İnsanları anında hayatımdan çıkarabiliyorum, bu kötü mü?

bir çocuk vardı mesela eski sevgilileri en son yine dönerdi ona, ben de eski sevgililerinden biriyim bu arada djsjd hiç yazmadım sormadım falan arkadaşları bile demiş bu farklı çıktı diye her neyse işte kısacası insanları şıp diye çıkarabiliyorum bu kötü bir şey mi, neden böyleyim?
İnsanları anında hayatımdan çıkarabiliyorum, bu kötü mü?
Cevapla