Keşke o gün şunu yapsaydım/yapmasaydım dediğiniz bir anınızı bırakır mısınız yorumlara?


Sanırım 5. sınıfa gidiyordum. Saçımın tam ön kısmına sakız yapışmıştı bende kahkül bırakır gibi kestim annemlerden habersiz. Sonra baktım çok kesmişim. Annemler görür kızar diye farketmemeleri için saçımı babamın jiletleri ile aldım.. Hangi akılla böyle düşündüm bilmiyorum. Saçımın ön kısmı tamamen yoktu neredeyse. Babamlar bunu görünce beni berbere götürdü. Saçımı tamamen makineye vurdular. Okuldaki herkes benimle dalga geçiyordu. Keşke o gün sakız yapıştığında annemdej yardım alsaydım. Ne zaman ortaokul arkadaşlarım bana Instagramdan istek atsa kabul ettiğim zaman bana orta okulda çekildiğimiz sınıf fotoğrafını atıp dalga geçiyorlar hala. güzel kardeşim. Sizin var mı böyle Bir şeyler?
Keşke o gün şunu yapsaydım/yapmasaydım dediğiniz bir anınızı bırakır mısınız yorumlara?
Cevapla