Ben görünmüştüm kendim koydum teşhisimi okbyim dye doktor da baktı evet dedi ilaç yazdı ama ilacın içinde sadece mutluluk hormonu vardı başka bi şey yoktu çinkü sadece depresyona girdiğini eortaya çıkıyor. Annemse ben ilaç aldığım için bunu baba tarafına yaydı kendisi çöp küfürcü biriydi kendini aklamak iÇin kızım hasta diye yalan söyledi. Amcam bana bu sene seni akıl hastanesine kapatırım defi bunların gerçek çıkmasını istemiyorum ben psikolojisi bozuk değilim mantıklı karar veririm her şeyde gerçeği bilirim ama Okb var işte ve çok saçma kaygılarım var evet
Ya yok bundan dolayı demedi bana annem babam her gün küfür ediyor ya ben de polisi aramıştım bi kere kurtarması için, şikayet etmedim sadece can güvenliğim içindi. Bi o oldu işte bi de benim annem babam yok diye düşündüm iş aradım para lazım tabi tesettür modelliği için Ankara’dan Bursa’ya gittim gittiğim yerdeki eleman tesettürden başka bi şey giymeyeceğimi söyleyince beni otelde ağırlayacağını söylemem rağmen sabah kadar evinde bekletti büyüktü zaten abi dedim o da bana hiç bakmadı kapalıya bakmak biri değil ve benden çok büyük yaşı. Sonra yol parasını vermediği için 500 tl için polise gittim polis de yalaka gibi amcamı aramış amcam siyasetçi diye haksızlık yapmışlar bana neyse hak yerini bulsun inşa bunların da mükafatını alırım. Sonra işte amcam benim annem babam yok sayıldığı halde bana bundna dolayı hesap sordu bi de üniversiteden alın polise gidersen eğer beni üniversiteden aldılar diye, akıl hastanesine kapatırım dedi sen kimsin ya
Ahh çekici olmak meme bacak göstermekle olmaz sadece. Ama sanırım bakış açını geliştirmen lazım bu konuda. Bir bakış bile bir erkeği boşalacak seviye getirebilir işte buna çekicilik derim..
Konunun evliliğimle alakası yok bana saldırmana da gerek yok. Sadece bildiğim brişeyi söyledim sana salddırmadım kmtü brişey demedim neden böyle ddavranıyorsun ki bana.
Bide ben çekici biriyim benle erkekler arkadaslık etmek istiyor mesela ama şindiki ilişkiler hep çıkar ilişkisi açıkcası arzulanmak istemiyorm bence bunun dediği saçma olmuş herkes çekici olmak zorunda degıl yanı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Psikolog olmaya gerek yok azcik iletişim kurmayi bilen 90iq üzeri birisi böyle konuşmaz
Benim iq en az 100 ama Okb mahvediyor beni
Hangi konuda okb rahatsızlığı çekiyorsun
😕😕😕
?
Temizlik konusunda değil gereksiz insnaları düşünmek ve kaygı konusunda
Anladım tedavi görüyor musun? ya da ilaç falan kullaniyor musun
Yok
Bi gorunsen iyi olabilir
Ben görünmüştüm kendim koydum teşhisimi okbyim dye doktor da baktı evet dedi ilaç yazdı ama ilacın içinde sadece mutluluk hormonu vardı başka bi şey yoktu çinkü sadece depresyona girdiğini eortaya çıkıyor. Annemse ben ilaç aldığım için bunu baba tarafına yaydı kendisi çöp küfürcü biriydi kendini aklamak iÇin kızım hasta diye yalan söyledi. Amcam bana bu sene seni akıl hastanesine kapatırım defi bunların gerçek çıkmasını istemiyorum ben psikolojisi bozuk değilim mantıklı karar veririm her şeyde gerçeği bilirim ama Okb var işte ve çok saçma kaygılarım var evet
Evet bu yüzden ilaç kullanmalısın bana sorarsan. Kimse seni hastaneye falan kapatamaz o işler öyle yürümüyor. Tedavin icin ne gerekiyorsa o yapılır
Ya yok bundan dolayı demedi bana annem babam her gün küfür ediyor ya ben de polisi aramıştım bi kere kurtarması için, şikayet etmedim sadece can güvenliğim içindi. Bi o oldu işte bi de benim annem babam yok diye düşündüm iş aradım para lazım tabi tesettür modelliği için Ankara’dan Bursa’ya gittim gittiğim yerdeki eleman tesettürden başka bi şey giymeyeceğimi söyleyince beni otelde ağırlayacağını söylemem rağmen sabah kadar evinde bekletti büyüktü zaten abi dedim o da bana hiç bakmadı kapalıya bakmak biri değil ve benden çok büyük yaşı. Sonra yol parasını vermediği için 500 tl için polise gittim polis de yalaka gibi amcamı aramış amcam siyasetçi diye haksızlık yapmışlar bana neyse hak yerini bulsun inşa bunların da mükafatını alırım. Sonra işte amcam benim annem babam yok sayıldığı halde bana bundna dolayı hesap sordu bi de üniversiteden alın polise gidersen eğer beni üniversiteden aldılar diye, akıl hastanesine kapatırım dedi sen kimsin ya
*beni otele götüreceklerini söylemesine rağmen olucaktı. Adam 99 suç kayıtlı dolandırıcıymış
Sende çekici ol. Güzel olmak kolay değil ama çekici olmak senğn elinde arzularını ortaya çıkar
Kapalıyım o şekilde meme bacak açarak bir şey yapmam Allahtan ki o şekilde sinek toplanır zaten
Ahh çekici olmak meme bacak göstermekle olmaz sadece. Ama sanırım bakış açını geliştirmen lazım bu konuda. Bir bakış bile bir erkeği boşalacak seviye getirebilir işte buna çekicilik derim..
Iyy git evlisindedir kesin bi de
Konunun evliliğimle alakası yok bana saldırmana da gerek yok. Sadece bildiğim brişeyi söyledim sana salddırmadım kmtü brişey demedim neden böyle ddavranıyorsun ki bana.
Çünkü dediğin şey hadsizlik
Hhadsizlik de etmeddim. Konuşmanın ggidişi böyle maalesef.
Elin kadınına boşalcaksan niye evlendin
Evlilşk sadece boşalmak için mi sence? Saçma düşğnüyorsun.
Hayır başkasına boşalmak için değil ama nikah kimdeyse ona aittir insan
Evet bu konuda katılıyorum sana
Mesela benim hiç arkadaşım yok hiç sevgilim de olmadı bu durumda hiçbir çekiciliğim yok maalesef itici olduğumu düşünüyorum
Ben guzel cirkin aramam ama disardan nasil gorundugun onemli insan konusunca anlar dogru demis sana
Psikolog değil bu
😅😅😅 ağlatacak sağolsun
Uzaktan eğitimle mi psikolog olmuş bu. Avel
Bide ben çekici biriyim benle erkekler arkadaslık etmek istiyor mesela ama şindiki ilişkiler hep çıkar ilişkisi açıkcası arzulanmak istemiyorm bence bunun dediği saçma olmuş herkes çekici olmak zorunda degıl yanı
Kızlar asıl daha çıkarcı kızların arkadaşlığı çoğu güvenilir değil çekici olunca da erkekler istiyor sadece öyle değil mi
Yani erkeklerin sana yaklaşımı o yönde oluyo zaten belki ben kanka olmak istiyorm ama yok yani
Biz olabiliriz sen akıllı birine benziyorsun
Aynı şehirdeysek olablrz
Antalya
Ve Ankara
Ben mersin :(
Mersin Antalya yakın mesajlaşabşliriz zaten aynı şehirdeki arkadaşlarımla da buluşmadan konuşuyoruz
Olur o zaman bana mesaj atablrsn
İstek attım a ile başlıyi
Uzaktan eğitimle psikolog olmuş sanırım
Psikolog oldugunu nerden cikardin onun
Bu kişi psikolog degil