dolaşma fotoğraflara baktım... Tehlikeli

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Play olduktan sonra bir şey olmaz. Hem istatistik olarak bakarsak, trilyonda bir ihtimal. Biri kilise biri cami

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      İstiklal caddesi

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Pekii

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

7

Cevap

26

Cevap

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Kendimi kahve, müzik ve kek çırpıştırarak :D

    0
    4 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Oohh miisss

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      🧘‍♀️ keşke deneyebilsen, çokzel oldu

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      keşkeee.. sana afiyet olsun :))

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Sevmiyorum ki :D 💞 ama teşekkür ederim

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Bir sokak köpeğini beslemiştim ve sevmiştim.

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Çok güzeell

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Tabi ki

  • Mert33Mutsuz
    Mert33Mutsuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 91%
    +1 yıl

    Hiç tanımadığım biriyle sanalda chatleştik olay farklı yerlere giti numaramı istedi verdim özelden beni aradı sexsting yaptık kapatırken çok mutlu olduğunu söyledi ve isteyince araya bilirmiyim dedi ne zaman istersen ara demiştim bazen ariyor

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      peki size bol bol mutluluklar o zaman :)))

      Yorumla
    • Mert33Mutsuz
      Mert33Mutsuz
      +1 yıl

      Hep beraber 🙂🙂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    En son bir kediyi mutlu ettim yolda peşime takıldı çok sırnaştı çok tatlıydı sevdim gitmedi bende markete girip mama aldım çok acıktığı yiyişinden belliydi, gün boyu aklıma gelip mutlu hissettirmisti😄

    1
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Ooyy çok güzeell

      Yorumla
  • Ultra_Phoenix
    Ultra_Phoenix Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kardeşimin doğum günü vesilesiyle ona oldukça pahalı bir ayakkabı aldım, mutlu olduğunu düşünüyorum fakat gel gelelim beni kimse mutlu etmedi.

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Bence en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin

      Yorumla
    • Ultra_Phoenix
      Ultra_Phoenix
      +1 yıl

      Kendimi mutlu etmem imkansız benim.

      Yorumla
  • Mrengineerac
    Mrengineerac Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 76%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Yüzümüz hep güler ama içimiz ağlar mutlu zanneder ama bilmezler ki mutluluğun adını unuttuk reçetesi olsada alsak

    0
    0 Yorumla
  • Pırasalıbörek
    Pırasalıbörek Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Komşumuzu ziyaret ettim mutlu oldu. Ama beni en son kim mutlu etti hatırlamıyorum 🤔

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      O zaman en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    En son bir sokak kedisini mutlu ettim mama vererek. En son beni mutlu eden kişiyi hatırlayamadım.

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Yaaa harikaaa

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      🥰

      Yorumla
  • rızıo
    rızıo Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 342 cevap paylaştı.

    saskinomayra tam mutlu etcektım sevdım kızı pırlanta yuzul elımde patladı daha da olsa kımseye almam

    0
    11 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      tüm yorumların hep olumsuz senin
      hep ama hep...
      neden? sıkılmıyor musun?

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      muhteşem bir açıklama hanımabla bir gun çok mutlu olcam o zaman olumlu mutlu yorumlar atcam :D

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      valla ne bileyim. ne sorsam hep olumsuz..

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      iyi haber beledıyeye gircem referansım beledıye baskanı istedı beledıyeye sokcak benı dıer baskanla konustu bılgılerımı istedı. beledıyecilik bızım işimiz :D

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      peki bakalım

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      hanımabla bişey sorcam sana avukat oldun için evlendıkten sonra edılen malların 100%50 kadınınmış ben bekarım ve uzerıme miras var fakat tapulasılmadı sistemde hak sahıbı gozukuyorum mallar diyelım paylasıldı ve tapular evlendıkten sonra elıme geçtı hak sahibi oluyormu evlencem kadın evlenmeden once dustu mal bana

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      hah şimdi gecenin bu vakti, kafa dağıtmak için girdiğim yerde iş yapacağım di mi?

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      tamam avukat abla sonra yardımcı olursun avukatlık zor iş hep sorunlu işlerle ugrasıyorsunuz doktordan tek farkınız ilaç yazmıyorsunuz :D

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      evli değilsin.
      mal da yok ortada daha..

      Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      mal varda tapulasılmadı daha müşterek 2 amcam ve ben evlenırsem simdi evlendıkten sonra tapular uzerıme geçtı taktır de evlendım kadın 10%50 kaparmı kaparsa tapulasılmadan evlenmem evlenmeden önce edılen mulkten hak taleb edılmıyormus bildim kadarıyla

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Hı hı

      Yorumla
  • Yakışıklı1998122345
    Yakışıklı1998122345 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalana gerek yok enson mutlu ettigim kadın 38 yaşında idi sen anla artık daha bugün 1 saat önce

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • erkomerko
    erkomerko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Annemi öptüm yanağından, anacım dedim mutlu oldu kadıncağız.

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      yaaa ne güzelll.. aferin sana. analar baş tacıdır

      Yorumla
    • erkomerko
      erkomerko
      +1 yıl

      Aynen öyle.

      Yorumla
  • mymymy85
    mymymy85 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 348 cevap paylaştı.

    Uzun zamandır kendime iyi davranmıyor dum ve kendimi mutlu ettim. Biraz alışveriş fena olmaz dedim.

    0
    6 Yorumla
    • mymymy85
      mymymy85
      +1 yıl

      Tabi bu arada herkesin mutluluk anlayışı farklı illa cinsellik olacak değil.🤗

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      alışveriş harika.. ben de çok mutlu oluyorum. sorumu kişilik bölümünde sordum zaten :))

      Yorumla
    • mymymy85
      mymymy85
      +1 yıl

      Aşağıda farklı algılar oluşmuş gibi geldi de. Tsk.

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      amaannn herkesin algısı kendine.. yapacak bir şey yok :)))

      Yorumla
    • mymymy85
      mymymy85
      +1 yıl

      Aynen. bu arada antibiyotik almadan düzelme olamz. ben bir hafta oldu atlattım. gecmis olsun iyi geceler.

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      sağolasın. çocuklara antibiyotik verdi doktor da bakalım işte..
      umarım ben de hastalanmam

      Yorumla
  • TeslaDaVinci
    TeslaDaVinci Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 97%
    +1 yıl

    bir çocuktu mutlu ettiğim. edende bir kadın bakışıydı

    0
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    en son kendımı çay ıcmeyle mutlu edıyorum şu an * aen guzelı cocukların birer çikolatayla yüzlerinin guldügünü görmek

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Çocukları mutlu etmek en güzeli

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    eşimi mutlu ettim nasılı boş ver anladın sen onu :)

    0
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      peki anlıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kocasıyla mutlu olamayan bi kadini mutlu ettim

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      anlıyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tsk

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Siteden biriyle karşılıklı mutlu olduyduk 🤭

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      hımm pekii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😊

      Yorumla
  • kızılvesert
    kızılvesert Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    En son burdan bir kızın merakını gidererek mutlu ettim heralde

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      hıımm ilginç

      Yorumla
    • kızılvesert
      kızılvesert
      +1 yıl

      Daha önce hiç kızıl görmemiş ısrarla isteyince kıramadım, karşındakini mutlu etmek güzel bir duygu

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      pekii

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Onu benim ile karı bilir sen ne bilecen 😬 iltifat ile mutlu etmiştim birini aynı şekilde iltifat ile mutlu olmuştum.

    0
    11 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :)))) o emmiyi biliyom. çok komikti.
      iltifat beni de çok mutlu ediyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Samimi olması lazım iltifatın yoksa sinir oluyorum yalancıktan olacaksa hiç olmasın daha iyi

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      aynen.. bi kadın dudağını büzerek aslında çok sempatiksiniz demişti bana.. ben de yarım gülümsemiştim :))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güzel bir iltifat tabi söyleme tarzı biraz zoraki olmuş sanki yine de yüz gülümsetici bir eylem 🙂

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ay ben hiç sempatik değilim normalde.. kadın da zaten ona istinaden söylemişti :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Laf çarpıştırmış kadın ben olsam sinir olurdum. Ne tepki gösterdin sadece yarım gülümseme miydi tepkin? 🙂

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      aynen.. böyle dudağımı yarım kaldırarak dişimi gösterdim. gülümsermiş gibi ama değilmiş gibi.. iş konuşmaya devam ettim.. :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi yapmışsınız bir dahakine siz de laf çarpıştırırsınız ona 🙂))

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      hiç işim olmaz.. uğraşamam. ben işini yapar paramı alırım. sempatik olmam gerekmiyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısınız özür dilerim ben öylesine demiştim afedersiniz

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ah yok yaaa... özre gerek yok. burada ifade eksik kalıyor. :))

      Yorumla
  • Derinhayel
    Derinhayel Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Beni kimse mutlu etmedi😑

    0
    5 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      O zaman hemen en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin 💙

      Yorumla
    • Derinhayel
      Derinhayel
      +1 yıl

      Evt de biraz zor iste

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Neden be evladım.. Biraz yürü biraz sevdiğin şeyleri yap. Oldu bitti

      Yorumla
    • Derinhayel
      Derinhayel
      +1 yıl

      Öyle iste

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Chamber
    Chamber Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    Bilmiyorum da ben Şu an çok mutsuzum

    0
    14 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Chamber
      Chamber
      +1 yıl

      Midem ağrıyor ya

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Geçmiş olsun

      Yorumla
    • Chamber
      Chamber
      +1 yıl

      Sağol kafam orada hep🤣

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Neren ağrır oran bağarır derler

      Yorumla
    • Chamber
      Chamber
      +1 yıl

      Anca desinler zaten:)

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      aynen. eskiler çok demiş her şeye uygun

      Yorumla
    • Chamber
      Chamber
      +1 yıl

      Ne varsa eskilerde var :)

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      hey gidi hey

      Yorumla
    • Chamber
      Chamber
      +1 yıl

      Sen yenisin yeni🤣

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      hı hııı evet tabii

      Yorumla
    • Chamber
      Chamber
      +1 yıl

      Öyle tabi cebinden çıkarırsın

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      eyvallah

      Yorumla
    • Chamber
      Chamber
      +1 yıl

      😴😴

      Yorumla
  • Yazey47
    Yazey47 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 71%
    +1 yıl

    2 konuda ben de yok maalesef

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      o zaman kendini mutlu et..
      biraz alışveriş, bir küçük seyahat.. belki bi yürüyüş, biraz dostlarla hoş sohbet...

      Yorumla
    • Yazey47
      Yazey47
      +1 yıl

      Valla işten güçten zaman yok, Robot gibi işe gidip geliyorum okadar:)

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Allah kolaylık versin

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Ah bir mutlu eden olsa nerede o şans

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      sen kendini mutlu et o zaman. biraz alışveriş, belki küçük bir seyahat..

      Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      +1 yıl

      Hem mutlu etme hemde mutlu olma daha güzel degilmi bunun için aşk yaşayacağın partner sart

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      👍

      Yorumla
  • SadeceSakinOl
    SadeceSakinOl Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    ben mutlu ediyorum ama kimse beni mutlu etmedi

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      neler yapıyorsun mesela?

      Yorumla
    • SadeceSakinOl
      SadeceSakinOl
      +1 yıl

      derine inmek istemiyorum gerek yok

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • Ghost_King
    Ghost_King Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    🤣🤣 Yapma bak bu site için uygun soru değil bu

    0
    9 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :))))) bi emmi vardı sağa ne ki benim karıdan diyordu :))))

      Yorumla
    • Ghost_King
      Ghost_King
      +1 yıl

      🤣 Valla artık ok yaydan çıktı bakalım nasıl yorumlar gelecek emmi mi derler yavrum mu derler

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      sordum gitti.. yapacak bi şey yok.. kişilik karakter bölümünde sordum ama yaa.. içime kurt düştü şimdi.. neyse bakalım hayırlısı

      Yorumla
    • Ghost_King
      Ghost_King
      +1 yıl

      Çocuk nasıl oldu ne dedi doktor

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ikisine de antibiyotik verdi...
      muayene etmedi. demek ki salgın varmış. bi de dedi ki yılların verdiği tecrübe ile yazıyorum. eyvallah dedim..
      ve sürpriz.. benim de boğazımda ufaktan bir gıcık... du bakalım olmadı yarın ben de giderim..

      Yorumla
    • Ghost_King
      Ghost_King
      +1 yıl

      Ciğeri dinledi mi ona dikkat et doktorlar bu ara bize bulaşmasın diye uzaktan kontrol ediyor nefesini dinle hırıltı olmasın 😀😀 iyü işte hepiniz aynı anda hasta olun sırayla olsanız daha fena

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ya hasta olmak istemiyorum. benim ciğere çabuk iniyor. hemen bronşite çeviriyor. o nedenle yarın durumuma bakacağım. bi aksilik çıkarsa direk doktora gideceğim. dinlemedi doktor işte.. yılların tecrübesi ile yazıyorum dedi bana :)) ben de eyvallah dedim ne diyim :)))

      Yorumla
    • Ghost_King
      Ghost_King
      +1 yıl

      Umarım sıkıntı yoktur geçmiş olsun tekrar iyi geceler

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      sağolasın. iyi geceler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    dün birbirimizi memnun ettik

    1
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      kiminle?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      işte fb durumuu

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Alkış

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hiç hatırlamıyorum valla ya

    1
    1 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      O zaman hemen en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin 💙👍

      Yorumla
  • beratbeeyyy
    beratbeeyyy Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Seni

    0
    3 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Beni nasıl mutlu ettin? Ben hatırlamıyorum.

      Yorumla
    • beratbeeyyy
      beratbeeyyy
      +1 yıl

      Geçen bir espri yapmıştım bir sorunda , guldugune göre mutlu olmuştun zannımca 🥺

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      🙂 Doğrudur.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben taktım o aldı ve mutlu son

    0
    0 Yorumla
  • overthinkerr
    overthinkerr Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    kendimi, çikolata ilen :)

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      çikolata mutluluktur. :)))

      Yorumla
    • overthinkerr
      overthinkerr
      +1 yıl

      yes :) bitter acıydı biraz ama iyiydi

      Yorumla
  • Yagmurcini44
    Yagmurcini44 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 77%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 536 cevap paylaştı.

    Komşu mu

    0
    50 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Günaydın

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Günaydın

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Erkencisin

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      İş / dershane.. Yoldayız

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Hangi şehirdesin

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Komşu değiliz 🖐️

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      😂 Bence de bu arada ben cem sen

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Omayra.

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Memnun oldum

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      bilmukabele

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Kahvaltı yaptın mı

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      çoktaaann. sen?

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Şimdi o işi üzerindeyim

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      afiyet olsun

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Bura bugün yazdan kalma bir gün orada hava durumu nasıl

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      güzel..

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Öğlen yemeğin son durum

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      evde dün yapmıştım işe getirdim. öğle yemeğini de yedik. kuru fasulye pilav turşu ayran. sen?

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Karar veremedim menüye öneri alırım

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      sen de kuru pilav ye. ben çok güzel yapmışım elime sağlk. sucuklu yaptım. tam kıvamında da pişmiş... güzeldi. aferin bana

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Eline sağlık afiyet olsun nerde bulalım burada :(

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      neredesin ki?

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Malatya

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ben de yurt dışı sandım. yahu her yerde bulunur milli yemeğimiz nihayetinde.

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Yok ev yapı babında dedim yoksa Bi kıymeti olmaz

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Sence hangisi kebapla patlıcan tava arasında kaldım

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      akşama yapsın eşin o zaman.

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Ben bekarım daha siftahım olmadı

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      siftah derken? hiç evlenmedin babında mı?

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Evet her konuda

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      oooo o konu beni aşar. ne diyim.. hayırlısı be gardaşım :)))

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Nasip

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Yemek tercihi sence

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      komşunu nasıl mutlu ettin peki? :))) ilk cevabını verirken sormaya cesaret edememiştim. şimdi sorabilirim :)))))

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      patlıcan tava diyeceğim. kebap canım çekmedi

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Bende patlıcan tarafındayım

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Merhaba nasıl keyifler

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Gayet güzel 🖐️ senin?

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Biraz yorgun çayla bir birimize bakıp o demleniyor ben dinleniyorum

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      orada çay mı kahve mi

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Kahve içeceğim az sonra

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Orta şekerli mi

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Türk kahvesi değil. Filtre kahve.

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Afiyet olsun

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Sağolasın

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      Sana da

      Yorumla
    • Yagmurcini44
      Yagmurcini44
      +1 yıl

      Ben ice che tea latte seviyorum

      Yorumla
  • tekirdağlı595984
    tekirdağlı595984 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Az once yıgenım para verdım

    0
    31 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ooo harika. en güzeli

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      Sen naptın bakalım

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ben pasta aldım bugün. ailecek yedik. herkes pek mutlu oldu. :)))

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      cok guzel olmus afıyet olsun Hanı bana

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      ehh kalmadı hepsi bitti :))

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      yok yaa.. o iş yaş :)))

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      uyuz bnı yanliş anlamanı ıstemem bnimde ablam kardssım var bn aileme yapılmasını istemediğim terbiyesizliği kimseye yapmam

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      eyvallah.

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      gunaydın

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      tünaydın :)

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      daha yenımı uyandın

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      yok bre.. çalıştım 7'de uyandım. normalde 6'da kalkıyorum. çocukların okulları ara tatile girdi, 1 saat uyku sürem arttı

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      Ne iş yaptın

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      işi biten dosyalar vardı. duruyordu kenarda.. bunlar neden hala burada dedi.. fırsat olmadı dedim.. arşivledik. kaydettik. balyaladık..

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      Ne iş yapıyorsun

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      avukatım. ya sen?

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      bnımde bıkac kamyon ve tırım var yurt içi naklıye işine urasıyorum ve sezonluk tsıl koyunde kafem var

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      çok güzel.

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      nerde yasıyorsun

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      İzmir'de. sen neredesin?

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      tekırdaglıyım

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      ızmırın neresı sureklı gelıyorum işim gerehı

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      karşıyaka

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      35 bucuk yanı

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :))) aynen

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      bir ricam olabılırmı

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      olur tabii yapıp yapmayacağımın garantisi yok

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      yok. dm olmaz.. işin cılkı çıkıyor. istemiyorum. burada soramayacağınız kadar özelse sormayın. :)))

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      ozel degıl cılkı bnce burada cıkıyor herkes okuyor sacma sapan yorumlar oluyor menfeat cıkar sanıyorlar medenıce bısey sorup dılersen sonra engelle

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      işle ilgili mi soracaksın? nette hukuki görüş vermiyorum

      Yorumla
    • tekirdağlı595984
      tekirdağlı595984
      +1 yıl

      Bnim kendı avukatım var zaten işle ilgili degıl da

      Yorumla
  • Sextingsever01
    Sextingsever01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Mutluluk mu o da ne?

    0
    2 Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      o kadar mı uzaksın mutluluğa

      Yorumla
    • Sextingsever01
      Sextingsever01
      +1 yıl

      maalesef 😔

      Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > En son kimi nasıl mutlu ettin? En son seni kim nasıl mutlu etti?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En son kimi nasıl mutlu ettin? 22 cevap verildi
En son kimi nasıl mutlu ettiniz? 4 cevap verildi
En son kimi nasıl mutlu ettiniz? 20 cevap verildi
En son seni kim nasıl mutlu etti? 39 cevap verildi
En son seni kim nasıl mutlu etti? 42 cevap verildi
En son kimi mutlu ettiniz? 30 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨