Utangaçlığım yüzünden işe başlayamıyorum yardımcı olur musunuz?

4 senelik üniversitemden mezun oldum. Bölümüm reklamcılık ve satışa dayalı. Ama ben çok utangaç olduğum için hala konuşmaya dayalı işlere başvuru yapamıyorum. Genellikle satışla alakalı işlerde çalışmam gerek. Utangaçlığım yüzünden başvuramıyorum. Staj yaparken bile telefon görevi verilmişti, herkesin için de konuşamadığım için sorumlum ayrı oda vermişti. Aksine sosyal biriyim. Bir sürü arkadaşım var fakat yeni ortamlarda çok geriliyorum ve alışmam zaman alıyor. 3 ay oldu hala işe başlayamadım, ortalamam da yüksekti. Benden düşük ortalama yapan bütün arkadaşlarım çalışmaya başlamış. Yardımcı olur musunuz, ben ne yapacağım..

Utangaçlığım yüzünden işe başlayamıyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla