Sizde bu tür şeyleri takıp üzülür müsünüz?

24 yaşındayım ama 22 yaşımdan sonra hayata küstüm umutsuz işi gücü olmayan bu yaşına kadar hayatına kimse girmemis bir insan olarak saksıdaki bitki misali yaşamımı sürdürdüm bu 2 yıllık süreçte doğru düzgün fotograf bile çekilmedim cunku gidecek gezecek bir yer yok bende haliyle üniden gelmisim corona cikmis 2 yıldır 23 ve 24 yaşlarımda hic foto cekilmedim bi kac selfie haric hele ki bu sene iyice yıprandım simdi 2 yıldır giden gencligime cekilmedigim fotograflara üzülüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
yani amaçsız arkadaşsız işsiz sevgilisiz köy gibi bir ilcede yaşıyorum
Sizde bu tür şeyleri takıp üzülür müsünüz?
Cevapla