….. zaman dursun bi nefes alayım.
Ondan sonrada bir butona basıp aynı yerden enerji dolu devam edeyim olmaz mı?
….. zaman dursun bi nefes alayım.
Ondan sonrada bir butona basıp aynı yerden enerji dolu devam edeyim olmaz mı?
Var var olmaz mı. Demliyorsun kahveni, koyuyorsun termosa ve kulaklığını da takıp sahilde 2 3 saat konuşmadan etmeden bakınıyorsun etrafa.
Benim burada sahil yok ama… napcam
Deneyeceğim teşekkürler
Cevap
3Cevap
Keşke zamanı durdurmak olsaydı.
Evet ya…
her şey insanlar için pikachu...
Nasıl yani insanlar için?
yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiii insanoğlu beşeri bir varlıktır beşeri vbir varlıkta içinde sıkılma sevinç üzüntü özlem aşk öfke panik... vb herşeyi barındırır, o yüzden yorulmayı insaın doğasında olan bir şey olarak algılarsan belki de şu an ki kaar yorulmayabilirsin bahsettiğim tam anlamıyla kadercilik değil aslında içinde realizm de barındırıyor
Evet haklısın… bunu aklımdan bi geçirmem gerekiyor… zamanla inşallah daha kolay olur bu yorgunlukla yaşamak.
Açıklama için çok teşekkür ederim.
rica ederim umarım 1 gramda olsa faydam olmuştur
Herşeyi kafada biter… bunu bana hatırlattın.
galiba öyle bir şey yapmak istedim:))))
😁 teşekkürler bunun için
Tabi efendim
Anırdım jsjsjsj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?