Doğru adrestesiniz. Tüm vücudunuzu değerlendirecek uzmanlar burada fazlasıyla var. Tabi siz de onların bazı organlarını değerlendirmeniz gerekecek. Kolay gelsin.
Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
Yüzünüz belki yansıtıyor ama içiniz ne söylüyor onu bilmek daha önemli kanımca. Tabi onu da bilmek için tanışmak hiç değilse bir Türk kahvesi içmek gerek. Resimden analiz yapmak hem yanlış hemde eksik kalır.
Güzel bir yüzün var tebessüm etmişsn ama yapmacık bir tebessüme benziyor sende içindekileri dışa vyramıyorsun sadece yapmacık bi tebessümle kapatıyorsun ama bası insanlar anlayabilir içine atıyor gibisin herşeyi
Biraz yorgun gibi görünüyorsun sanki ama seni tanısam biraz daha daha iyi anlatırdım seni sana gözlerinin içinden neler demek istediğini anlatmaya çalışırdım
Hanımefendi maşallah diyorum başka şey demiyorum tek kelimeyle maşallah!! Şu sitedeki kadınların % 98 inden daha güzelsiniz inşallah bende sizin gibi çekici bi güzellige sahip olurum
Çünkü sizin kadar güzel degilim dogal bi güzellige sahipsiniz estetiksiz!! Genç kızlar sizin kadar güzel olabilmek için estetikçilerin kapısında yatıyo
Biraz üzerinde dert var gibi, tabiki bunu bilemeyiz. Belki de mizacın böyle. Belki de önceden çok daha pozitiftin ve insanlar seni bu hale getirdi, benim gibi.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
bence geçici bir durum. o an ne yapsam ne yapsam diye düşünen ama kalkıp yapmaya da üşenen bir insandan başka bir görüntü yok. özetle can sıkıntısı. genşlikte olur beyle şeyler
belli oluyor evet.. sevince ve mutlu iken nasilsa mutsuz iken de öyle.. bende de aşırı belli oluyor hiç sevmiyorum bu yönümü
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok ama çok mutsuzum çok yalnızım hiç arkadaşım yok ailem ayrı anneme taşındım her şeye yeniden başladım herkesten uzak kaldım tabi insanlar da ilk mesafede kendini belli ediyormuş ne işte kafa dengi var ne dışarı da
buna odaklanamak daha mutlu edebilir seni sen şimdi bu beklentide olduğum için bu kadar huzursuz mutsuz hissediyorsun.. kendin ile zaman geçirmeyi keyif almayı öğrendiğinde. inan bu kadar mutsuz olmuyorsun. kendi ile kahve iç sinemaya git vs gibi şeyler
:) ben burada gercekcilik hissedemiyorum sanki ic dunyanda s2kmisin anasini dergibisin, gulumserken arka planda ibrahim tatlises yorgunum dostlarim caliyor sanki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Mutsuz değilde sanki hayata küsmüş umutları bitmiş çaresiz kalmış gibi görünüyon