Bir şeyi çok maruz kaldığımız için mi severiz, yoksa çok az maruz kaldığımız için mi?

Bugün de bu soruya taktım çok şükür kafayı.

Bir şeyi çok maruz kaldığımız için mi severiz, yoksa çok az maruz kaldığımız için mi?
Cevapla