14 yaşında olan kızım okul arkadaşları dışında kişilerle anlaşamıyor sizce neden?

Arkadaşlar 14 yaşında olan kızım okul arkadaşları dışında olan kişilerle arkadaşlık kuramıyor hep kavga ediyorlar küsüyorlar birkaç ay önce en sevdiği okul dışı olan bir arkadaşı hiçbir sebep yokken terk etti küçükkende arkadaşları tarafından bırakılmıştı ve yine okul dışı olanlardı ama bu olaydan sanırım çok etkilendi okuldan ayriyeten kursa gidiyor ama o kızlarla arkadaşlık kurmuyor konuşmak istemiyorum diyor apartmandaki arkadaşlarıylada görüşmüyor sadece hayatımda okul arkadaşlarım olsun istiyorum diyor okul dışı olanların artık yüzüne bile bakmıyor konuşmuyor uzak duruyor sizce neden böyle ne yapmalıyım kimseyle paylaşamadığım için sizlere anlattım
14 yaşında olan kızım okul arkadaşları dışında kişilerle anlaşamıyor sizce neden?
Cevapla