Psikolog, çekici olsaydın arkadaşsız kalmazdın dedi. Sizce doğru mu?

Ya güzel bulunan samimi dürüst mizahi biriyim ona rağmen okulda arkadaşım yok ve psikolog ağır konuştu
Psikolog, çekici olsaydın arkadaşsız kalmazdın dedi. Sizce doğru mu?
Psikolog, çekici olsaydın arkadaşsız kalmazdın dedi. Sizce doğru mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bunları okuyunca bir an buz gibi oldum ya 😗
Psikolog, çekici olsaydın arkadaşsız kalmazdın dedi. Sizce doğru mu?
Cevapla