Bazen ben ne yapıyorum ya diye düşündüğünüz oluyormu?

Bazen ben ne yapıyorum ya diye düşündüğünüz oluyormu?
Bazen ben ne yapıyorum ya diye düşündüğünüz oluyormu?
Bazen ben ne yapıyorum ya diye düşündüğünüz oluyormu?
Bazen ben ne yapıyorum ya diye düşündüğünüz oluyormu?

Arkadaşlar gerçekten zaman hızla akıyor yaşlılık var ölüm var sizi mutlu edecek iyi hissettirecek şeyler yapın durmadan depresyonda olarak olmuyor ciddiyim şu saatten sonra tek istediğim şey beni seven biri evlenebileceğim biri bi aile hayat ancak sevgi olunca geçiyor kötülük yapmanız hiç bi işe yaramaz anca kendimize zarar kendinizi geliştirin bir sürü kitaplar var alın ya da PDF indirip okuyun felsefe, din, kişisel gelişim vb. Umarım 🙏🏻 hissettikleriniz olur insan önce karakterini düzeltmeli karakteri olmayan kişi kendi çocuğuna bakamaz bu deviri görüyorum şimdiki 16 lar için üzücü hepsi mutsuz onlara yol gösteren yokmu küçüçük çocukların eline telefon veriyorlar ve bazı olumsuz örnek olacak şarkıcıları dinliyorlar ve tiktok yazık deilmi yarısının saçları aynı özenti tas kafa yapmışlar kızları hiç anlatmıyım gören görüyor zaten umarım anlaşılmıştır iyi hayatlar …

Güncellemeler
+1 yıl
Günceli
Güncellemeler
+1 yıl
Günceli hiç
Bazen ben ne yapıyorum ya diye düşündüğünüz oluyormu?
Cevapla