Arkadaşlar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce gelecek yıllarda bunun pişmanlığını yaşar mı?

Arkadaşlar benim çok hoşlandığım bir kız vardı. Ona açıldım beni hunharca red etti... Çok ısrar ettim kimi zaman. Gitti en sonunda ailesine söyledi. Ailesi ailem ile iletişime falan geçti rica ettiler kızımızı rahatsız etmesin gibisinden bende ozamandan beri artık hiç kıza yazmıyorum... O zamandan bu zamana artık hiçbir mesaj falan atmıyorum... Sizce ilerde pişman olur mu? Yakışıklı da olduğumu düşünüyorum aslında çünkü çevremdeki çoğu arkadaşım bunu dile getirirler bana eş, dost ve bazı akrabalarım falan... Şöyle düşünür mü? Yakışıklı, iyi bir çocuktu keşke bir şans verseydim gibisinden falan? Çünkü tek 1 şans bile vermedi? Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..

Arkadaşlar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce gelecek yıllarda bunun pişmanlığını yaşar mı?
Cevapla