Yaptıktan sonra keşke yapmadaydıö dediğiniz bir şey var mı?

Merhaba! Bazen insan kendine hakim olamaz ve bazı yanlışlar yapar sonra da karakterine yakıştıramaz peki sizin var mı böyle bir şeyiniz?
Yaptıktan sonra keşke yapmadaydıö dediğiniz bir şey var mı?
Yaptıktan sonra keşke yapmadaydıö dediğiniz bir şey var mı?
Cevapla