
Gülmeyi başarabilen varsa, cidden bi söylesin yahu.
Beynimin içi kulak tırmalayıcı Ajdar müzikali gibi. ://

Gülmeyi başarabilen varsa, cidden bi söylesin yahu.
Beynimin içi kulak tırmalayıcı Ajdar müzikali gibi. ://
Kahkaha bile atıyorum 😂
Evet, her zaman.
Cevap
10Cevap
Başaramıyorum. sadece üzüntüden gülerim
Ben hep gülerim. En güzel kamuflaj yöntemi gülmek.
Çok gerekmedikçe kendimi buna zorlamıyorum eskisi gibi. Her zaman mutlu ya da pozitif görünmek zorunda değiliz. Düşük mod, ağlamak, depresif takılmak da bu hayatım normalleri.
Sıkıntılarımız olmadan gülmeyi başarmak lazım önce : ))
Ne olsa Led ışıkları gibi yüzümde parliyor her duygumu belli ediyorum anindaaa
Kolay kolay sıkılmam...
Gülebilirim kimse anlamaz !
Hayır, direk düşünce aleminde sorunu çözmede olurum.
Gülmüyorum hep yanlış şeyler oldu belki ilk zamanlar diyelim
Ağır sıkıntılar olduğunda söndürüyor enerjimi.
gülüşlerim oluyor kısa süreli her şeyi unutabılıyorum sonra dünyalar başıma tekrar yıkılır !!!
En iyi yaptığım şey sanırım.
Sahte tebessümler attığım oluyor zorlamalı..
Ben gülebiliyorum, bir sıkıntım olduğunda asla belli etmem
evet gülüyorum. numara yapmak o kadar zor değil
Bazen evet.
Huniyi taktık şükür 🥳
Yalandan gülmeyi yapıyorum falan
Bazen eeevet arkadaşlarım güldürse
Hayır gülemiyorum artık
Kimse bilmez dertlerimi hissettirmem
Hayır çok suratsız olurum
Dibine kadar başaramıyorum
hayır maalesef
Elimde sahip olduğum tek koz gülümsemek..
Bazenn
Hayır
Böyle anlari gülerek geçiriyorum
Hayır
Hayır.
Maalesef gülemiyorm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?