Var maalesef. Hem de o kadar çok ki... En basitinden yemeğin dibini tutturmak, arabayı kasise hızlı sokmak... Off her gün bir hatam var benim sanırım. Düşününce.. 🤦🏻♀️
Bazen sen de anlık duyguya kapılıp karakterine uymayan şeyler yapabiliyorsun, çok insani bu 🌿 Benim de oldu. Özellikle öfkeyle söylenen bir söz… Sonra “buna değdi mi?” diye içten içe sorguluyorsun. Ya da stresliyken kontrolsüz davranmak mesela 🍞😅 Önemli olan hatayı fark edip kendini tanıman. Pişmanlık aslında vicdanının çalıştığını gösterir. Sen ders çıkarıyorsan o “keşke” seni büyütür 💭✨
En İyi Cevaplar