+1 yılen son kimi mutlu ettim
iş yerinde bir arkadaşımı bir konuda yardımcı oldum kendisi gerçekten zorlanıyordu
en son beni kim mutlu etti..
hmm geçenlerde çikolata ısmarladı birisi şekerim düşmüştü yediğimde mutlu oldum03 Yorumla- +1 yıl
çok güzel.. yardım etmek yardım ettiğin kişiyi mutlu eder ama insan yardım etmekten dolayı kendi de mutlu olur. güzel bi duygu
- +1 yıl
sorun çıkarmak yerine sorun çözmek düstürum bu :)
- +1 yıl
en güzeli. ben de çözüme odaklanmayı severim.
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. En son birisini mutlu ettiğimi sanıyorken çok sinirlendirmişim. Bazı kadınlarda bir tuhaf. Hoşlarına gidiyor, ya da öyle davranıyorlar, sonra aynı harekete birden aşırı tepki gösteriyorlar. 🙂
018 Yorumla- +1 yıl
ay hayırdır çok merak ettim :))
- +1 yıl
Yeni girdim gezideydim kusura bakma.
https://www.hizliresim.com/5mspjdvc
https://www.hizliresim.com/corvmfw
https://www.hizliresim.com/n0d3y89
Çiçek ile ilgili bir şey yazmıştım hatırlıyormusun. Hanım duymasın demiştim. İlk iki gül haşına gitti, 3. Ye. çpk tepki gösterdi. Onun için dedim.🙂 - +1 yıl
tahmin ettim..
resimlere sonra bakarım. şimdi iş yerindeyim. benim adam ha bire iş veriyor.. imdat - +1 yıl
biliyorum şu anda benden nefret ediyorsun ama yapacak bir şey yok dedi..
- +1 yıl
kızdırmadım ki.. büro dağılmış biraz.. aslında çok dağılmış.. evraklar yerine atılmamış istif edilmiş. kafayı yedi.. her şeyi yerine atıyor.. ben de dosyalıyorum. haklı mı.. haklı..
- +1 yıl
nazik gibi değil. profesyonelce söylüyor. hiç böyle eşimmiş gibi değil. gerçekten iş ortağımmış gibi... normalde böyle değil. çift karakterli
- +1 yıl
işe giriştiği zaman cıvımıyor.. e hani beş dakika önce canındım gülündüm.. noldu yaa şimdi...
- +1 yıl
valla o istediği zaman işyerinde de karısı oluyorum yani.. belirleyici olan o
- +1 yıl
ya biraz ayırmıyor gibi.. farklı işte.. çok anlatamadım. neyse.. :))
- +1 yıl
Kalabalıklarda dolaşma fotoğraflara baktım... Tehlikeli
- +1 yıl
Pekii
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
u +1 yılKendimi kahve, müzik ve kek çırpıştırarak :D
04 Yorumla- +1 yıl
Oohh miisss
- +1 yıl
🧘♀️ keşke deneyebilsen, çokzel oldu
- +1 yıl
keşkeee.. sana afiyet olsun :))
- +1 yıl
Sevmiyorum ki :D 💞 ama teşekkür ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBir sokak köpeğini beslemiştim ve sevmiştim.
02 Yorumla- +1 yıl
Çok güzeell
- +1 yıl
Tabi ki
+1 yılHiç tanımadığım biriyle sanalda chatleştik olay farklı yerlere giti numaramı istedi verdim özelden beni aradı sexsting yaptık kapatırken çok mutlu olduğunu söyledi ve isteyince araya bilirmiyim dedi ne zaman istersen ara demiştim bazen ariyor
02 Yorumla- +1 yıl
peki size bol bol mutluluklar o zaman :)))
- +1 yıl
Hep beraber 🙂🙂
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn son bir kediyi mutlu ettim yolda peşime takıldı çok sırnaştı çok tatlıydı sevdim gitmedi bende markete girip mama aldım çok acıktığı yiyişinden belliydi, gün boyu aklıma gelip mutlu hissettirmisti😄
11 Yorumla- +1 yıl
Ooyy çok güzeell
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılKardeşimin doğum günü vesilesiyle ona oldukça pahalı bir ayakkabı aldım, mutlu olduğunu düşünüyorum fakat gel gelelim beni kimse mutlu etmedi.
02 Yorumla- +1 yıl
Bence en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin
- +1 yıl
Kendimi mutlu etmem imkansız benim.
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılYüzümüz hep güler ama içimiz ağlar mutlu zanneder ama bilmezler ki mutluluğun adını unuttuk reçetesi olsada alsak
00 Yorumla
+1 yılKomşumuzu ziyaret ettim mutlu oldu. Ama beni en son kim mutlu etti hatırlamıyorum 🤔
01 Yorumla- +1 yıl
O zaman en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin
En son bir sokak kedisini mutlu ettim mama vererek. En son beni mutlu eden kişiyi hatırlayamadım.
02 Yorumla- +1 yıl
Yaaa harikaaa
Kişilik & Karakter konusunda 342 cevap paylaştı. saskinomayra tam mutlu etcektım sevdım kızı pırlanta yuzul elımde patladı daha da olsa kımseye almam
011 Yorumla- +1 yıl
tüm yorumların hep olumsuz senin
hep ama hep...
neden? sıkılmıyor musun? - +1 yıl
valla ne bileyim. ne sorsam hep olumsuz..
- +1 yıl
peki bakalım
- +1 yıl
hanımabla bişey sorcam sana avukat oldun için evlendıkten sonra edılen malların 100%50 kadınınmış ben bekarım ve uzerıme miras var fakat tapulasılmadı sistemde hak sahıbı gozukuyorum mallar diyelım paylasıldı ve tapular evlendıkten sonra elıme geçtı hak sahibi oluyormu evlencem kadın evlenmeden once dustu mal bana
- +1 yıl
hah şimdi gecenin bu vakti, kafa dağıtmak için girdiğim yerde iş yapacağım di mi?
- +1 yıl
evli değilsin.
mal da yok ortada daha.. - +1 yıl
Hı hı
+1 yılYalana gerek yok enson mutlu ettigim kadın 38 yaşında idi sen anla artık daha bugün 1 saat önce
01 Yorumla- +1 yıl
Peki
Annemi öptüm yanağından, anacım dedim mutlu oldu kadıncağız.
02 Yorumla- +1 yıl
yaaa ne güzelll.. aferin sana. analar baş tacıdır
Kişilik & Karakter konusunda 348 cevap paylaştı. Uzun zamandır kendime iyi davranmıyor dum ve kendimi mutlu ettim. Biraz alışveriş fena olmaz dedim.
06 Yorumla- +1 yıl
alışveriş harika.. ben de çok mutlu oluyorum. sorumu kişilik bölümünde sordum zaten :))
- +1 yıl
amaannn herkesin algısı kendine.. yapacak bir şey yok :)))
- +1 yıl
sağolasın. çocuklara antibiyotik verdi doktor da bakalım işte..
umarım ben de hastalanmam
+1 yılbir çocuktu mutlu ettiğim. edende bir kadın bakışıydı
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. en son kendımı çay ıcmeyle mutlu edıyorum şu an * aen guzelı cocukların birer çikolatayla yüzlerinin guldügünü görmek
01 Yorumla- +1 yıl
Çocukları mutlu etmek en güzeli
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıleşimi mutlu ettim nasılı boş ver anladın sen onu :)
01 Yorumla- +1 yıl
peki anlıyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılKocasıyla mutlu olamayan bi kadini mutlu ettim
02 Yorumla- +1 yıl
anlıyorum.
Cevap sahibi+1 yılTsk
Gizli Üye(36-45)+1 yılSiteden biriyle karşılıklı mutlu olduyduk 🤭
02 Yorumla- +1 yıl
hımm pekii
Cevap sahibi+1 yıl😊
+1 yılEn son burdan bir kızın merakını gidererek mutlu ettim heralde
03 Yorumla- +1 yıl
hıımm ilginç
- +1 yıl
Daha önce hiç kızıl görmemiş ısrarla isteyince kıramadım, karşındakini mutlu etmek güzel bir duygu
- +1 yıl
pekii
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnu benim ile karı bilir sen ne bilecen 😬 iltifat ile mutlu etmiştim birini aynı şekilde iltifat ile mutlu olmuştum.
011 Yorumla- +1 yıl
:)))) o emmiyi biliyom. çok komikti.
iltifat beni de çok mutlu ediyor.
Cevap sahibi+1 yılSamimi olması lazım iltifatın yoksa sinir oluyorum yalancıktan olacaksa hiç olmasın daha iyi
- +1 yıl
aynen.. bi kadın dudağını büzerek aslında çok sempatiksiniz demişti bana.. ben de yarım gülümsemiştim :))))
Cevap sahibi+1 yılGüzel bir iltifat tabi söyleme tarzı biraz zoraki olmuş sanki yine de yüz gülümsetici bir eylem 🙂
- +1 yıl
ay ben hiç sempatik değilim normalde.. kadın da zaten ona istinaden söylemişti :)))
Cevap sahibi+1 yılLaf çarpıştırmış kadın ben olsam sinir olurdum. Ne tepki gösterdin sadece yarım gülümseme miydi tepkin? 🙂
- +1 yıl
aynen.. böyle dudağımı yarım kaldırarak dişimi gösterdim. gülümsermiş gibi ama değilmiş gibi.. iş konuşmaya devam ettim.. :)))
Cevap sahibi+1 yılİyi yapmışsınız bir dahakine siz de laf çarpıştırırsınız ona 🙂))
- +1 yıl
hiç işim olmaz.. uğraşamam. ben işini yapar paramı alırım. sempatik olmam gerekmiyor.
Cevap sahibi+1 yılHaklısınız özür dilerim ben öylesine demiştim afedersiniz
- +1 yıl
ah yok yaaa... özre gerek yok. burada ifade eksik kalıyor. :))
+1 yılBeni kimse mutlu etmedi😑
05 Yorumla- +1 yıl
O zaman hemen en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin 💙
- +1 yıl
Evt de biraz zor iste
- +1 yıl
Neden be evladım.. Biraz yürü biraz sevdiğin şeyleri yap. Oldu bitti
- +1 yıl
Öyle iste
- +1 yıl
Peki
Bilmiyorum da ben Şu an çok mutsuzum
014 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Geçmiş olsun
- +1 yıl
Neren ağrır oran bağarır derler
- +1 yıl
aynen. eskiler çok demiş her şeye uygun
- +1 yıl
hey gidi hey
- +1 yıl
hı hııı evet tabii
- +1 yıl
eyvallah
2 konuda ben de yok maalesef
03 Yorumla- +1 yıl
o zaman kendini mutlu et..
biraz alışveriş, bir küçük seyahat.. belki bi yürüyüş, biraz dostlarla hoş sohbet... - +1 yıl
Allah kolaylık versin
Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Ah bir mutlu eden olsa nerede o şans
03 Yorumla- +1 yıl
sen kendini mutlu et o zaman. biraz alışveriş, belki küçük bir seyahat..
- +1 yıl
👍
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılben mutlu ediyorum ama kimse beni mutlu etmedi
03 Yorumla- +1 yıl
neler yapıyorsun mesela?
- +1 yıl
derine inmek istemiyorum gerek yok
- +1 yıl
peki
+1 yıl🤣🤣 Yapma bak bu site için uygun soru değil bu
09 Yorumla- +1 yıl
:))))) bi emmi vardı sağa ne ki benim karıdan diyordu :))))
- +1 yıl
🤣 Valla artık ok yaydan çıktı bakalım nasıl yorumlar gelecek emmi mi derler yavrum mu derler
- +1 yıl
sordum gitti.. yapacak bi şey yok.. kişilik karakter bölümünde sordum ama yaa.. içime kurt düştü şimdi.. neyse bakalım hayırlısı
- +1 yıl
Çocuk nasıl oldu ne dedi doktor
- +1 yıl
ikisine de antibiyotik verdi...
muayene etmedi. demek ki salgın varmış. bi de dedi ki yılların verdiği tecrübe ile yazıyorum. eyvallah dedim..
ve sürpriz.. benim de boğazımda ufaktan bir gıcık... du bakalım olmadı yarın ben de giderim.. - +1 yıl
Ciğeri dinledi mi ona dikkat et doktorlar bu ara bize bulaşmasın diye uzaktan kontrol ediyor nefesini dinle hırıltı olmasın 😀😀 iyü işte hepiniz aynı anda hasta olun sırayla olsanız daha fena
- +1 yıl
ya hasta olmak istemiyorum. benim ciğere çabuk iniyor. hemen bronşite çeviriyor. o nedenle yarın durumuma bakacağım. bi aksilik çıkarsa direk doktora gideceğim. dinlemedi doktor işte.. yılların tecrübesi ile yazıyorum dedi bana :)) ben de eyvallah dedim ne diyim :)))
- +1 yıl
Umarım sıkıntı yoktur geçmiş olsun tekrar iyi geceler
- +1 yıl
sağolasın. iyi geceler
Gizli Üye(25-29)+1 yıldün birbirimizi memnun ettik
13 Yorumla- +1 yıl
kiminle?
Cevap sahibi+1 yılişte fb durumuu
- +1 yıl
Alkış
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç hatırlamıyorum valla ya
11 Yorumla- +1 yıl
O zaman hemen en kısa zamanda kendini mutlu etmelisin 💙👍
+1 yılSeni
03 Yorumla- +1 yıl
Beni nasıl mutlu ettin? Ben hatırlamıyorum.
- +1 yıl
Geçen bir espri yapmıştım bir sorunda , guldugune göre mutlu olmuştun zannımca 🥺
- +1 yıl
🙂 Doğrudur.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen taktım o aldı ve mutlu son
00 Yorumla
+1 yılkendimi, çikolata ilen :)
02 Yorumla- +1 yıl
çikolata mutluluktur. :)))
- +1 yıl
yes :) bitter acıydı biraz ama iyiydi
- Kişilik & Karakter konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılKomşu mu
050 Yorumla- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
Günaydın
- +1 yıl
Günaydın
- +1 yıl
Erkencisin
- +1 yıl
İş / dershane.. Yoldayız
- +1 yıl
Hangi şehirdesin
- +1 yıl
Komşu değiliz 🖐️
- +1 yıl
😂 Bence de bu arada ben cem sen
- +1 yıl
Omayra.
- +1 yıl
Memnun oldum
- +1 yıl
bilmukabele
- +1 yıl
Kahvaltı yaptın mı
- +1 yıl
çoktaaann. sen?
- +1 yıl
Şimdi o işi üzerindeyim
- +1 yıl
afiyet olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Bura bugün yazdan kalma bir gün orada hava durumu nasıl
- +1 yıl
güzel..
- +1 yıl
Öğlen yemeğin son durum
- +1 yıl
evde dün yapmıştım işe getirdim. öğle yemeğini de yedik. kuru fasulye pilav turşu ayran. sen?
- +1 yıl
Karar veremedim menüye öneri alırım
- +1 yıl
sen de kuru pilav ye. ben çok güzel yapmışım elime sağlk. sucuklu yaptım. tam kıvamında da pişmiş... güzeldi. aferin bana
- +1 yıl
Eline sağlık afiyet olsun nerde bulalım burada :(
- +1 yıl
neredesin ki?
- +1 yıl
Malatya
- +1 yıl
ben de yurt dışı sandım. yahu her yerde bulunur milli yemeğimiz nihayetinde.
- +1 yıl
Yok ev yapı babında dedim yoksa Bi kıymeti olmaz
- +1 yıl
Sence hangisi kebapla patlıcan tava arasında kaldım
- +1 yıl
akşama yapsın eşin o zaman.
- +1 yıl
Ben bekarım daha siftahım olmadı
- +1 yıl
siftah derken? hiç evlenmedin babında mı?
- +1 yıl
Evet her konuda
- +1 yıl
oooo o konu beni aşar. ne diyim.. hayırlısı be gardaşım :)))
- +1 yıl
Nasip
- +1 yıl
Yemek tercihi sence
- +1 yıl
komşunu nasıl mutlu ettin peki? :))) ilk cevabını verirken sormaya cesaret edememiştim. şimdi sorabilirim :)))))
- +1 yıl
patlıcan tava diyeceğim. kebap canım çekmedi
- +1 yıl
Bende patlıcan tarafındayım
- +1 yıl
Merhaba nasıl keyifler
- +1 yıl
Gayet güzel 🖐️ senin?
- +1 yıl
Biraz yorgun çayla bir birimize bakıp o demleniyor ben dinleniyorum
- +1 yıl
En güzeli
- +1 yıl
orada çay mı kahve mi
- +1 yıl
Kahve içeceğim az sonra
- +1 yıl
Orta şekerli mi
- +1 yıl
Türk kahvesi değil. Filtre kahve.
- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Sağolasın
- +1 yıl
Sana da
- +1 yıl
Ben ice che tea latte seviyorum
+1 yılAz once yıgenım para verdım
031 Yorumla- +1 yıl
ooo harika. en güzeli
- +1 yıl
Sen naptın bakalım
- +1 yıl
ben pasta aldım bugün. ailecek yedik. herkes pek mutlu oldu. :)))
- +1 yıl
cok guzel olmus afıyet olsun Hanı bana
- +1 yıl
ehh kalmadı hepsi bitti :))
- +1 yıl
yok yaa.. o iş yaş :)))
- +1 yıl
uyuz bnı yanliş anlamanı ıstemem bnimde ablam kardssım var bn aileme yapılmasını istemediğim terbiyesizliği kimseye yapmam
- +1 yıl
eyvallah.
- +1 yıl
gunaydın
- +1 yıl
tünaydın :)
- +1 yıl
daha yenımı uyandın
- +1 yıl
yok bre.. çalıştım 7'de uyandım. normalde 6'da kalkıyorum. çocukların okulları ara tatile girdi, 1 saat uyku sürem arttı
- +1 yıl
Ne iş yaptın
- +1 yıl
işi biten dosyalar vardı. duruyordu kenarda.. bunlar neden hala burada dedi.. fırsat olmadı dedim.. arşivledik. kaydettik. balyaladık..
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsun
- +1 yıl
avukatım. ya sen?
- +1 yıl
bnımde bıkac kamyon ve tırım var yurt içi naklıye işine urasıyorum ve sezonluk tsıl koyunde kafem var
- +1 yıl
çok güzel.
- +1 yıl
nerde yasıyorsun
- +1 yıl
İzmir'de. sen neredesin?
- +1 yıl
tekırdaglıyım
- +1 yıl
ızmırın neresı sureklı gelıyorum işim gerehı
- +1 yıl
karşıyaka
- +1 yıl
35 bucuk yanı
- +1 yıl
:))) aynen
- +1 yıl
bir ricam olabılırmı
- +1 yıl
olur tabii yapıp yapmayacağımın garantisi yok
- +1 yıl
yok. dm olmaz.. işin cılkı çıkıyor. istemiyorum. burada soramayacağınız kadar özelse sormayın. :)))
- +1 yıl
ozel degıl cılkı bnce burada cıkıyor herkes okuyor sacma sapan yorumlar oluyor menfeat cıkar sanıyorlar medenıce bısey sorup dılersen sonra engelle
- +1 yıl
işle ilgili mi soracaksın? nette hukuki görüş vermiyorum
- +1 yıl
Bnim kendı avukatım var zaten işle ilgili degıl da
+1 yılMutluluk mu o da ne?
02 Yorumla- +1 yıl
o kadar mı uzaksın mutluluğa
- +1 yıl
maalesef 😔
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer