15 yaşından beri kapalıyım şu an 20 yaşındayım biraz aile dolayısıyla kapanmıştım ama açılma düşüncesi gelip gidiyor
Yüksek lisans düşünüyorum ama akademisyenler hep açık
kafam karışık
15 yaşından beri kapalıyım şu an 20 yaşındayım biraz aile dolayısıyla kapanmıştım ama açılma düşüncesi gelip gidiyor
Yüksek lisans düşünüyorum ama akademisyenler hep açık
kafam karışık
Akademisyenlerin açık veya dinsiz olması senin de öyle olmanı gerektirmez. O zaman sen de kapalı bir dindar olarak en iyi konuma gel ve sizin camiayı temsil et. Wow kapalılar da başarılı olabiliyormuş desinler. O örücek zihniyetliler de baş örtüsünün beyni örtmediğini öğrensinler. Müslüman değilim fakat saygı duyuyorum ve adaletsizliğe karşı duruyorum, söz hakkı için teşekkürler.
Yaa müslüman olmamana rağmen o kadar güzel bir yazı ki… Okurken dindar biri olduğunu falan düşündüm hatta içimden. Ya mesela açıklar ama gerçekten çok iyi insanlar. Hani akademisyenlikte bir temsilsin aslında ve bir dine ait figür gibi bir şey o yüzden aklıma takılıyor ya da yurt dışına gidersem bir gün yine orada da Farklı gözle bakılabilir çok nadir insanlardan olucam sonuçta içlerinde
Ben teşekkür ederim bu güzel görüş için 🌸
Yani kariyer yapan kapalı hocalar da var kendilerini geliştirmişler, engel değil bence tabi karar sizin.
Rica ederim <3
Doğru evet. 🤍🤍
açıl açıl bahanen de çok güzelmiş. çok aradın mı bunu. evet evet akademisyenliğin ilk şartı liyakat değil başı açık olmaktır. çabuktan master doktora sonrası doçentlik profesör oluyorsun. bilimsel kafa mı kim takar. baş örtüsü takmayın yeter. ayrıca tanıdığım baş örtülü akademisyenler var. doçent oldular
İnsanlara Farklı gözle bakılıyor yurt dışını bırak müslüman ülkede bile bu böyle maalwseı
Bende kapalıydım açıldım. Doğru bisey değil bu doğru diyemem ama içinden gelmiyorsa hakkıyla taşıyamıyosun demektir. Hayat senin hayatın içinden geleni yap
Kaç senedir kapalıydın peki kendi isteğinle mi olmuştu
Çok uzun zamandır kapalıydım ben
Kendi isteğimle açıldım
Kapanma için sormuştum aslında onu. Uzun süre sonra biraz tuhaf gelmiştir ama alışıyor insan
Yani karışık o kapanma şeyi.
Ben açılalı iki buçuk ay oldu yavaş yavaş alışıyorum
Aile nasıl karşıladı peki
Ağzıma s*ctilar😂
Yaa 😅onlar mi istemişti başta
"akademisyenler hep açık" cümleni düzeltmek için geldim. Hayır, hep açık değil! Açık oranlar fazla lakin bunun sebebi akademideki ayrımcalık ve zihniyetten kaynaklı.
Evet beni düşündüren o ayrımcalık ve zihniyet
hakkettiğin sürece kimse engel olamaz.
Evet ama o düşünceler beni geri çekiyor
Cevap
4Cevap
Hayatında ne olursa olsun hangi konu hakkında olursa olsun insanların ne söylediğini dinleyerek bir şey yaparsan %99 yanlış şeyi yaparsın ☺️
Teşekkür ederim. Bunu dikkate alıcam
Sanırım hayatımda edindiğim en büyük tecrübe bu. Hatta yapmak istediğin şeyin yanlış olduğunu biliyorsan bile bazen yapmalısın. Diğer türlü daha çok pişman oluyorsun çünkü içinde kalıyor
Kesinlikle çok haklısın
Kanka içinden gelmiyorsa zaten açılacaksın bunu buraya sorman bile saçma
İnsanların söyledikleri çok etkiliyor aslında beni iyi bir şey değil ama bu böyle
Haklısın
Peki teşekkürler
"Benim ayetlerimi az bir dünya menfaatine değişmeyin!"
Evet de sadece kapalı olmakla da bir şey olmuyor
Dünya menfaati için ayeti ayaklar altına aldıktan sonra dunyaya sultan olsan ne olur Firavuna ne oldu görmedin mi
Ben dini konuda birkaç ay önce bi sarsıldım şüpheye düştüm. Onun da etkisi var biraz
Dağlar kadar hakikat icinde gözünün önüne inen sinek kanadı kadar şüphe mi seni bu noktaya getirdi?
Tatmin etmedi o hakikat denenler
Keyfin bilir
Hakikat güneş gibidir üflemekle sönmez
Gözünü kapayan yalnız kendine gece yapar
Doğrudur araştırıcam zaten detaylı
Sana kalmış bişey Kapalıaida açığı aynı şu an
Bazı insanlar için aynı değil
Aynı ya herkes için Kapalıaida aynı açığıda her şeyi yapıyor bu devirde
Evet öyle ama yurt dışı ya da akademik durumlarda açık olmak daha iyi gibi
Evt açık olmak daha iyi akemedik durumlarda
Aynen
Ailen ins karışmaz ya acilmana
Ciddi olarak düşünmüyorum şu an ama bilmu
Bilmiyorum*
Kararsizsjn yani yurt dışi falan diyosunn gereke bilir ama fzla açılma mini etek crop falan
Öyle sevmiyorum
En iyisi fzla açık olma diz kapaklarını gecmesin
Açılırsam öyle olur
En iyisi ins başarılı olursun yurtdışında ailen arkada durur
Durmazlar ama yapacak bir şey yok
Diyosun durular ya başarını görseler bi
Bilmiyorum
Ya bı iki gün surat asarlar sana ondan sonra alışırlar senin açık haline
Yaş kaç
20
Yaşında baya var yani evlensen evlenirsin ya
O ne alaka baya var derken 15 yaşında mi bekliyodun nedir
Yok ya 17 18 falan sanidyodum ben seni
Resitsin sen ailen bişey diyemez
boy kilo kaç ona göre yorum yapayım fiziğine göre
Ne alaka fizik ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?