Arkadaşlar eskiden yaşayıp/yapıp ta şimdi aynısını yapmak isteyip de yapamadığınız/yapamayacağınız şey/şeyler nedir?

kardeşimden (15) duydumda yazıyorum eskiden (2015 2016(kardeşim 8,9)) bizim oturduğumuz evde kardeşim mutluymuş yani çocukluk zamanları çok mutlu geçmiş bide o zamanları özlüyor eski note10.1 2014 edition tablet galaxy camera galaxy beam vs. istiyor çünki onlarda nostalji buluyor yani 2007 doğumlu kardeşim 2007 2016 arası zamanları özlüyor kardeşim eskilerde mutluluk buluyor model dinliyor yani toparlansalarda yeniden konserine gitsek diyor sizce eskiler güzelmi yoksa her şey eskidenmi güzeldi yoksa yeni zamanlarmı güzel?
eskiler güzeldi
her şey eskiden güzeldi
yeni zamanlar güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar eskiden yaşayıp/yapıp ta şimdi aynısını yapmak isteyip de yapamadığınız/yapamayacağınız şey/şeyler nedir?
Cevapla