"Elin iyisi, evin delisi" psikolojisi nasıl bir psikoloji?

Görüştüğüm bir adam vardı uzaktan akraba. Etrafa karşı o kadar iyi ki inanılmaz seviliyor sayılıyor. Herkes gerçekten çok beğeniyor onu. Kimi görsem çok saygılı efendi harika bir insan diyor. Ama bana bambaşka bir yüzünü gösterdi. Onu tanıyan bir insana gidip desem bana böyle böyle yaptı. Uydurma çocuk yüz vermedi iftira atıyorsun der 😀 abartmıyorum gerçekten öyle derler. O kadar sevilen bir kişi. Sapık karaktersiz kaba cift ruhlu iki yüzlü öküz birisi olduğuna benden başka kimse ihtimal vermez inanmazda. Böyle jnsanlar hakkında ne dusunuyorsunuz

"Elin iyisi, evin delisi" psikolojisi nasıl bir psikoloji?
Cevapla