Soru açık arkadaşlar. Utanır karşı tarafın istemesini mi beklersiniz yoksa hiç çekinmeden direkt sorar mısınız? Hiç böyle bir şey yaptınız mı? Dürüst olun ama 😀
Şimdiye kadar hiç istemedim yalan değil. telefon numarası istemek yanlış görülür bayanlar için belki, verilirse alınmış olur. bu bir yoldur. ama istemenin günahı nedir, bilinmez😂
Tanıdığınız ya da tanımadığınız karşı cinsin telefon numarasını istediğiniz oldu mu?
Şahsi olarak tanıdıkların nosunu isterim elbette ama hemen değil aylarca istemediğim de oldu hatta wpte şöyle bir şey bişey var oraya geçince büyü bozuluyor ya wpte konuşmaya başlayınca ilerlemek yerine hep geriye gidiliyor en azından ben de öyle 😃